Waar erger je je aan? #11

Ik ben echt benieuwd hoe je hier als arts dan op reageert. Ga je daar nog op in, of niet (meer)?

2 likes

Ik heb over een uur mijn laatste tentamen. Wie zit daar op dit tijdstip nog op te wachten :rage:

3 likes

Dat de airco aan staat in de trein :sob:

1 like

Ik mis een 🤌🏼 Emoji reactie @moderators

4 likes

Maar deze Ipv de boos!! Hij is zoveel meer zeggend

2 likes

“Ivm het coronavirus werken onze medewerkers thuis. Zij combineren het werken met hun gezinsleven, graag uw begrip voor hun situatie.”

1.5 uur aan de telefoon gehangen voor ik iemand aan de lijn kreeg die overduidelijk gewoon in een call center zat.

Gewoon, begripvol… “Vervelend om te horen, het aanbod staat in elk geval open, dus denk er maar even over na en zo nodig hoor ik van u, gun het u toch ook om alsnog gevaccineerd te worden!”

Me afreageren doe ik wel op collega’s. Of hier. :sweat_smile:

4 likes

Ik weet nooit wat dit betekent :blush:

1 like

Wel een super mooie naam heb je!

3 likes

mijn werk heeft chrome geblokkeerd en geeft de zeer ongewenste tip dat we ook gewoon in explorer kunnen werken :frowning_face:

Lol microsoft zelf vindt zelfs internet Explorer niet meer de moeite waard :rofl: kun je edge wel downloaden? Dat is iig iets gebruiksvriendelijker dan IE

1 like

ja maar werk in 2 schermen dus heb nu 1 edge en 1 inderdaad de hel van het www: explorer
normaal had ik 1 chrome en 1 chrome incognito maar dat kan dus niet meer ughhhh

1 like

Huh kun je niet gewoon twee vensters open hebben?

1 like

nee we moeten 2x een scherm met hetzelfde systeem open hebben en die flipt als hij in 1 browser 2x open staat
daarom had ik eerst 1 in incognitomodus dat werkt prima maar neeeee chrome is oNvEiLigGGggGG

1 like

Ohhh wat irri zeg.

Edge heeft ook wel een privé-modus toch? InPrivate heet dat, werkt het daarmee niet?

nee daar zijn ze nog aan het werken om dat te fiksen
er zit niks anders op dan lijdzaam dit ondergaan, nog 3 weken tot mn nieuwe werk

Wel handig om eerst jullie oplossing te blokkeren voordat ze zelf met een andere oplossing komen.

3 likes

Wát/wat wil je/wtf/wat zeg je/

Ligt aan de context van de zin, maar variërend van ik snap niet helemaal wat je wil/doet tot WAT DE FUCK MAN

afbeelding

@anon28710462 is deze uitleg acceptabel? Ik vind het lastig, het is een fingerspitzengefühl

8 likes

Ugh ik zou vandaag de helft van mijn haar eraf laten knippen, helemaal zin in een mini transformatie, word ik wakker met klachten. Nouja, ik en mijn dode lange haar op de bank dan maar.