Waar erger je je aan? #11

Voor werk hebben we een mega laptop. Een groot, zwaar, ouderwets exemplaar wat je moet meesjouwen in een door werk beschikbaar gestelde afzichtelijke rugzak. Nu ben ik zelf op zoek gegaan naar een leuke tas en die had gisteren korting. Scheelde toch €40. Maarrrrr nog niet besteld want ja wie weet hoe lang het nog duurt voordat we écht weer structureel naar kantoor moeten en dan zit ik met die rugzak te kijken.

Werk vandaag: vanaf maandag gaan we weer elke week 1 a 2 dagen naar kantoor :thumbsup:.

Echt huilen om die korting :sob:

Ik kon net de flat niet in. Blijkbaar is er iets met het slot. En ik had echt alleen mijn sleutels bij me, geen telefoon ofzo. Dat was even veeeeel paniek😂. Ben maar op alle bellen gaan drukken en gelukkig heeft iemand opengedaan voor mij

1 like

Al mijn handelen vandaag wordt begeleid door The Imperial March

2 likes

Kon je het wel weggummen?

1 like

Ik word soms echt kriebelig van mn katten en mn hond die altijd op, naast of onder me willen zitten op de bank. Vooral de katten, die zijn het ergst. Die proberen de hele tijd onder mn kleding te gaan enz :confounded: LAAT ME MET RUST

5 likes

Om 17:52 sushi besteld, om 18:06 bericht dat het klaar is voor bezorging en nu is het er nog steeds niet om 19:06. Gebeld en ze zeggen dat het nog op de balie staat en als eerste aan de beurt is om meegenomen te worden, nou lekker dan :angry: en dat op een maandag.

Ja heb ik! En elektrisch deken inderdaad :joy: die heb ik in de winter voor ze, kunnen ze echt uren op liggen bakken.

Dat is ook de enige reden dat ze bij je willen zitten; warmte :fire::fire:

2 likes

De klantenservice van HierParijs in 't groot :@ en überhaupt dat ze me de verkeerde kleur hebben gestuurd

En aan mezelf, heb zin jn brownie maar pas net uit de vriezer gehaald dus moet nog een uur wachten tot ie ontdooid is

1 like

Ja het was met potlood geschreven :blush:

1 like

Aan het geschreeuw van Martien Meiland. Man, hou toch gewoon eens je schreeuwstrot. :sweat_smile:

1 like

Ik wilde zo graag New balance 550 maar ze lijken alleen maar duurder te worden :sob: had het eerder moeten doen

1 like

Volgens mij gaat m’n favoriete thee uit het assortiment :disappointed_relieved:

Random recruiters op LinkedIn, echt doe wat meer je best. Staat in mijn profiel dat ik arts in opleiding tot psychiater ben.

Bericht van random recruiter: je lijkt me erg geschikt voor onze vacature van doktersassistente bij de dermatologie in ~hele andere regio~, mag ik je meer informatie sturen?

Sure lijkt me logische carrièreswitch

31 likes

Aan flared pants die altijd te lang zijn , maken ze die echt alleen voor mensen met benen van 2 meter? AAAAAAAAAAAAAAARGH KFJSHSKRJCNSJSUDJDBWBEHEKAHXHSBS GODSAMME MAN.

6 likes

Ze willen van mij telkens een bedrijfsarts maken. How about… No.

11 likes

Top Shop Jamie in lengtematen! Heb hem nu aan met m’n 162cm, niets te lang. :smiling_face_with_three_hearts:

Edit: heb hem in 4 kleuren. :eyes:

3 likes

Lijkt me echt vreselijk, een vriendin van mij is dat. En ja ik hoor haar meer klagen dan dat ze er positief over is. Oja ik weet dat je een huisarts bent hoor haha maar toch, doe het nooit lol.

1 like

Mijn favo was strawberry/jasmine van de Appie en mijn leven is niet meer hetzelfde sinds ze die niet meer hebben. Ik leef met je mee.

3 likes

En welke lengtemaat heb jij dan?

Ik snap sowieso niks van die jeansmaten, welk nummer is een XL :upside_down_face:

1 like

Een bericht van werk: in week 39 worden de ramen gewassen dus zorg dat je vensterbank leeg is. Wie denkt er in godsnaam in weeknummers? Ik wil data! :angry:

(Blijkt dus nu week 39 te zijn, maar heeft me weer vijf minuten van m’n kostbare tijd gekost om dat op te zoeken. En daarna nog vijf minuten om er dit geïrriteerde bericht over te typen. :crazy_face:)

10 likes