Er zit een kind in de tram heel hard te hoesten, geen hand voor haar mond, mond lekker wijd open en tong die er half uit bungelt.
Na 2 evil stares heeft haar moeder gelukkig gezegd dat ze haar hand voor haar mond moet houden.
Er zit een kind in de tram heel hard te hoesten, geen hand voor haar mond, mond lekker wijd open en tong die er half uit bungelt.
Na 2 evil stares heeft haar moeder gelukkig gezegd dat ze haar hand voor haar mond moet houden.
Ik mis de huil emoji. Dit is echt een combinatie van nachtmerries: witte mannen, lichte spijkerbroeken, dood dier
Het is maar goed dat ik niet meedoe met Secret Santa, want anders was iemand zwaar de lul met dit cadeau
Grapje, zo gemeen ben ik niet
Hierdoor denk ik aan die kapstokken die echt erg zijn: waar de hanger vast zit aan de stang en je allemaal moeilijk moet doen om je jas op te hangen. Vaak valt ie alsnog op de grond
Of kapstokken met te weinig knopjes. Dat je je jas over 3 anderen moet hangen, en het daar steeds vanaf glijdt
Voelt zo ongastvrij
Ik heb nu echt al een paar keer gehad dat ik openlijk mn qr code laat scannen om een cafe of restaurant in te kunnen en dat dan de mensen die op het terras zitten hun hoofd gaan zitten schudden. Zo van kijk die idioot. En die mensen hebben meestal ook nog een sigaret in hun handen.
Nou ik keek vorige week anders haha. Ik zat lekker warm en droog binnen en keek zo naar de mensen die buiten zaten in de stromende regen en kou.
Omg je had nog bijna gelijk ook!! Ik ging net een dikke trui pakken uit de tas waar de winterkleding en jassen opgeborgen liggen en DAAR LAG IE INEENS bovenop mijn winterjas.
Mijn vriend wou vorige week nog perse op een terras zitten om te roken en ik zei gelijk NEE dan denken mensen dat we wappies zijn en ik heb gewoon gelijk. Want idd er zaten andere mensen die echt zo keken van pfff gaan jullie naar binnen?!? Plus het was koud en ga weg
Haha wat? Bestaat dit? Ik heb er ff geen beeld bij maar waarschijnlijk wel als ik het zie. Dat zijn sowieso mensen die andere mensen willen irriteren.
Ja, zoiets, dus je kan ze er niet afhalen:
Hahaha ja precies zo inderdaad
NYX tinted skin veil die ineens niet meer verkrijgbaar is. Waarom kom ik daar altijd te laat achter?! Had een stash moeten aanleggen.
Echt? Shit wat stom
Ook niet bij Etos? Of boozyshop
Ja die zijn uit de productie 🥲 hopelijk komen ze met een alternatief
Oo echt😥 Laten we hopen dat er een alternatief komt
Altijd als ik fucking new York Pizza bestel en ik vraag zonder knoflookolie op de korst krijg ik altijd fucking knoflook olie op de korst
Dat je in mijn stad bij de restaurants waar je pokebowl kunt bestellen niet onbeperkt toppings erop kan doen. Als ik toch 10 toppings wil ipv 4, laat me er gewoon voor betalen.