Waar erger je je aan? #11

Ja ik vind dat overdreven geloer dan ook altijd zo irritant

4 likes

Als het echt maar een klein stukje is helpt het om te staan en dan met een touwtje of paperclip aantrekken. Wat ook werkt is met de föhn erop terwijl je ze aan hebt, het rekt dan een beetje uit.

Kwam dit toevallig tegen op tiktok :+1:t2:

1 like

Haha tijdens het lezen van jouw reactie was ik heel hard aan het denken waar dit een reactie op was, haha zat echt te denken aan tanden trekken ofzo? :joy: Met dat draadje. :sweat_smile:

Maar thanks, wil ze eigenlijk echt houden, want ik vind alles er mooi aan, dus ga alles uitproberen. Ik heb al op Youtube gezien dat schoenmakers ook een driehoek elastiek aan de achterkant kunnen zetten, niet zo mooi, maarja.

1 like

Ik zou meegaan naar een activiteit met vrienden maar heb me afgemeld omdat er 2 verkouden zijn. Nu moet ik me verdedigen waarom ik niet mee ga? Ben ik nou gek of is dit de omgekeerde wereld? Ik heb echt geen zin om ziek te worden en te moeten testen in mijn vakantie (en niet een paar dagen weg te kunnen).

3 likes

Nee je bent niet gek.

Ik heb meerdere streamingsdiensten en kan niks vinden waar ik zin in heb.

1 like

Of erger is van ASOS. Ja trut geef artikelnummer of extra aanwijzingen want er zijn 6.000 groene kleedjes op ASOS :joy:

13 likes

Aan de huurprijzen. M’n droom appartement is te huur, maar nu voor een idioot hoge prijs natuurlijk. Dat ga ik echt niet betalen doeiiiii.

Erger me ook aan dat ik weiger in te geven als het om huizen gaat, gewoon omdat de prijzen zo idioot zijn.

6 likes

Heeft bezwaar indienen tegen prijzen van het kdv zin? De mijne kennende gooien die er ook weer een flinke verhoging tegenaan :cry:

1 like

‘Nou het is groene kleedje met korte mouwen.’
‘Nog 2000 opties’
‘Het kleedje is van polyester’
‘Nog 1700 opties’
‘Het kleedje is in de sale’
‘Nog 1200 opties’
Het kleedje heeft een rits in de nek
‘Nog 800 opties’
‘Het kleedje is gemaakt in een Aziatisch land door slecht betaalde leiden.’
‘Nog 800 opties’

Cluedo ASOS-editie

20 likes

Dat iedereen verkouden is nu. Ik keek onwijs uit naar wat kneuterige dingen dit weekend (baby van m’n vriendin ontmoeten met mijn eigen baby erbij, voor het eerst met m’n verse baby naar m’n familie toe 1.5 uur verderop voor m’n oma’s verjaardag). En nu is m’n man verkouden dus gaat niks door. Waar haalt ie het gore lef vandaan.

2 likes

Ging erom dat ik m’n baby wilde voorstellen en door dat ontzettend trieste excuus voor een immuunsysteem van m’n man snottert de baby nu ook.
Dat vind ik dan weer vooral gewoon heel zielig.

Dacht overigens dat een beetje snotteren en kuchen bij een baby niet per se een hindernis hoefde te zijn (ja oké, wel bij op bezoek gaan bij een 3 dagen oude baby), maar blijkbaar moeten ze zelf dan ook liever binnen blijven.

3 likes

Als ze van leer zijn kunnen schoenmakers ze makkelijk oprekken! Een vriendin laat dat altijd doen, je ziet er niks van.

2 likes

Dat een webshop een speciale FAQ heeft aangemaakt voor klanten en dat daar mijn vraag dan ook wel tussen zou moeten staan. En dat er verder geen enkele mogelijkheid is om contact met ze op te nemen. ZO irritant. :angry:

Edit: Oh ik chat nu met een robot. Fijn.

1 like

Ugh die robots zijn zo ongelofelijk nutteloos, echt niet te doen.

4 likes

Ik erger me aan de trend van cropped broeken die blijkbaar nog steeds niet voorbij is. Ik wil geen blote enkels in de winter ja! Geef mij stof om mezelf warm te houden :angry:

28 likes

Ugh dit ja. En mijn vriend maar roepen dat ik altijd van die te korte broeken draag. Ja ik kan geen normale vinden :unamused:

1 like

Mensen die trouwen op slecht bereikbare locaties terwijl ze verder niet eens per se iets met die locatie hebben. Love mijn vriendinnen, maar het lijkt wel een wedstrijd wie de meest belabberde locatie t.o.v ov kan vinden.

25 likes

Zo jammer als bedrijven zo zijn. Je niet willen helpen tot je een openbaar bericht plaatst. Gelukkig voor jou werkte het en krijg je geld terug!

1 like

Hahahaha Ik poste laatst precies dezelfde ergernis.

Waaaarom moet het altijd op een boerderij in the middle of bumfuck nowhere waar op z’n best een streekbus 1x per uur op 2 km afstand komt en die niet meer rijdt als het feest afgelopen is.

Altijd ook nog in de Randstad, bijna knap om zulke plekken te vinden in zo’n drukbevolkt land.

11 likes

Echt precies dit en dan het liefst op een doordeweekse dag.

7 likes