Waar erger je je aan? #11

Dat je ineens voor veel meer dingen een creditcard nodig blijkt te hebben, laat mij gewoon Paypal gebruiken :disappointed_relieved: misschien toch maar eentje aanschaffen dan

1 like

Ik zat laatst door dat boek te bladeren en er is maar 1 pagina met Barbies?? Vroeger waren dat er echt 10 ofzo

3 likes

Mezelf hondsberoerd naar de huisarts gesleept en dan zit je hier helemaal benauwd in de wachtkamer en loopt alles uit. Schiet ff op mensen.

Wtf is deze maatvoering ASOS? Nu moet ik dus helemaal uit gaan rekenen welke maat ik nodig heb.
Ook dus onduidelijk of de broek dus 71 omvang en 76 lengte is of dat mensen die normaal maat w28 l30 nu standaard deze cm hebben.

Ik werk nu hele dagen samen met ambtenaren (ja alle stereotypes lijken tot nu toe waar) en het lijkt wel of bij sommigen hun digitale vaardigheden zijn blijven hangen bij de lancering van Windows 95. Hoe hebben deze mensen al die jaren kunnen functioneren???

3 likes

Ik heb door een fout bij het overstappen 10 dagen geen tv en internet. Mijn ergernis is tweeledig: aan de ene kant dat zoiets simpels als een overstap verkeerd kan gaan en niet met spoed gefixt wordt en aan de andere kant hoe verslaafd ik ben aan internet.

Een klein druppeltje nagellak remover erbij doen en dan uiteraard goed schudden schijnt te werken volgens mij

1 like
thinner

Ik heb deze een tijd geleden gekocht en werkt echt heel goed. Is ook een grote fles waar je jaren mee vooruit kan.

2 likes

Vandaag erger ik me aan mezelf. Zit mezelf zo in de weg en geen idee hoe het komt. Morgen maar een poging wagen om er een relaxte dag van te maken. Misschien helpt het om even langs de oliebollenkraam te gaan :woman_shrugging:t2:

1 like

Haha ik zag dit plaatje en moest aan dit bericht denken

27 likes

lol ik heb een stagair die ik sowieso al een beetje minimaal vind (altijd te laat, komt soms niet opdagen, gaat soms op willekeurige momenten voor onnodig lange periodes uit het lab, pakt dingen echt heel erg langzaam op, etc) en nu appt hij dat hij morgen niet kan komen omdat hij in het buitenland zit en er rijden geen treinen? Pardon je loopt gewoon stage, hoezo ga je in het midden van een week naar het buitenland en kom je daar nog vast te zitten ook.

24 likes

Echt bizar :joy::joy: en lijkt wel iets van ‘tegenwoordig’ ja iew klinkt echt alsof ik 65 ben. Wij hadden een stagiair die na 3 dagen zei dat ze wat later kwam omdat ze echt even moest bijslapen.

28 likes

@Karl_Lagerfeld Hahaha bij ons kwam er eens een meisje niet omdat het regende en ze moest met de scooter. :nerd_face:

23 likes

Mijn supervisor moet het er ook mee eens zijn en die is weer eens veel te aardig. Ik moet hem nog een kans geven :roll_eyes: Maar goed ondertussen heb ik ook geen zin meer in om met die stagair te dealen dus het maakt me ook niks meer uit of ie wel of niet komt, ik zoek wel een ander. We zijn een populair genoeg lab. Mijn supervisor merkt er waarschijnlijk niks van als ik stiekem stagairs wissel. Beetje zoals wanneer je jeugd goudvis dood ging en je ouders een nieuwe kochten

18 likes

Mijn vorige stagiaire is ‘per ongeluk’ een keer een uur eerder naar huis gegaan midden in de drukte. Ik appte waar ze was, “oh shit zit al in de bus het is nog maar 15u ik dacht 16u.” (Ze mocht al eerder weg)
Maar die tijd inhalen in die week dat ging niet want het kwam niet goed uit en ze had nog vakantieuren etc. Dus was het daar niet mee eens? Een van de zoveel dingen. Geen verantwoordelijkheidsgevoel

Andere stagiaire ging 1 dag voor aanvang ineens een eisenlijstje stellen met de tijden dat ze ‘kon’ (op maandag kan ik tot half 3 en vrijdag heb ik een drukke dag dus dan ben ik om 12u naar huis) :sweat_smile: en het bedrag dat ze wilde als stage vergoeding moest omhoog. En als ik niet akkoord ging dan kwam ze niet meer. (Terwijl wij een hele planning hadden gemaakt en veel tijd en energie gestoken om haar goed te ontvangen en te begeleiden etc). Er stond ook boven de mail: “dit is hoe we het gaan doen”:
De school doet vaak ook niks in zulke gevallen.

Vind die instelling van die stagiaires zo raar en onprofessioneel allemaal, dat was in ‘onze’ tijd echt niet zo. Wel ook een toppertje gehad, die heeft een 9 gehaald. Zo kan t dus ook.

7 likes

Ik heb wel eens een stagiair gehad die de les ging volgen en ook zijn vinger ging opsteken als hij iets wist. Ik vond het heel ongemakkelijk. Hij was na schooltijd ook bloedserieus en zei iets als: daar leer ik beter [insert vak] van. :joy:

1 like

Wow die stage verhalen! Toen ik stage liep bij KLM kregen wij een 40 uren contract terwijl de echte medewerkers allemaal 35 uur werkten (was de max) en moesten wij zowel heel vroeg in de ochtend als ‘s avonds laat beschikbaar zijn. En lieten ze ons in ons eentje een vliegtuig instappen (en reken maar dat je dik in de problemen zat als je iets fout deed). Ik heb echt keihard gewerkt voor bijna niks :joy:

Was wel chill geweest als ik dan zou zeggen “joe, ik kom een uurtje later ben moe”. Ik moest zelfs bij iemand in een andere stad logeren voor vroege diensten omdat er vanaf mijn woonplaats zo vroeg nog geen trein reed en daar hadden zij geen boodschap aan :flushed:

5 likes

@Flopsyunicorn had ook al zon gewéldige stagiair :tada::joy:

2 likes

Nou dat vind ik echt een hele goede reden, bel mijn baas morgenvroeg ook ff als het regent want heb net mijn haar helemaal geföhnd met de fohnborstel dus geen regen voor mij.

10 likes

Omg ja echt.
Wat een ongelooflijk stuk lui vreten was dat.
En hij loog de boel bij elkaar

1 like