Nee, doelde niet op jou.
Maar dan toch inhoudelijk op jouw post:
Ik vraag me echt af welke mensen dit zijn en wat voor artsen dit zijn? De instellingen waren juist bijna als eerste aan de beurt. In een instelling wonen is al een reden op zich om te vaccineren. En als ze te zwak zijn voor het vaccin, maar mobiel genoeg zijn om ergens koffie te doen (dat rijmt al bijna niet, maar goed), dan gaan ze dus waarschijnlijk gewoon dood als ze covid krijgen daar in dat cafe? Dat is dan het plan? Dat vindt men dan het beste?!
Vraag me echt af of dit nu echt op medische redenen gebaseerd is, of op een onderbuikgevoel van âoeh toch wel spannend, toch wel kwetsbare mensen, nou we spelen op safe en we doen het nietâ.
Zo wordt de groep âmedische uitzonderingâ wel groot. Het is een vaccin, je spuit ze geen covid in⊠Onbegrijpelijk.
Edit: en nooit te laat om de overwegingen te heroverzien. Deze groepen waar misschien in het begin nog wat twijfel over was, die durf je nu toch wel te vaccineren? Veiliger voor iedereen en geen gezeik met je coronapas. En dus GEEN medische uitzondering.
Ja ben hier echt fel op, is niet persoonlijk. 

uit principe