Waar erger je je aan? #11

Aan dat ik niet fatsoenlijk kon trainen met die flinke snee in m’n vinger. Had daar helemaal niet bij stil gestaan toen ik ernaartoe ging, tot ik wilde deadliften :cry: Na eerst vast te pakken te tillen zonder erbij na te denken (en weer helemaal te gaan bloeden, zucht) daarna zonder m’n wijsvinger geprobeerd (zit aan de onderkant), maar dan natuurlijk veel minder grip + kracht. En dat bleef natuurlijk een terugkomend probleem bij de meeste van m’n oefeningen dat ik de dumbells etc niet fatsoenlijk kon gebruiiken. Ugh zo irritant.

1 like

Heb je het niet kouddddddd???

Nee bitch, want dan had ik wel wat warmers aangedaan :crazy_face:

8 likes

Tering DHL dumpt alles weer of een ander pakketpunt ver weg :triumph:

1 like

Oh en in het verlengde ‘waar zijn je krullen?’ vaak van collega’s. Komt zo agressief op me over, laat me, ik heb de steiltang gebruikt. Kan je dat ook niet zelf bedenken, alsof krullen zomaar vanzelf weggaan.

8 likes

Postnl vanochtend “we komen tussen 11-13u“.
Postnl om 1330u “uw pakket is onderweg en wordt bezorgd tussen 14.10-16.10u” oke top dan kan ik nog wel even snel een ander pakketje weg brengen.

Postnl 13.40u “we hebben u gemist” :triumph:

2 likes

Haha ik zie dit helemaal voor me, een mega gefrustreerde kat die echt alles op alles zet om eten te krijgen. Huilen, krabben, schreeuwen, janken, bijna de halve deur eruit bonken. Ik vind dat stiekem zo grappig.
Mn zus en zwager hadden een automatische voerbak aangeschaft. Dan hoef je er ook niet uit, niet per se een tip maar sommige mensen vinden het een uitkomst.

Ik wil het abonnement voor mijn veel te dure sportschool opzeggen, dus ik stuur ze per mail een ondertekende opzegbrief. Krijg ik een mail terug dat het alleen op de club kan of per aangetekende brief á 8 EURO?!. Echt joh leven we in de jaren '60 of zo, wat belachelijk. Per brief oké, maar ook echt aangetekend… Terwijl ze de brief gewoon gelezen hebben want ik heb al een ontvangstbevestiging, maar nee het was niet voldoende. En als ze 'm per post (of op de club) hebben ontvangen krijg ik óók een ontvangstbevestiging per mail. Dit slaat toch nergens op man.

Om te janken gewoon, nu vraagt niemand meer maar ‘vroeger’ AAALTIJD ‘waar zijn je krullen gebleven?’ En als je nu je haren wast heb je dan weer krullen? ’ etc. Heb het echt duizend keer moeten aanhoren. Ik heb mn haar stijl nu en verder houd je je kop.
Ik vind het ook heel fijn dat veel mensen nu in mn directe omgeving geen idee hebben dat ik eigenlijk een bos krullen heb van mezelf, dan krijg je niet van dezelfde onnozele vragen elke keer weer.

Volgens mij mag dat ook helemaal niet. Zulke dingen kan ik ook boos om worden. Inschrijven kan natuurlijk wel op allerlei manieren maar voor uitschrijven moet je eerst 3 x de wereld rond, een boek schrijven en een marathon lopen :unamused:

5 likes

@Jolie
Ik meen me te herinneren dat je tegenwoordig op dezelfde manier moet kunnen uitschrijven als dat je je ingeschreven hebt.

Nu is t wel vaak dat je je op de club zelf inschrijft maar miss is t bij jou anders en in je voordeel.

1 like

Ik snap je irritatie. Maaar om in de woorden van de NS te blijven. Je betaald voor een vervoerbewijs en niet voor een zitplek.

1 like

Maar je kunt toch gewoon vragen of je er kunt zitten? :smiley:

1 like

Zeker, dat ben ik ook wel met je eens hoor! Je hebt er mensen bij… maar in zulke gevallen ga ik juist mezelf een beetje opdringen. Contact blijven zoeken totdat ze het zelf doen haha.

2 likes

Helaas was dat inderdaad op de club zelf, al kan het ook online.

@Willem ja vreselijk irritant. Maar prima, rij er na mijn werk wel langs en dan zoeken ze het maar mooi uit hoor. Moet ook gewoon nog een hele maand betalen terwijl ik er dan niet meer heen kan. Staat allemaal in het regelement, echt van de zotte. Ga het gewoon terugboeken en zie wel wat ze doen.

1 like

Ik ga over 2 maanden op vakantie maar heb er al zoveel zin in dat ik mij amper kan concentreren op werk?! Hallooo brein het duurt nog lang en dit moet wel even afgerond worden

2 likes

Dat mag niet eens, klinkt echt als een k*t sportschool

2 likes

Mensen die negeren, gisteren een leuke jongen leren kennen en hij vroeg mij of ik het leuk vond om een keer samen iets doen. Ik mijn nummer gegeven maar hij heeft niets meer geappt. Of ben ik nu ongeduldig?

1 like

Normaal moet je vloerverwarming continue aan hebben staan. Dus niet even snel een graadje hoger of lager.

5 likes

Ja vind ik ongeduldig :stuck_out_tongue:

Maar ik snap dat niet? Dat kost toch veel of niet?

1 like