Waar erger je je aan? #11

Haha nee dan kijken ze naar je energie rekening ect😂 en ze mogen je huis pas doorzoeken na twee meldingen daarover

1 like

Ik voel je! Ik heb een tijd geleden een lamp besteld bij Zara Home. Hij arriveerde kapot. Niet raar aangezien ze een porseleinen lamp hadden ingepakt in maar liefst 1 fucking velletje papier. Maar soit, hij werd opgehaald en ik kreeg een nieuwe lamp.
Lamp twee arriveerde in nog meer stukjes dan de eerste. Toen raadden ze me aan om naar de winkel te gaan om hem daar om te ruilen. Nouja, ik wilde die lamp nog steeds en ik had geen vertrouwen meer in hun inpakskills dus oke dan. Ik helemaal naar amsterdam, daar parkeren voor fucking 1000 euro per minuut, HEBBEN ZE DIE LAMP NIET IN DE WINKEL? En omdat het donderdagavond was, was de klantenservice al gesloten en kon ze dus ook niets voor me betekenen. Lamp weer mee terug moeten sjouwen. Niets opgeschoten.

Echt fuck you zara! Stuur me dan ook niet naar de winkel. :fu: :fu: :fu: :fu:

1 like

Dit soort post 😵‍💫 Stuur me dan een e-mail.

33 likes

@WhereTheLightIs hahaha ja de hallo ik heb een vraag of niet eens hallo vind ik ook zo irritant. En inderdaad waarom die plaatsnaam er bij. 9 vd 10 x wordt de naam dan gemompeld en dan overduidelijk Woerden.

Nog erger ook de mensen die bellen maar het gesprek niet voeren. Had er vanmiddag ook zo een.

Ik: met foefje van Y
Beller: hallo
Ik: hallo
Beller: ja hallo
Ik: eehm ok kun je me horen?
Beller: ja ja ik had even een vraag? Ben je van Y?
Ik: ja dat klopt.
Beller:
Ik:
Beller:
Ik:
Ik: je wilt wat vragen?
Beller:
Ik: en je vraag is?!

Bijna 5 minuten verder, serieus je belt met een reden, hoezo blijf je stil?!

10 likes

godverdegodver prachtige net nieuwe handtas gaat mijn lipgloss natuurlijk open en geeft vlekken op de binnenkant naja je ziet het niet vanbuiten niet maar echt dit gebeurt mij natuurlijk weer

Mn nicht post hele verhalen over dat ze een vagina reading heeft gedaan ofzo, ik geloof dat ze helemaal bekeerd is in thailand en ik erger me vreeeeeselijk aan haar facebookverhalen (jaja ik ga dr blokkeren bij deze). Het interesseert toch werkelijk niemand wat voor energiegolven jij door je baarmoeder voelt stromen als je een bepaalde steen aanraakt als de zon haaks staat op jupiter en het ergens in het oosten regent…

4 likes

Een vagina reader… In Nederland noemen we dat een gynaecoloog.:rofl::wink:

19 likes

Oh ja wacht er is een hipper woord voor “yoni steam ceremonie”

8 likes

Is dat hetzelfde als koffiedik kijken, maar dan met een vagina?

2 likes

Iemand in de straat heeft een houtkachel of maakt iig elke avond vuur. Wij hebben op de slaapkamer altijd de ramen open voor frisse lucht (en hebben het graag koel op de slaapkamer) maar elke avond stinkt het verdomme naar fik/rook op de hele bovenverdieping. Dat daar nog geen verbod op is snap ik echt niet. Iedereen optyfen met zn vuurschaal/houtkachel.

8 likes

Ik krijg op insta een reclame voor menstruatieondergoed (van L.ivera) en ik erger me aan de reacties eronder van vrouwen over hoe walgelijk het wel niet is :unamused: Laat iedereen gewoon lekker zn ding doen, waarom voel je de drang om daar ‘ewww’ onder te zetten.

10 likes

Staat daar niks over in je huurcontract?
Ik heb dat ook een keer gehad, 1x per jaar inspectie maar dat gaven ze al aan toen we moesten tekenen. Wij konden dat niet weigeren maar je kon wel aangegeven wanneer het het beste uit kwam en je kon kiezen of je er bij wilde zijn of niet.

We kregen er een heel rapport van en ze hadden ook foto’s gemaakt 🥲

2 likes

Bij wettelijke plicht tot medewerking staat dat als het niet in je contract staat je ze überhaupt gewoon mag weigeren. Je hebt recht op privacy en woongenot dus de ballen.

Ik vind het echt absurd dat verhuurders zulke clausules inbouwen waarin ze gewoon lekker hun eigendom in mogen terwijl ze ook dik geld vangen op het verhuren van dat eigendom.

1 like

Hier hebben we ook zo’n buurman die dat heel normaal vind. Ik schrik me altijd rot als ik die geur ruik want ben dan bang dat er brand is ergens boven. Nee, die eikel van verderop zit weer te stoken dan.

4 likes

Nee we konden er niks over vinden, is ook nooit iets over gezegd.

1 like

Ja klopt! We hebben het ook geweigerd. Echt even geen zin in. En blijkbaar was ons huis uitgekozen omdat we een hoekwoning hebben, maargoed jammer voor ze. Er is nog een hoekwoning aan de andere kant van de straat. Gaan ze daar maar lekker inspecteren :male_detective:t3::male_detective:t3:

7 likes

Argh.
Ik heb normaal nooit problemen met pakket bezorging.
Maar nu zit ik dat fucking autootje heel de tijd te volgen, had expres avondbezorging gekozen want ben nu thuis.
Krijg ik een melding dat ik niet thuis was. Dus ik ren naar beneden want misschien stond die er nog.
Heb ik niet eens een briefje in de brievenbus, is die persoon gewoon niet eens langs geweest dus.
Ben nu dus boos aan het bellen, beter kan die bezorger alsnog komen want ik ben woedend.
Edit: gebeld en het ligt niet aan dat ze me gemist hadden het was om een andere reden niet gelukt. Nou helemaal kut dus.

1 like

Ja geen idee, meer last van regen/wind en we hebben meer ramen dan de andere huizen. Dus misschien potentiële vochtproblemen ofzo

1 like

Mezelf. Iemand van thuisbezorgd kwam mijn eten afleveren incl pot ben&Jerry’s (die ik niet besteld had). Nu kwam hij terug om die pot op te halen en ik baal dat ik het terug gegeven heb, want had er zin in.

1 like

Ik haat het OV. Moet echt voor het eerst in een maand tijd weer naar school en het is nog niet eens 7 uur ‘s ochtends en de bus is al veel te laat geweest, de metro vol en nu moet ik vet lang wachten omdat er weer eens een trein uitgevallen is.

2 likes