Dat mag niet eens, klinkt echt als een k*t sportschool
Mensen die negeren, gisteren een leuke jongen leren kennen en hij vroeg mij of ik het leuk vond om een keer samen iets doen. Ik mijn nummer gegeven maar hij heeft niets meer geappt. Of ben ik nu ongeduldig?
Normaal moet je vloerverwarming continue aan hebben staan. Dus niet even snel een graadje hoger of lager.
Ja vind ik ongeduldig 
Maar ik snap dat niet? Dat kost toch veel of niet?
Day weet ik niet. Heb me niet zo ver verdient in vloer verwarming.
Maar draait ook om isolation van eventueel je kruipruimte e.d.
Niet per se want iets op temperatuur houden kost niet zo veel energie, maar iets snel opwarmen kost heel veel energie
Maar als ik het dan in de avond warm wil hebben moet ik hem al ‘s ochtends aanzetten terwijl ik op werk ben. Het kan hoor en het zal inderdaad goedkoper zijn om het op temperatuur te houden maar een hele dag opwarmen vind ik wel lang.
Ja ik heb inderdaad ook overal vloerverwarming en die gaat ook overal aan als ik hem aanzet. Ik woon in een appartement en nieuwbouw dus het is amper koud gelukkig. Alleen straks in de winter vind ik het soms ‘s avonds wel fijn
Het makkelijkste is dan als je een timer neemt zodat de vloer langzaam kan opwarmen en het warm is als je thuis komt.
Het snel opwarmen van vloerverwarming kost vaak inderdaad meer energie dan de temperatuur gelijk houden.
Nou exact dit gebeurde net dus bij mij. Werd vriendelijk begroet door de receptioniste maar toen ze doorhad waar ik voor kwam snauwde ze me af. Moest wachten op haar collega die ik, jammer genoeg voor haar, ken. De sportschool is een klant van ons. Dus meteen aangegeven hoe onfatsoenlijk ik het vond en hij was gelukkig heel aardig. Toen ik wegliep riep ze nog wel doei, toen heb ik haar genegeerd
. Hoop dat ze er op aangesproken wordt, trut. Nog nooit meegemaakt in die 2,5 jaar die ik daar sport.
Vloerverwarming is niet gemaakt voor aan en uit, het is de bedoeling dat je hem constant houdt en dan is het energieverbruik ook het zuinigste.
Waarschijnlijk heb je meerdere kraantjes/knoppen bij de aansluiting (in meterkast of bij je cv) , dan moet je even uitzoeken welke bij elke ruimtes hoort en kun je de slaapkamer bijv uitzetten.
Aan mijn vriend die elke keer als we film gaan kijken, 10 seconden nadat de film is gestart, ineens allemaal instellingen moet gaan aanpassen waardoor ik weer 10 minuten moet wachten 
Ik wil gewoon film kijken, interesseert mij het of het zwart wel zwart genoeg is😩
Ik erger me zo dat in elke vaccinatie- en coronapas-discussie het gaat over “men die om medische redenen geen vaccin mag”…
Wie zijn die mensen dan?! We zijn bijna een jaar aan het vaccineren en ik heb er nog geen een gezien, ja eentje met allergische reactie op het eerste vaccin en die mag best een tweede, maar wil het niet.
Ze zullen wel bestaan, maar het gaat denk ik echt om minder dan 0,1% van de te vaccineren mensen, dus daar kunnen we best een omweg voor bedenken en STOP ERMEE om dit telkens als zogenaamd zeer valide argument te gebruiken om tegen vaccineren of tegen de coronapas te zijn.

Wij hebben een allergoloog en die heeft laatst samen met de ggd een hele dag mensen hun 2e/3e prik gegeven die ‘een allergische reactie’ op de eerste hadden gehad, noodkoffer vol, alle hens aan dek, eindstand alleen maar oxazepam uitgedeeld 
Haha ja de overheid biedt nu ook een gratis consult allergoloog aan om dan onder toezicht veilig alsnog het tweede/derde vaccin te krijgen.
Ik braaf onze enige allergische patiënt bellen met dit goede nieuws… Nou had ze geen behoefte aan, de orthomoleculair arts had al aangetoond dat ze HYPER-ALLERGISCH was voor ALLE hulpstoffen.
Sure Jan.
Oftewel je huis is goed geïsoleerd, oftewel het kost bijna niets om je huis continu op dezelfde temperatuur te stoken. De grap is dus met dit systeem dat het niet duur is om continu de thermostaat op dezelfde temp te houden. Het is al een paar keer gezegd, maar in principe moet je inderdaad van de thermostaat afblijven als je vloerverwarming hebt, dan werkt het het meest efficiënt.
Weg ivm herkenbaarheid werk
Ik heb opeens allemaal muggen in huis, het is november wat is dit