Waar erger je je aan? #11

Wow wat absurd! Hebben jullie ook een heel hoog verbruik dan of zit het echt in de prijs (met die 500 duidelijk dat het de prijs is maar wij zitten nu op 113 oid)? Overstappen loont nu zeker ook niet echt met deze prijzen?

Ja snap ik! Je kan het dan maar beter wat hoger inschatten. Maar echt bizar dat het zo veel meer wordt.

Er zat net in de tram een vrouw tegenover mij te eten wat erg sterk rook(dat terwijl je niet mag eten in de tram), dus ik werd al chagrijnig. En toen liet ze ook nog eens haar telefoon keihard op mijn enkel vallen. En nu heb ik een dikke blauwe enkel :rage:

Ik werd vanmiddag gebeld door 1 of ander 06-nummer en toen ik opnam was t even stil en toen leek het of er een krakerig bandje opgezet werd waar een amerikaanse vrouw iets zei over dat er een arrest warrant uitstond voor mn social huppelepup en toen heb ik opgehangen. Is dit weer een nieuw soort scam ofzo :rolleyes:

1 like

Ja was ook op het nieuws! Gewoon wegduwen en blokken

1 like

Gatver dit is dus gewoon direct in m’n hoofd gaan zitten he? “Heb ik een dikker gezicht, moet ik minder gaan eten” Bah. Alleen door zo’n middelmatige man.

1 like

Nee, fuck hem en zijn domme grafbek. You’re fine :hugs:

24 likes

Dezelfde man en vrouw in telkens een andere bruidsjurk die een stom dansje doet op I like to move it. Ik zie het al een jaar telkens in mijn timeline. :triumph:

2 likes

Domien Verschuren

14 likes

Ik moet zo naar de Carglass (ergernis 1) en nu heb ik al het hele ontbijt dat liedje van hun in m’n hoofd (ergernis 2). Kappennnn

7 likes

Ik was vergeten hoe beroerd je je kan voelen door verkoudheid

:angry:

3 likes

Wat veel! Ik had al wel gelezen dat het verstandig kan zijn om het niet te hoog in te schatten omdat je bijv. graag wat geld terug krijgt aan het eind van het jaar een soort sparen. De verwachting is dat er nog wel eens bedrijven om kunnen vallen en dan kan je fluiten naar je geld.

Werklui en hun slechte communicatie. Ze zouden over een half uur komen om glasvezel aan te leggen. Dus mijn vriend en ik de halve woonkamer verbouwd om ruimte te maken zodat ze kunnen boren etc. Inmiddels is het anderhalf uur later en zijn ze er nog niet. We wonen klein en kunnen nu niet werken dus zitten we een beetje duimen te draaien. Daar gaat m’n dag
 O ja en ik heb ook nog steeds niet gedoucht omdat ik dacht dat ze elk moment konden komen.

Ha ha ha :unamused:

3 likes

Yep.
Ik borduur even door op je post met mijn eigen ergernis. Zwaar verkouden en 41 wkn zwanger hier. Ik voel me geergerd en zielig. Alsof de wereld tegen me is op het moment. Had al veel werkstress dus geen fijn verlof, nu ook dit er nog bij. En dan niet het vooruitzicht van oh straks lekker rust, maar dan begint de bevalling en is er een kleine, slapeloze nachten etc. Ik hoop echt dat ik het trek, ben alleen maar mezelf aan t groothouden de hele dag. Mijn vriend moet afstand houden en kan me niet knuffelen, en baby is heel druk van mijn gehoest(is nu op mijn longen geslagen).

1 like

Ik ben misschien heel simpel, maar deze vind ik nog best ok

6 likes

Dat een webshop zo lang duurt over het verwerken van mijn retour. Het gaat om best wel veel geld en het pakket ligt er nu al acht dagen. Inmiddels moet je het dan toch wel een keer verwerkt hebben? Heb al gemaild voor de zekerheid, maar ze hebben blijkbaar een achterstand - wel een grote achterstand dan.

1 like

Hier sluit ik mij bij aan, goed gezegd :sunglasses:

Ik heb liever dat mijn vriend games speelt dan gaat stappen of voetbal kijkt ofzo.
Maar dat gekrijs tijdens het spelen. Ik hoor heel de ochtend alleen maar scheldwoorden en ander geroep, doe ff gewoooooooooooooooon.

Vanaf 5 jaar đŸ„Č

8 likes