Gefeliciteerd met je verjaardag!
Van harte gefeliciteerd!
Ooh zou hier dus een post it bijplakken met waarom witte wel gewoon goed is! Het is vast goed bedoeld maar zonder kennis.
Dat al 3 mensen gevraagd hebben wat ik op mijn lip heb, een fucking koortslip dus.
zou iemand die dit goed bedoelt helemaal de moeite nemen om op te staan van de bank, een potlood te pakken en dat erbij te schrijven?
@Barbamama toch gefeliciteerd!
Dat alles er opeens anders uitziet in Windows, afschuwelijk
Volgens mij is het veranderen van tekst in een bieb boek nooit goedbedoeld⊠Hoezo bemoei je je met de tekst van een ander, maakt me pissig.
Schrijf zelf dan een boek met je beperkte kennis.
Ben nu wel erg nieuwsgierig welk boek dit is! Ik vind de beschrijving van âde zwarteâ ook wel opmerkelijk namelijk, maar dat ligt misschien helemaal aan de context.
Heb ook wel eens een biebboek gehad waarbij alle scheldwoorden en slechtere woorden etc waren doorgekrast
Sylvia Plath - De glazen stolp (The Bell Jar), is geschreven in 1963 om het wat in een historische context te plaatsen.
Ik ook idd. Snap echt niet dat mensen dat doen.
Ik heb als kind trouwens ook een keer een boek gehad waarbij iemand dacht laat ik nog een stuk aan het einde erbij schrijven. Het kwam erop neer dat iedereen seks ging hebben met elkaar. Zat ik daar als 7 jarige met dat boek
Mijn favoriet was een boek over seksuele voorlichting waar alle seks uitgehaald was. Een overijverige groepje Christenvrouwen had besloten onze tere kinderzieltjes te beschermen.
Zo dom ook. Zelf meerdere tienermoeders in je familie en iedereen seksuele voorlichting willen ontzeggen.
Dit is een issue wat al iets langer speelt⊠Ik wilde het niet opbrengen omdat ik bang was voor gedoe vlak voor deze reis. Er zitten voor haar ook een hoop issues aan vast (al heel lang ongewenst single en onzeker oa)
Aangezien dit onze droomreis is wilde ik liever de vrede bewaren dan de kans lopen dat er spanningen zouden ontstaan en ik haar trigger.
Maar ik vrees dat ik dit wel ga moeten aankaarten op een ander moment inderdaad. Durf dat nu in deze situatie echt niet aan zolang we nog onderweg zijn.
De wachttijd voor het bloedprikken is een uur!!! Dit is een universitair ziekenhuis echt wat een ballentent
Dat laatste was mijn oplossing als het nog eens zou gebeuren inderdaad, haha.
Ach, mijn droomreis heeft weinig met mannen te maken en ik ga er niet dood van. Op dit moment vind ik een date het niet waard om de sfeer van de rest van de reis voor op het spel te zetten. Ik kan namelijk ergens inschatten hoe ze gaat reageren en dat zal niet zo best zijn vrees ik.
Morgen gaan we weer voor 2 weken de natuur in dus het probleem lost zich weer even op.
We eindigen onze reis weer in een stad dus misschien durf ik daar het gesprek aan.
Daar kan je toch prima om zeiken?
@Cozycute ik zou me echt heel erg gaan storen aan iemand die zo egocentrisch met haar eigen ontevredenheid omgaat dat ze jou geen geluk gunt. Trek je grote broek aan hoor, ze heeft thuis toch ook niet non stop mensen om zich heen. Zou het inderdaad proberen te bespreken en je niet blijven voegen naar deze onredelijke wensen. Denk dat ik zelf dan een keer zou barsten en naar zou worden of op den duur de vriendschap stilzwijgend laten doodbloeden
Ik wil echt dat er een verbod komt op het woord âoortjesâ als het om een koptelefoon/iPhone oordopjes/AirPods/etc gaat
Tandenborstel koppen was helaas al bezet
Ik ga het gesprek alleen aan als de uitkomst na dat gesprek positiever is dan de situatie nu en ik weet 100% zeker dat dat niet het geval gaat zijn.
Deze reis hebben we 2 jaar voor gespaard en verder hebben we de tijd van ons leven. Ik ben op dit moment nog goed in staat dit morgen weer naast me neer te leggen en wil gewoon graag positief verder gaan ipv 2 weken lang daarna op eieren te moeten lopen.
Het is mân eigen schuld geweest dat ik het niet eerder heb aangekaart maar dit is nu ook niet de ideale tijd en plaats.
Kan je niet aan een baliemedewerker vragen hoe en wat er aan de hand is?