Waar erger je je aan? #11

Ik was op de zolder aan het opruimen. Gaat de bel. Ik dacht dat het post nl was dus ik haast me naar beneden. Is het iemand van de fucking vrienden loterij. Zegt ze ook zo ‘gaat het???’ Nee mens ik kom helemaal voor saus 2 trappen af gevlogen die ik nu weer op moet

25 likes

Lengte 30! Die valt echt perfect als ik iets met een platform aan heb.

Edit: en XL, weet niet, ik denk 34 ofzo? Ik heb 30x30 en ben grote M/kleine L zou ik zeggen.

:rofl: dat zongen wij vroeger ook altijd.
Allemaal in de maat anders wordt de meester kwaad

2 likes

1,2 in de maat anders wordt de juffrouw kwaad
Maar de juffrouw wordt niet kwaad, want ze is van appeltaart

Deze versie zong ik altijd in de kleuterklas. Ze is van appeltaart of ijzerdraad, maar verdere logica ontbreekt

10 likes

Nahh, dan zit die vriendin misschien eerder op de verkeerde plek als ze er vooral over klaagt. Ik ben in opleiding tot bedrijfsarts en vind het juist hartstikke leuk. En ik snap dat het imago een stoffige oude witte man met sokken in z’n sandalen is, maar er werken ook leuke jonge mensen haha. Wil het toch altijd even opnemen voor m’n vakgebied ;p

12 likes

Van prikkeldraad hier :rofl:

3 likes

Was het Monica Geuze die voor de deur stond?

Nee dat helaas niet. Dan was ik meteen lid geworden

1 like

Zoiets werkt als een tiet

1 like

Dat mijn huidtherapeut steeds heel veel wil kletsen tijdens het uitdrukken van mijn puisten. Ja praten lukt dat even niet bij mij hoor…

1 like

‘Grappige’ benamingen voor bedrijven zoals DeHeL of de koude blauwe of MacDrek.

25 likes

Of voor personen, zoals schoonloeder

4 likes

Ik heb in mijn appartement geen wasmachine maar een gezamenlijke wasmachine en droger. Je moet met muntjes betalen. Nu is er al een tijdje een landelijk tekort aan muntgeld dus in veel winkels kan je alleen pinnen of moet je gepast betalen. Dus toen ben ik steeds een rolletje bij de bank gaan halen. Maar nu hebben ze daar ook geen muntgeld meer :face_with_raised_eyebrow:

Ik kan nu geen was meer draaien?!

3 likes

er rijdt hier een busje rond van een zzp klusjesman, die heet Z Z Peetje
vind ik wel grappig maar dat is eigenlijk de enige die ik gezien heb die soort van leuk is

@Echo hoe kan er een landelijk tekort aan muntgeld zijn???
ze kunnen toch bijdrukken of hoe werkt dat
en waar zijn die munten dan gebleven

1 like

Het is volgens mij niet een echt tekort maar een tekort aan circulatie door corona. Ik denk doordat mensen minder gingen uitgeven en ook doordat sommige bedrijven geen contant geld accepteerden aan het begin.

Ze vragen ook aan mensen die muntgeld thuis hebben liggen of ze het willen komen inwisselen bij de bank :joy:

Oh mijn god dat was sowieso mijn grootste irritatie toen ik in Amerika woonde. Ik pinde ook alles dus ik moest telkens naar de bank om te kunnen wassen. Het was ook zo gierig, echt twee dollar per wasbeurt met een eeuwenoude machine. En dan nog 1,50 voor het drogen en dat moest dan twee keer want hij werkte niet goed. Lekker cashen met vijf huishoudens.
Maar dat je dan ook geen kwartjes meer kunt krijgen is helemaal kut. Kan je je huisbaas niet vragen of hij dat systeem er tijdelijk af kan halen?

De prijs valt wel mee maar elke keer muntjes halen is echt heel irritant ja. Dit munt probleem is er al het hele jaar maar de bank had het steeds nog wel. Maar nu is het al week 2 dat de bank geen muntgeld heeft…

Ik denk niet dat hij het eraf kan halen want het is geen digitaal systeem!

2 likes

Ik heb een nieuwe IPhone 13 die hier al sinds vorige week vrijdag ongeopend op tafel ligt maar ik ben gewoon te lui om ‘m open te maken en in te stellen :confused:

16 likes

Nee dat had mijn huisbaas ook niet, maar hij kon het wel duurder maken (lol). Volgens mij kun je ergens instellen hoeveel muntjes je erin moet doen, en dat kun je dan ook vast op 0 zetten.
Ga je nu naar de wasserette of heb je ze daar ook nodig? Irritant hoor.

Ja, en zelfs daar heb ik geen zin in. Slaat nergens op, normaal gesproken zou ik ‘m al lang gebruiken. Ik ga het vandaag echt doen!

1 like