Waar erger je je aan? #11

Dat er in de bus iemand van die gedroogde spek aan het eten was. DAT GELUID :sob::sob:

Hier ook! Gisteren geweest, mijn mond doet nog steeds pijn…

Keihard met dat ding m’n tandvlees in: ja als je anders poetst bloedt het ook niet meer. Ehhh ja, als jij niet zo hard met die haak loopt te duwen bloedt het ook niet hoor. Ik vraag me altijd af of er ook mensen zijn bij wie het niet bloedt, of dat iedereen gewoon ‘verkeerd’ poetst.

7 likes

Hahaha ja ik voel me altijd zo’n kleuter die niet weet hoe ze haar tanden moet poetsen daar in die stoel.

Maar vraag me inderdaad af of er mensen bestaan waarbij hun tandvlees niet gaat bloeden nadat je er een haak in duwt. Kan het me echt niet voorstellen.

1 like

Ik erger me onredelijk aan alle blije mensen die ik zie op instagram terwijl ik doodga van de verkoudheid en buikpijn en mehh

1 like

Ik stook elke dag met ragertjes en nu bloedt het bijna niet meer bij de mondhygiënst.

4 likes

Ik stuur de mail naar de apotheek een dorp verderop, krijg antwoord van de andere kant van de provincie :nerd_face:

haha ik doe altijd een maand oid voordat ik naar de tandarts ga elke dag goed flossen met van die ragertjes, dan naar de tandarts en dan is alles prima, en daarna doe ik het weer een jaar niet :laughing: (ga altijd max 1x per jaar naar de tandarts, mondhygiëniste nog nooit geweest).

Ik heb een wc rol abonnement bij the good roll, ideaal want 48 rollen voor €30 is een prima deal.
Onderdeel van dat abonnement is dat ze me mailen voor ze versturen en ik dan kan kiezen of ik het nu wil ontvangen of uitstellen.
Maar nu hebben ze dus niks gemaild en krijg ik opeens van budbee een mail dat ik vanavond wc papier ontvang.
Maar m’n vorige stash is nog helemaal niet op :triumph::triumph:

Ik vind het zo stom staan als bedrijven een hele site vol lof over zichzelf schrijven in eerste persoon meervoud, “WIJ bieden dit en dit voor jou!” “contacteer ONS!”, “ONS succesverhaal!”, “ONS TEAM doet dit en dit”

En dat team is dan één persoon. 1. Bedrijf met niet meer dan 1 persoon.

Soms ook echt een pagina met “ONS TEAM:” en dan de enige persoon daar. “Co founder en bla bla bla” (hoezo co-founder? Dat impliceert dat je mede-founders hebt, waar is die dan?)

Zal wel professioneler overkomen ofzo maar ik vind het zo stom, zeg gewoon “dit ben ik en dit doe ik en dit kan ik voor je betekenen”
Pas je website maar aan als je mensen hebt aangenomen.

15 likes

Mag ik vragen waarom je dit een goed deal vind? Ik betaal meestal maar iets van 5 euro voor 24 rollen? (Niet eens in de reclame)

Omdat het eco en boomvriendelijk is, en een rol heeft 400 vellen. Het ah eco papier komt qua prijs iets goedkoper uit maar de missie van the good roll is veel sterker en zij gebruiken daar hun winst ook voor. En weinig verpakkingsmateriaal, en alles plastic vrij.

11 likes

Ongevraagd advies: in de avond heb ik nooit zin om te stoken en dus doe ik het altijd in de ochtend. En dan vergeet ik het nooit meer!

2 likes

Maar iedere rol is apart verpakt en geprint en dit wordt thuisbezorgd met een koerier? Het lijkt mij puur marketing maar ziet er wel leuk uit. Zelf ben ik niet echt bezig met eco dingen, maar over deze beloftes of aanpak wel wat sceptisch.

1 like

Als er op de website staat; vrijblijvend een bakje koffie drinken. En daaronder de contactgegevens. Ik weet niet waarom, maar ik krijg er de kriebels van

2 likes

Nee de rollen zijn niet apart verpakt en ook niet met print. Het is gewoon een grote kartonnen doos met daarin 48 rollen wc papier.

1 like

Ik liep net even naar het pand waar we eerst in zaten met ons kantoor om de post op te halen een paarhonderdmeter verderop. Zegt die man van de postkamer “hey je haar is weer lang geworden!” Ik “ja he, het groeit weer lekker” daarna zei hij “je bent wel wat dikker geworden in je gezicht! Ja je hebt de pech dat ik altijd zegt wat ik denk” ok.

#bedanktwitteman

1 like

Heh, heb je iets terug gezegd?

1 like

Mijn buren kijken nu steeds beledigd richting ons huis, wat ik kan zien omdat ik aan de keukentafel werk. Van de week had ik aangebeld omdat ze telkens om 20:30 maar 3 minuten gaan boren. Is nou al twee weken aan de gang dus ik vroeg of het wat eerder kan want mijn kinderen en de kinderen aan de andere kant worden daar steeds wakker van. Reageert hij met af en toe moet toch kunnen?? Dus ik zei dat af en toe geen probleem is. Maar na al het geluid wat hun al maken met hun honden die constant blaffen als ze weg zijn en hun zoon die op standje 50 muziek luistert is en dit erbij is het niet meer af en toe. En prima dat je boort, wij doen dat ook. Maar ik vraag alleen of het misschien wat eerder kan.

1 like

Enorme nekpijn sinds vanmorgen. Echt niet normaal.

1 like

Nee, stond een beetje perplex. Ik reageerde niet echt, een beetje lauw zeg maar. Stomme vent.