Waar erger je je aan? #11

Had ik ook in m’n vorige huis. Ze komen overwinteren maar eten niks en laten ook geen poep achter zoals vliegen. Volgens mij kan je het moeilijk tegengaan maar wij hadden er steeds maximaal 5 in huis ofzo.

3 likes

Naar deze yogaschool ga ik dus nooit meer :rage:

2 likes

Wie, behalve Nikkie Plessen, wil een panty dragen met “NIKKIE” erop :joy:

Zo stom

28 likes

Veel succes met je beleid gericht op het opleiden van meer IC personeel, ze zijn over 6 jaar klaar om ingezet te worden. Zie maar ff wat je in de tussentijd doet… :wave:

4 likes

Ik heb net zelf een longontsteking achter de rug waarbij is zo goed al constant aan het hoesten was. Ook snachts. Geloof me, voor die persoon is het 1000 keer erger en een hoestdrank doet op zo een moment echt nuets.

5 likes

Maar je sluit niemand uit. Mensen die ongevaccineerd zijn, moeten alleen een negatieve test laten zien. Dat ze geen zin hebben om een stok in hun neus, betekent niet dat je ze uitsluit.

Maar ik ben wel van mening dat er meer testlocaties moeten zijn, zodat je het laten testen meer stimuleert

3 likes

Wéér de huisartsenpraktijk. Ze hebben dus een nieuwe werkwijze; je belt voor een afspraak op dezelfde dag. Vooruit plannen kan niet meer, prima. Paar maanden geleden toen ik dat had, zat de huisarts al vol en moest ik later maar terugbellen? Ok? Nu moet ik een injectie laten zetten, moet elke drie maanden, en kan door de assistente. Dus ik bel net om 8.06, zegt ze; kun je maandag? Ik; huh nee blabla, maar het is toch ook vandaag bellen en dan direct een afspraak? Is de reactie; nee dat geldt alleen voor de huisarts

Schiet mij maar lek! Eindstand; m’n afspraak is pas volgende week vrijdag 🥲

Edit; haha leest de assistente hier mee!? Ze belt net terug dat het vanmiddag kan! (Omdat er iemand afbelt haha, dus gelukje)

8 likes

Ik probeer maar gewoon vriendelijk te zijn hoor

3 likes

Ja ik zag deze ook al, verbaast me niet want haar kind is volgens mij ook niet gevaccineerd, die had een tijd geleden de mazelen :confounded:

Meen je niet, wat zielig voor dat kindje!

Ik heb me eerder ook al geërgerd, er stond maanden geleden bij een review dat er geen 1,5 meter tussen de matjes was en het niet veilig voelde. Reageerde ze dat als je meet tussen het midden/hart van elke yogamat, er wel 1,5 meter tussen zit… :thumbsup:

Ik kwam er vroeger echt graag maar het is toch fijn als mensen op deze manier even het achterste van hun tong laten zien

2 likes

Ik haat het als ik op een advertentie op Instagram klik omdat ze een leuke trui laten zien en ik vervolgens op de pagina kom met alle truien en ik dus tussen 700 truien zelf die ene trui kan zoeken. Daar heb ik toch geen zin in, link me gewoon door naar de trui waarmee je adverteert

38 likes

Een collega die 1 x in de week werkt en ik leg voor haar een briefje klaar met kleine taken en ELKE WEEK krijgt ze het voor elkaar om iets wat op dat lijstje staat NIET uit te voeren.

Als je er niet aan toe komt, oké… maar ik weet gewoon dat ze het vergeet, zo irritant.

1 like

Dat ik, nu ik zwanger ben, allerlei berichten te zien krijg over miskramen (ook al in een ver gevorderde zwangerschap). Echt hou op :pensive:

3 likes

Zeg dag je niet kan, ivm een andere afspraak. De douche

3 likes

Dat ik de vensterbank aan het schoonmaken was met de stofzuiger en dat m’n plantje ineens in m’n stofzuiger kop zat :sob::sob::sob: I’m such a loser

5 likes

Maar het is toch niet reël om je als ongevaccineerde om wat voor reden dan ook meerdere malen per week te moeten laten testen om te kunnen sporten?

1 like

Dat zijn de consequenties die je moet accepteren als je je niet laat vaccineren. Niemand ontneemt jou om te gaan als je niet gevaccineerd bent, consequentie is alleen dat je je gratis (!!!) moet laten testen. Wil je dat niet, dan is dat het gevolg van je keuze.

44 likes

Omg nog 1 :weary:

Ik was lekker in de keuken bezig vanochtend. Totdat ze bij graaf werkzaamheden in de straat een waterleiding hebben geraakt en we nu al een de dag afgesloten zijn van water :triumph:

Aan dat ik het plasticje niet normaal van m’n tampons af krijg. Zal wel m’n straf zijn omdat ik B-merk tampons gekocht heb.

1 like