Waar erger je je aan? #11

Wow zo rude.

Ik had ook een nare stage ervaring met 0 begeleiding en wilde dat juist niet doen met mn huidige stagair maar ja moet ie wel op komen dagen. Al heb ik liever eentje die gewoon niet komt dan eentje die laks is qua werk. Liever dat ik alles vanaf het begin moet doen dan dat ik na afloop alles moet controleren/fixen.

Anyway gelukkig heeft mn supervisor vandaag toegezegd dat we een nieuwe zoeken <3

3 likes

Ik heb dat ook eens heeel vaak geprobeerd en het werd continu afgewezen, zelfs toen ik uit frustratie gewoon foto’s had gemaakt waarbij ik mijn bsn niet had afgedekt. Heeft een van je vriendinnen niet toevallig al een geverifieerd account?

Ik heb zulke mooie laarzen besteld en nu kunnen ze nét niet dicht bovenin. :angry: Godver ik wil ze.

1 like

Met de kopie ID app kan je dat wegstrepen (is van rijksoverheid)

3 likes

Heb je rechtsbijstand? Anders kun je het misschien aan hen uitbesteden. Of anders informeren bij het juridisch loket? Mij lijkt dat ongespecificeerde facturen niet normaal zijn, slaat toch ook nergens op

1 like

Bij zorgdeclaraties werken ze vaak met steekproeven, dus idd niet alles wordt gecontroleerd.

Maar die instelling moet in elk geval aan JOU natuurlijk kunnen uitleggen waar die kosten voor staan!

Wij worden ook wel eens gebeld waarom er op een bepaalde dag iets gedeclareerd is, leggen we dan gewoon uit.

3 likes

Die gore amandelstenen echt ik wou dat ik die krengen niet meer had. Maar durf die operatie niet goed aan en weet niet of amandelstenen ĂŒberhaupt een goed genoeg reden zijn maar bah wat goor iedere keer

Je kan dit bij je zorgverzekeraar aangeven als zorgfraude. Zij moeten het dan verder oplossen en als ze dat niet doen kost het vooral hun geld. Tenzij het nu ook van jouw eigen risico is afgegaan of het niet vergoede zorg is en jij moet betalen voor ze het in behandeling nemen, dan zou ik er meer bovenop gaan zitten en een mailtje sturen naar die GGZ instelling.

Edit - hoe lang ben je uit behandeling? Het kan ook zijn dat ze nu pas factureren.

2 likes

Dat je vanaf zaterdag 11-11 kaartjes kan halen in de kroegen en kei veel kroegen nu al online gooien dat ze zijn uitverkocht door reserveringen. Doe gewoon effe niet.

1 like

Heel vreemd! Ook raar dat je verzekeraar dit bij jou neerlegt, ze hadden je ook om jouw schriftelijke toestemming kunnen vragen om het namens jou na te gaan. Hoop voor je dat 't snel opgehelderd is!

1 like

Ze moeten sowieso data en tijd van de behandelingen registreren met namen van behandelaars, waarvoor je behandeld werd etc. Etc., dus zomaar factuurtje sturen kan niet. Wat wel kan is dat je een traject vorig jaar gestart bent en dat het dit jaar afgelopen is. Maar als jij daar jaren niet bent geweest, klopt het gewoon niet en zou ik de instelling hoogstpersoonlijk een bezoekje brengen.

1 like

Kan je niet de KopieID app gebruiken?

Edit - oeps zie dat ook als suggestie nu van Luzarl

2 likes

In Den Bosch moet je kaartjes voor de hele stad hebben . En die gaan eigenlijk zaterdag pas in de verkoop en kun je alleen fysiek kopen. Nu staan er sinds gisteren van veel cafĂ©s dingen op social media van “door alle reserveringen zijn we uitverkocht”, terwijl ik en veel anderen er vanuit gingen dat je echt pas vanaf zaterdag kaartjes kan fixen . Old school voor de deur liggen

En idd ivm corona. Bandje, embleem en qr voor cafés en pleinen

11-11 is de start van carnaval.

1 like

1 kaartje voor alle kroegen, nee anders is t helemaal kut

Ik probeer eten te bestellen via Uber Eats maar als ik m’n bestelling wil plaatsen is het steeds “er is iets mis gegaan, probeer een ander restaurant”
NEE, ik wil die :angry: meestal betekent zo’n melding dat ze het te druk hebben en (tijdelijk) sluiten maar ze zijn nog steeds open volgens die app
Ik heb nu ook m’n zinnen gezet op dat eten dus ik wil niet iets anders

Edit: ok nu zijn ze wel dicht :broken_heart:

4 likes

Als mijn kont wat te zeggen heeft, laat het klapscheten. Serieus, wat een stomme slogan

8 likes

Ik vind dit echt zo’n leuke slogan juist haha zing die reclame ook iedere keer mee

Ja echt kut. Wij kunnen ook nauwelijks nog aan kaarten komen

2 likes

Bruggen die open kunnen. Laat die stomme dingen lekker dicht.

6 likes