Ik vind het een uitmuntende uitleg!
Aan mensen die niet kunnen bellen.
Telefoon gaat ik neem netjes op: met foefje van bedrijfsnaam. Iemand skreeuwt door de telefoon ja waar is mijn pakketje.
Ik vraag wat is je naam of ordernummer dan kijk ik even mee. Wordt die vrouw op mij geĂŻrriteerd want hoezo wil ik dat weten?!
Nou 1 omdat het gewoon sociaal is als je iemand belt om even netjes je naam te zeggen en 2 hoe denk je dat ik je kan helpen als ik niet weet wie je bent.
Wat dacht je vanâŠNEE
Aan mijn irritante gehoest en de spierpijn die ik daarvan krijg. Kwakkel seizoen is wel echt heftig dit jaar
Dat phishing telefoontje waarbij ze zeggen dat je op een drugscriminaliteit lijst staat. Al voor de derde keer in een week tijd door ze gebeld
Ik heb een zakelijke rekening bij Bunq en ik zie net dat ik ze in september en oktober twee keer betaald heb. Voor twee verschillende abonnementen ofzo, geen idee. Kan ik dat weer uit gaan zoeken en de klantenservice is zo kut
Ohh ja, vind dat zo asociaal. Op mijn werk ook zo vaak âja hallo ik heb een vraagâ, wat dacht je van âgoedemorgen met Truus ik heb een vraagâ đ„Č
Oh heerlijk, vooral als ze meteen een heel verhaal afdraaien. Bij de eerste stilte vraag ik dan alleen âmet wie spreek ik?â en dan mogen ze hun hele verhaal nog eens voor me afdraaien.
Een aanvullende ergernis is als ze dan zeggen âja met Piet uit lutjebroekâ. Alsof Piet de enige Piet uit Lutjebroek is en ik dan ook op magische wijze direct alle gegevens van Piet kan inzien.
Stolp erop doen? Ha ik heb daar juist een blokje van in de slaapkamer liggen en elke keer dat ik daar binnenkom denk ik ohh wat ruikt dit lekker.
Altijd als ik ga verven krijg ik halverwege geen zin meer. Maar ja nu zit ik in de troep met een half geschilderde muur
Ja ik snap het wel, hij ruikt best wel sterk! Zeker als je er meerdere van hebt liggen, en er met je neus op staat
Hahaha omg dit soort trappen zijn echt alleen gemaakt voor hele lange mannen in mijn ogen. En jijzelf strompelt er maar een beetje achteraan, dan 1 keer toch maar een grote stap! en dan weer nee, en dan heb je weer zoân oma stapje? Er is geen middenweg? Wie heeft dat bedacht joh. Heel kut.
Ik liep een keer met mijn vriend op zoân trap en dan moet je dus wel op tempo meelopen. Ik weet nog steeds niet of het eerder voor hele lange mensen of juist uitgeputte bejaarden is gemaakt.
Bij deze met die rail in het midden lijkt het niet zo bedacht, maar veel van deze trappen zijn ook zo omdat er dan nog een auto (ambulance) overheen kan rijden, sommige plekken zijn anders niet bereikbaar.
Oh ja dat is wel interessant, ik zie dit ook wel vaak op stations (niet in nederland) dus die railing lijkt me dan heel lastig worden.
Oooh fingerspitzengefĂŒhl is een van mijn lievelingswoorden!
Dat ik bijna 200 euro moet betalen voor mijn gebruikte rollators. Alsof ik een keuze had om ze niet te gebruiken tijdens de revalidatie.
Bij deze trap is het idee dat je je fiets door die gleuf dus mee kunt nemen naar boven, denk dat een âgewoneâ trap dan toch te steil is daarvoor oid? Anders zou ik het ook echt niet weten
Mijn vriend kreeg net een mailtje dat we een inspectie van onze huurwoning krijgen.
Om te kijken wat de staat is een jaar na oplevering en wat de eventuele gebreken zijn, waar ik opzich wel in kan komen.
Maar nu geven ze een datum waarop ze komen en dan denk ik mogen we dat even zelf bepalen?? En nu blijkt ook nog dat wij de enige woning zijn waarbij ze dat willen doen? En nu vinden we dat eigenlijk een beetje vreemd alsof ze een reden hebben om alleen ons te willen controleren.
Ik heb er eigenlijk ook niet echt zin in om mensen door mn hele huis te laten gaan en elke kamer toonbaar te moeten hebben atm.
Edit:
Is het raar om te weigeren?
Gewoon zeggen: ik ben net bevallen, zoek het uit.
Je hebt net een verse baby! Hallo, laat ze het uitzoeken.
Maar zeg ik daar niet mee âIk heb een wietplantage op zolder?â