Waar erger je je aan? #11

Oh nee dat is helemaal erg! Gelukkig hebben ze het wel terug betaald haha anders was het nog erger geweest.

Ja ik heb zoiets ik zie het wel wat we gaan doen op die dag, zeg maar hoe laat ik er moet zijn en wat ik mee moet nemen

4 likes

Deze mensen doen erg raar over een afspraak die nooit is gemaakt en ze doen nu opeens van wel. Als ze zich erop hadden verheugd hadden ze dat, ja ik weet niet hoor, bijvoorbeeld even kunnen laten blijken door te bevestigen dat de afspraak uberhaupt stond.

5 likes

Aan mijzelf.

Ik tegen iedereen die het horen wil: boehoe ik ben zo misselijk en heb last van brandend maagzuur, vertel me aub wat ik er tegen moet doen :sob:

De verloskundige, huisarts, Google en de rest van de wereld: probeer kleine beetjes gedurende de dag te eten en drink genoeg water!

Ik: nee.

Ik ben gewoon een grote kleuter. Weer te veel gegeten in een keer en te weinig gedronken dus lig weer kotsmisselijk te zijn. En ik weet dat dat het gevolg is maar blijkbaar vertik ik het gewoon?

7 likes

Omeprazol is je vriend :stuck_out_tongue_winking_eye: al moet je dat natuurlijk wel ook slikken iedere dag

2 likes

Als mensen binnenkomen en hun jas over de stoel of bank gooien. En ik heb niet eens van die vermoeiende kapstokken waarop je je jas eerst aan een kleerhanger moet hangen voordat je hem kan ophangen.

9 likes

Ik heb een hele goede vriendin waar ik altijd dagelijks mee praat op whatsapp, maar de laatste tijd had ik een beetje het idee door haar korte antwoorden dat ze druk was en ik misschien een beetje ‘too much’ was. Dus ik dacht ik laat het even van haar kant komen, alleen nu hebben we al bijna twee weken geen contact, dus ik voel me nu op een vriendschappelijke manier afgewezen :roll_eyes: en ik erger me ook een beetje aan mezelf, want ik kan natuurlijk zelf weer contact op nemen ipv me hier druk om te maken, maar dat gaat tegen mijn gevoel in.

2 likes

Oo dit herken ok zo erg. En hoe langer het duurt hoe minder zin ik heb om de eerste stap weer te zetten

3 likes

Oh heldin, het is gelukt met een touwtje! Heb ze dicht! Haha nu durf ik ze iig te houden, maar ga ze alsnog wel laten oprekken, zo even langs de schoenmaker!

3 likes

Kun je daar niet wat van zeggen? Want het lijkt me heel simpel op te lossen. Bij de AH’s waar ik kom staat het altijd direct achter het toegangspoortje.

En over mandjes gesproken bij de AH, ik erger met KAPOT als mensen bij de zelfscan als ze klaar zijn dat mandje niet gewoon netjes terugzetten maar er scheef ingooien. WAT IS DE MOEITE. Ik zet het dan altijd recht, ik kreeg zelfs een keer een compliment ervoor van een medewerker haha.

48 likes

Die pubers in de supermarkt zijn echt het ergste van allemaal. Laatst ook bij de zelfscan kwam er een groep van die tieners aan die allemaal snel snel redbull en shit haalden waarschijnlijk in hun pauze. Ging 1 zo’n joch echt pal naast me staan ipv afstand te nemen en gewoon te wachten. Serieus we stonden arm aan arm. Dus ik zei kun je een beetje aan de kant gaan? Dat deed hij wel maar echt met een ‘tss wat een oud zeurwijf’ blik. En wat moeten die medewerkers zich wel niet ergeren op een dag.

2 likes

Ik heb vanochtend een panty uit de kast getrokken (was al uit de verpakking) en hij zit lekker, heeft de perfecte zwarte kleur en dikte en is stevig, maar ik weet natuurlijk niet meer welk merk en welke maat het is.

6 likes

Geen kaartjes voor 11-11 dus dit wordt nog spannend deze week. En anders een carnavalshuisfeestje heb godverdomme niet voor niks vrij

Mannen die van vlees hun identiteit maken.

Ik heb er niet eens last van in m’n eigen omgeving. Gewoon het idee al is te veel voor me

25 likes

2,5 uur in de rij gestaan, maar wel kaartjes binnen! Is het bij jou nog gelukt?

Edit: oh zie nu je berichtje hier boven. Kut man! Maar er schijnen nog kaarten bij te komen

1 like

Nee :frowning: hier ook niet meer geweest omdat om 10.00 alles al.uitverkocht was ( ook de kroegen die later open zouden gaan :sob::sob:)
Zag filmpjes van veel te zieke rijen dus toen had t al geen nut meer. Hoop op aanvulling deze week en dat ik dan langs kan wanneer anderen werken

1 like

Ja het was gekkenhuis… bar le duc ging om 11:00 open, wij stonden er om 9:00 en toen waren er al best wat mensen. Daarna is nog een mega lange rij ontstaan

1 like

Ja zag filmpjes van die rij. Lalalaa gaat morgen om 11.11 open dus ga misschien daar maar om negen uur voor de deur liggen.

Jouw post zijn echt zo hilarisch door hoe je typt. En helemaal gelijk hier in.

3 likes

Dus dit wil je niet als sinterklaascadeautje?

3 likes