Iemand ik mijn appartementencomplex is heel erg aan het hoesten. Als dat nou alleen 1 dag is, zou ik dat echt niet erg vinden. Maar het is nu al sinds maandag om de 30 seconden inclusief ‘s nachts ik weet dat diegene er waarschijnlijk weinig aan kan doen maar het begint nu wel irritant te worden
Weet je wie? Misschien kan je aankloppen of in de fb groep ofzo posten of je hoestdrank moet langsbrengen? Wie weet houdt het dan op en diegene is vast blij hahah
Ik heb gisterochtend iets voor het avondeten uit de vriezer gehaald, wat onderop lag. Ik kom er net achter dat de 3 bakken nasi die erboven stonden nog bovenop de vriezer staan ipv erin
Nou ik zou me echt schamen voor mijn hoesten als buren dat zouden doen. Terwijl je aan hoesten niet echt iets kan doen . Hoestdrank helpt ook maar heel even en dan ga je gewoon weer tekeer.
We hadden het op werk over vegetarisch eten. Toen vertelde een vrouwelijke collega dat haar vriend BOOS wordt op haar als ze een avond vegetarisch kookt. . Ik vind dat dus zo simpel hé. 1: dat je boos wordt terwijl er eten voor je gemaakt wordt. 2: vegetarisch is niet automatisch vies??
Misschien is dit meer een: “waar word je verdrietig van” maar goed.
Ik was Jinek aan het kijken. Remy Bonjaski zat daar als ongevaccineerde aan tafel. Hij hing natuurlijk van alles op aan het hebben van een gezonde leefstijl blabla etc. Anyway, het was op zich een redelijk gesprek al was het duidelijk dat Remy de minste hersenen had aan tafel. Kon geen enkele echt goede oorzaak gevolgtrekking maken en bleef een beetje hangen in cirkelredeneringen. Nouja dat is voor mij het erge nog niet.
Ik keek net op zijn Instagram. Onder zijn laatste post staan alleen maar steunbetuigingen. Iedereen steekt hem veren in zijn reet ‘omdat hij zo goed uit zijn woorden kwam’ en ‘spijkers met koppen slaat’ etc.
Jongens wtf. Hij had juist een zwakke argumentatie. Hoezo ziet niemand dit.
Ik sprak vorige week met iemand die het vaccin niet wilt en haar reden was: zelfs mijn moeder die herstellend is van kanker neemt hem niet. Als zij het al niet nodig vindt dan heb ik het vaccin al helemaal niet nodig.
……ik kon niet eens beginnen met uitleggen hoe krom deze redenering is. Dus toen heb ik maar alleen gezegd dat het heel vervelend was dat haar moeder ziek is want er verder op in gaan heeft dan gewoon echt geen zin volgens mij.
Ik ben echt al 3 weken aan het kwakkelen. Vandaag weer echt zo misselijk uggh geef me gezondheid en energie
Het idee van een kersenpittenzak is chill maar ik raak altijd weer teleurgesteld. Ze stinken worden niet super warm en als ze warm zijn zijn ze zo weer afgekoeld. Oh en ik heb er nu ook eentje gekocht met weinig pitten blijkbaar, irritant
Ja maar hallo deze onder druk gecultiveerde neanderthaler kan alleen zijn mannelijke identiteit nog ontlenen aan het stukje vlees dat zijn vrouw hem elke dag voorschotelt.
Niet dat je hem moet vragen hoe je moet jagen, vlees moet slachten en laat staan hoe je het klaar moet maken.
Tenzij het natuurlijk op de bbq gaat. Dan gaat hij stoer doen met een vuurtje op standje crematorium en krijg je een stuk verkoold vlees voor je neus terwijl hij stoer aan zijn fles bier slurpt. Wel met een stoere schort om, anders wordt zijn Superdry shirt vies.
Ik heb weer eens een Samsung product gekocht met zo’n promotie actie erbij, dat je je product moet registreren op de site en dan krijg je een gratis accessoire erbij. Vorige keer een hoop gezeik en lang gewacht omdat ze na 6 weken eens aan kwamen zetten dat de factuur als pdf niet als aankoopbewijs gold maar ik de daadwerkelijke kassabon moest uploaden. Nu voor de zekerheid eerst gebeld of de factuur als pdf goed was (dit was een online aankoop dus heb niks anders). Krijg ik daarna alleen maar keuze uit accessoires voor het 2020 model van m’n product, terwijl ik het 2021 model heb (en geen idee of dat dan wel past). Half uur gewhatsappt met de klantenservice en de uitkomst is nu dat ze het gaan navragen bij de technische afdeling en ik dan weer een Whatsapp krijg als er teruggekoppeld is.
Ik verwacht dat ik er niets van hoor en er dan over een paar weken weer zelf achteraan moet, durf er bijna geld op te zetten, wat een bende daar.
De verpakking van Yildriz saus. Je moet hem open knippen om de laatste resten saus te kunnen gebruiken. Is hoeveelheid voor 1 hele maaltijd.
Je kan ze ook niet ondersteboven zetten door design van de verpakking.
Zou voor mij wel een reden zijn om het dan ook uit te maken, sowieso mega kinderachtig gedrag als iemand voor je kookt en idd hoezo zou al het vegetarische eten vies zijn
Ik heb het ook gezien, tenenkrommend. Eigenlijk was ik naderhand een soort van boos dat niemand riep: maar Remy je mist sowieso een groep namelijk long covid! En waarom heeft niemand zo’n overzichtelijke lijst bij Jinek van Merel of Krabsalade waarop staat welke patiënten er op de ic terecht komen, oftewel willekeurig…
Ik heb ooit gezegd dat ik 'm zou doen, nou daar kom ik van terug hoor
Ik word op mijn werktelefoon super vaak gebeld voor de vorige ‘eigenaar’ van het nummer. Ik erger me er echt aan hoe die gesprekken dan gaan.
Ik: hallo met California
Persoon x: ja hallo spreek ik met Piet vd Broek
Ik: dat ben ik niet helaas (want ik zei al hallo met California duh)
Persoon x: oké dus u bent niet Piet vd broek??
Ik: uhm ja nee dus
Stilte
Persoon x: Oke dan hang ik op
??
De mensen in de trein die hun mondkapje half dragen.
Terwijl dit de lekkerste knoflooksaus is. Het maakt me tegenwoordig ook erg boos.
Absoluut een mega afknapper! Zo kortzichtig en ondankbaar.
Hier in de wijk zijn ze uitgezet om boomluis tegen te gaan. Hangen kleine witte zakjes aan de bomen. Vind ze nu ook elke keer binnen
Ohhh ja een collega van me wil ook geen vaccin want 1 “iK lAaT Me NiEt DwInGeN” en “mijn moeder heeft overgewicht, kanker overwonnen en ook Corona gehad en het viel allemaal wel mee dus ik geloof er niet zo in” oké is goed Truus, blijf uit m’n buurt aub