Mensen die op linkedin opschrijven: met gepaste trots kan ik meededelen
Is dat een nieuw zinnetje? Schrijf gewoon op geslaagd!! ofzo
Mensen die op linkedin opschrijven: met gepaste trots kan ik meededelen
Is dat een nieuw zinnetje? Schrijf gewoon op geslaagd!! ofzo
Ik vind gepaste trots ook zo raar klinken. Bestaat er dan iets als ongepaste trots?
Ja wat is gepaste trots en hoezo gebruikt iedereen het opeens, zeg anders gewoon ik ben trots op mezelf dat ik geslaagd ben ofzo
Ik vind wel dat mensen echt trots mogen zijn als ze iets gehaald hebben en dat lekker mogen vieren maar ik vind dat decadente taalgebruik altijd zo ergerlijk. Ik vond het wel leuk dat een vriend van mij ooit opschreef: geslaagd, na twee herkansingen, net aan een zesje.
En het is heel prettig wcpapier, veel fijner dan gewoon supermarkt huismerk of page. Ik heb ook een tijdje een abonnement gehad.
Een winkel die begint en eindigt met een S? Daar heb ik ook letterlijk áltijd problemen mee. Ik snap niet hoe zij een bedrijf kunnen runnen. Wat achterlijk zeg, ik hoop dat je de rest uiteindelijk ook terug krijgt!
Wat klote zeg. Kan je het niet bewijzen met gewicht?
Je pakket wordt altijd gewogen toch?
Nog een keer bellen en aangeven dat je hier echt niet mee akkoord gaat en dat ze anders alle lenzen maar weer terug moeten sturen? Niet dat ik weet wat je dan met die lenzen kan, maar nu hebben zij er vast ook weer voordeel van.
Iemand voor me in de bus meurt mega erg naar zweet
Mail van onze energieleverancier… Normaal zou onze nieuwe prijs in januari bepaald worden maar ze konden niet anders dan de prijzen nu te verhogen. We gaan van €230 naar circa €500 voor energie
Per maand???
Even vragen of je loon ook met bijna 100% stijgt,
Ja dan wil je toch spontaan de verwarming uitdraaien
Dat ik een gucci luiertas heb en dat dat ding dan gewoon niet aan de kinderwagen blijft hangen omdat de druk knoopjes het gewicht niet aan kunnen van 2 luiers en een pakje natte natte doekjes.
Haha dat was ik bij mijn vorige baan. Dan zei ik tegen mensen “ok ik ga het doorgeven aan ons shipping team” of “ik overleg het met ap/ar” maar dat was ik allemaal zelf omdat ik bij een klein bedrijf werkte. Ik vond dat altijd heel grappig
@Karl_Lagerfeld @Baron @Daelyss De prijzen van elektriciteit gaat x2.22 per kWh en die van gas x2.59 per m3 Helaas hadden we een variabel contract…
Maar ga je dan €500 per maand betalen?
Ja, ongeveer denk ik. Betaal nu al €230 per maand aan voorschot dus ga er vanuit dat dit circa €500 zal worden.