Ook eens bij ons, iedereen kwam tussen Eindhoven en Roermond. Is de bruiloft in Almelo En niemand van ons is ooit daar geweest. Dacht nog dat het door de bruidegom zou komen, misschien roots ofzo. Maar nee ook Brabander
dit was nog ver voor Corona zelfsā¦
Waren wij op dezelfde? Ik had vakantie dus maakte mij niet veel uit, maar was ook erg afgelegen.
Denk, als het niet perse om die datum is, het ivm geld en beschikbaarheid is.
Dat is zo irritant. En het is kennelijk ook iets typisch Nederlands. De rest van de wereld doet helemaal niets met weeknummers.
Aan een vriendin van mij. Ze wilt mij een dagje mee nemen naar een spa (verlaat verjaardag cadeau) super lief, maar ze gaat mij nu appen met allemaal regel vragen zoals; hoe zullen we er heen gaan, naar welke zullen we gaan, met of zonder eten, wat wil je daar dan doen? Eehm weet ik veel het is een cadeau aan mij, dus ik neem aan dat je van te voren hebt bedacht wat (en hoeveel) je cadeau geeft. Het komt nu over alsof ik het zelf allemaal maar moet regelen.
Ik wil ook best voor bijv mijn eigen eten of vervoer betalen maar zoek eerst maar zelf uit waar we heen gaan.
Afgelopen week nog:
- Eerst wordt je gedwongen de faq te lezen.
- Dan wordt je gedwongen om met een chatbot te praten en daarna pas kreeg ik ergens andere contactgegevens makkelijk te zien.
- En uiteraard loste de Faq en Chatbot het probleem niet op, alsof ze standaard ervan uitgaan dat je het iq van een pijnboompit hebt.
Maar dat zal de toekomst van Nederlandse klantenservices zijn.
En als je dan eindelijk iemand spreekt moet het altijd informeel en lollig a la bol webcare
Als mensen zeggen: ik en puntje puntje puntje (bijvoorbeeld mijn vriend).
Nee mensen eerst puntje puntje puntje en dan pas je eigen voornaamwoord.
Dit!! Wat doen jullie er onder aan? Ik vind lage sokken (of God forbid: geen sokken ) echt te koud nu. Maar wat langere sokken zijn vaak ook net te kort bij mij, het is zo lelijk als je dan zoān randje huid ziet tussen sok en broek. De laatste paar dagen draag ik een dunne panty onder mijn cropped broeken en moet zeggen dat dat tot nu toe best bevalt, is ook wel lekker warm onder een broek aan. Maar ben benieuwd hoe anderen dit doen
Van die vlogs waarbij de muziek tering hard staat en het praten niet te verstaan is
Zijn er volwassen mensen die dit nog doen? Dat werd bij mij in groep 4 al afgestraft haha.
Gebeurt hier op het forum ook zoooo vaak
Echt heel veel.
Moet ik mijn vingers zitten om niet te reageren.
Vorig jaar had ik lange kniekousen gekocht in dezelfde kleur als mān broek (pantalon) maar die moet ik steeds ophijsen en ik vind het ook niet echt mooi. Een panty is wel slim ja! Alleen kan ik max. 1 dag per week een panty tolereren want ik haat die dingen. Volgens mij is hier maar 1 oplossing voor namelijk⦠cropped pantalons/jeans/whatever zijn voor de zomer!
Intussen: tips voor een warme, nette rechte of slim vallende pantalon (liefst met streep of ruit, daarnaast van wol en liefst ook duurzaam) welkom (weet dat dit het verkeerde topic is haha zal me daar naartoe verplaatsen).
Ik vind dit zo grappig hoe jij dit zegt. Verse baby net zoals bij eten of een drol haha. Ik maak hier wel uit op dat je pas bevallen bent, gefeliciteerd!
Dat ik mezelf had voorgenomen om productief te zijn maar dat ik in plaats daarvan alleen maar heb geslapen
2 maanden terug, vind ik nog best vers voor een baby. Ze stinkt nog niet in elk geval, nou ja meestal niet.
Thanks!
Was het blijkbaar nodig
Zooo irritant . Is toch fijn als iemand daar gewoon keuzes in maakt, al helemaal als het jou cadeau is!
Ik heb een keer een weekend kamperen cadeau gekregen van mijn vriendinnen. Na twee jaar heb ik zelf een datumprikker aangemaakt, geboekt, betaald (wel terug gekregen) en verder alles geregeld . Nooit meer. Dus dit jaar vraag ik een tubble voor mijn verjaardag
.
Dat ik al de hele dag koude voeten heb
Het is niet eens fout
Dat het zogenaamd ābeleefderā is vind ik een beetje aanstelleritis