Waar erger je je aan? #11

Achterstevoren in doen zorgt dat het makkelijker is om dicht te doen.

1 like

Jeeeewtje wat slecht

1 like

Ik doe deze iedere dag fluitend in. Achterstevoren, even met je vinger een beetje druk uitoefenen en klik klaar.

1 like

Het is gelukt, binnen een kwartier, een record voor mij. Ik doe ze altijd al achterstevoren in, maar het blijft een gepriegel, ook doordat ik lange nagels heb.

4 likes

Dat Domino’s de vierkazenpizza aangepast heeft en de nieuwe lijkt me smerig :rage:

1 like

Jaareen geleden waren er in ons dorp ook vandalen die zo’n fratsen uithaalden op t station. Een periode werden alle zadels gestolen, en ook een periode waarbij ze alle achterwielen dubbel klapten. Whyyyyy zo zinloos, zoiets maakt me zo woest.

1 like

Ja dit! Ik denk niet dat mijn ogen nog verder kunnen rollen na de 100ste lollige ‘jeeeeej een uur langer slapen
 oh nee grapje want kind’. Oh en de moeders die geen Halloweenkostuum meer nodig hebben want ‘zombielook dankzij kind en winteruur’ :roll_eyes:

7 likes

Ik draai het shirt als ik het aandoe, doe dan het knoopje dicht en draai hem dan weer goed en doe mijn armen erin. Vind ik zelf een oplossing want snap niet welke kant ik op moet etc als ik het in mijn nek aan het proberen ben.
Of ging dat ook niet?

1 like

Mijn automatische voederautomaat klopt nu dus ook niet meer qua tijd, maar ik denk dat ik er meer moeite mee heb dan mijn kat

1 like

Nee dat lukte dus ook niet :sob: dat knoopsgat was een elastiekje en het was echt veel te klein. Ik denk dat ik 10 min in die paskamer stond :joy: toen was ik er wel klaar mee. Dacht dit ga ik nooit dragen als het allemaal zo lang duurt, doeii

1 like

Oh no wat hebben ze gedaan

1 like

Er zit nu Gouda/cheddarmix op en reblochon :sob: terwijl ik juist die geitenkaas onwijs lekker vond

Voorheen was ie ook niet met tomatensaus toch of wel?

Ik ben op zich wel benieuwd, op zich denk ik dat ik dit ook wel lekker vind.

Nee klopt! Maar dat paste ik altijd aan haha want wel lekkerder met tomatensaus

1 like

Ohh daarom kreeg ik dat smsje van welkom in Duitsland vanmiddag dus? Vond het al zo raar :sweat_smile:

Ik was gisteren in limburg en ik twijfelde om via Antwerpen te rijden. Maar zo blij dat ik het niet heb gedaan. Mijn auto was niet zo betrouwbaar, wegenwacht jn Nederland is beter.
Maar die regen, je zag niks! En dan blij dat de snelweg in Nederland net wat beter is.

Huh daar beneden heb je wel een aantal dingen toch? Of is dat weg

Mensen die het woord ‘powerhouse’ gebruiken, refererend aan een mens.

10 likes

Ik heb eht mezelf vandaag totaal onmogelijk gemaakt, waaronder 2 afspraken een uur uit elkaar met 1.5 uur reistijd. Natuurlijk heb ik niet een van de twee afspraken ingelicht dat dit niet kan, want waarom zou ik het mezelf makkelijk.maken :sweat_smile:

2 likes

Dat is wel tragisch.

2 likes