Waar erger je je aan? #11

Volgende keer vragen om een pizza met knoflookolie, dan vergeten ze het vast

1 like

Ja eigenlijk lijkt me dit wel de beste oplossing. Mijn vriend z’n pizza had wel knoflook olie volgens de bestelling, maar geen olie op z’n pizza :frowning:

2 likes

Mensen die na anderhalf jaar pandemie (of gewoon 50 jaar leven in een maatschappij) nog niet hebben geleerd om een hand of elleboog voor hun bakkes te houden als ze hoesten. Echt gatverdamme.

7 likes

In kopen zonder kijken word zo vaak over de ā€œoudeā€ woning gedaan van och och nee dit kan echt niet hoor jullie hebben het zo moeilijk/ dit is zo onhandig/ziet er echt niet uit o we moeten echt SNEL wat voor jullie vinden. Ik denk alleen maar: prima huis, veel mensen zouden hier al zo blij mee moeten zijn en hoe priviliged is het als je überhaupt een huis kunt kopen. Realitycheck

19 likes

ā€˜Nee in de wijk kan je ECHT geen kinderen opvoeden’ terwijl er in die wijk allerlei gezinnen wonen :roll_eyes:

uitzondering is wel echt dat stel fysio’s

4 likes

Ik wil genieten van in mijn warme bed liggen maar m’n benen doen zo’n pijn :sob:

1 uur en 25 minuten formulieren ingevuld omdat ik ff 4 dagen iemand ga opzoeken in Spanje

Word bijna wappie zo, wat hebben we hier aan? Waar slaat dit op, wat moet je met mijn stoelnummer? Ik had niet eens een stoel gekocht maar ja toch maar gedaan anders kon ik die formulieren niet invullen.

(First world problems)

2 likes

Heb je een voorbeeld?

Sta in een nutteloze rij maar kan t niet opbrengen weg te gaan. Nog 13 minuten tot ik weg kan :’)

1 like

Ben verkouden dus moet al mijn afspraken afzeggen. Top.

Misschien is dit iets voor het TMI topic maar ik ga ook altijd zo slecht op New York pizza, ik heb niet per se een ontzettend gezond eetpatroon maar als ik dat eet weet ik dat het de volgende dag gegarandeerd ellende is op de wc. Vraag me echt af wat daar allemaal in zit haha

1 like

Nooo you kidding me?! Ik heb er volgens mij echt een gave voor om pas iets te kopen als het bijna uit de handel gaat. Heb mn eerste tube bijna leeg en was er helemaal blij mee.

1 like

Ik ben hier echt max 15 minuten mee bezig geweest, wat heb je allemaal gedaan? Had wel vantevoren gehoord dat die Spaanse app stukken beter werkte dan de website ofzo, dus wel direct die app gebruikt. Nouja, het is het vast waard.

2 likes

Same. + heb stoelen bij de nooduitgang moeten kopen omdat mijn man en ik anders niet meer naast elkaar konden zitten… Volgende keer toch maar zsm online inchecken haha.

1 like

True, maar sommige huizen die tegenwoordig worden aangeboden zijn ook gewoon bouwvallen die je geen huis kan noemen. Nu weet ik niet of die mensen huren, maar het is echt de schuld van die verhuurders die niks renoveren wanneer het moet.
Er wordt nu in mijn regio een huis met horrorkelder aangeboden waar een wit, Amerikaans gezin om zou kwijlen, maar een fatsoenlijk persoon voor geen goud in wil wonen.

3 likes

Ik baal echt dat de nieuwe jaaragenda’s van de Hema tegenvallen. Ik heb altijd die grotere en dan met glad papier. Maar die van 2022 Deze heeft exact dezelfde kleuren als die van 2021 en dat vind ik saai dus nu wil ik die niet. en ik wil perse glad papier.

1 like

Omg droom

2 likes

Is er dus een app ipv deze site? @Krabsalade
https://www.spth.gob.es/create

Ik kan dit pas dinsdag ochtend doen omdat ik dan m’n stoel nummer weet, ivm inchecken (las hierboven dat dit relevante info is?)

2 likes

Meid die familie van jou is zo vanaf de zijlijn best genieten :joy: wat erg!

7 likes

Kan hij ook al vloggen?

4 likes