Waar erger je je aan? #11

Volgens mij kan je het ook niet duurder maken, want je moet ze in zo’n schuif ding doen. Bij de wasserette heb je andere machines waarbij je elk muntje los doet dus die kan je zelf instellen (neem ik aan).

Het is zoiets:

En nee bij de wasserette heb je ook muntjes nodig :sob: ik heb nu gewoon niet gewassen, ik heb veel kleren gelukkig. Ik denk dat ik bij mijn schoonmoeder moet wassen maar dat is 30 min rijden dus ook super irritant.

Ja dit had hij ook! Je hebt 8 ‘slots’ maar voor 1,50 zijn er 6 in gebruik.

Kun je niet aan de huisbaas vragen of hij muntjes uit de automaat kunt halen waar jij hem dan briefgeld voor geeft? Hij zal die automaat ook eens moeten legen toch.

2 likes

Ik kan het iedereen afraden om je laptop oplader op het werk te laten liggen, nog 17% batterij te hebben, wegens reistijd vanochtend niet heen te kunnen omdat je dan niet op tijd bent voor je eerste afspraak, dan maar naar de BCC gaan, daar keurig een oplader te kopen, thuis komen en ontdekken dat je niet het goede snoertje hebt, uit schaamte niet terug te willen naar de BCC dus naar de mediamarkt om daar een fucking snoertje te halen.

Ik ben nu al klaar met mezelf en vandaag en het is half elf.

10 likes

Regen en kouder dus moet mn was weer binnen ophangen en drogen.
Moet weer ruimte maken daarvoor.

2 likes

Ik wacht nog steeds op een belletje van een makelaar of ik nou wel of niet ben uitgekozen voor een huurwoning (kans is vrij klein dat ik het ben geworden, maar wil af van die spanning). Contract zou per 1 oktober ingaan :thumbsup:

3 likes

afbeelding

Deze broeken bij kinderen. Geen idee waarom.

15 likes

Personen die op WhatsApp altijd maar hun eigen verhaal kwijt willen waar je dan netjes op reageert. Maar als ik wat vertel ze altijd met een eigen verhaal komen. Gewoon geen reactie. Ik heb er al eens wat van gezegd. En dan wordt er aangegeven dat ze toch reageren met een tegen reactie.
Ja met je eigen verhaal niet met een reactie op mijn verhaal.

13 likes

afbeelding

5 likes

Dacht even dat deze gif een reactie op jouw post was, was niet zo maar had prima gekund. Zulke mensen heb je niet nodig in je leven, het moet van twee kanten komen!

11 likes

Ik heb deze gif echt nodig in mijn leven op het moment.

1 like

Bij meubels vind ik het echt verschrikkelijk en dan vind ik enkele dagen later oké maar dan hoor je enkele dagen niks en dan tadaaaaa over 2,5 maand wordt het weer geleverd. HALLOOO IK WIL GEWOON EEN VOLLEDIGE INRICHTING,

4 likes

Ik krijg aangetekende post maar ben niet thuis. En kan in de app niet omzetten naar post nl locatie.

Ik wil niet naar de buren.

Jaaa!! Dit was ook mijn favoriet!! Ik heb een paar jaar terug zelfs de ah klantenservice erover gebeld of die thee nog terug zou komen. :wink:
Toen had ik 'm daarna nog in een xl winkel gevonden en het hele schap leeggekocht.
Helaas is hij er nu niet meer… En in de plaats daarvoor hebben ze echt rare smaken thee in mijn ogen. Wie koopt die dan wel??

1 like

Ja ik heb ook echt overal op internet gezocht of er niet obscure winkeltjes waren die het nog hadden maar helaas. Ik wil echt protesteren hiertegen

1 like

Aangetekend mogen ze ook niet bij de buren leveren, volgens mij moet jij daar voor tekenen. Dan zal het naar een PostNL punt gebracht worden denk ik.

2 likes

Ik hoop het. Best wel belangrijke post.
In de app staat dezelfde teksr als bij pakketjes maar in de praktijk brengen ze het alsnog naar de buren of buiten ergens.

Hoop met deze post niet. Probeer nog eerder weg te kunnen.

Ik krijg vandaag ook aangetekende post en in de app staat dezelfde melding als normale post maar in de mail van PostNl dat het alleen mag worden bezorgd bij de geadresseerde en met geldig legitimatiebewijs. Ik kan de locatie ook niet aanpassen, er staat dat het anders naar een Postnl punt gaat.

Dat staat ook bij pakketjes maar dan wordt het bij mij alsnog bij de buren of buiten geleverd.

Ik heb nu eindelijk een tijd. Ik probeer eerder terug te gaan.

Het past volgens mij ook door de brievenbus dus dat zou eigenlijk beste zijn.

1 like

Eh? Ik heb mijn straatnaam ook niet zelf bedacht, het is niet alsof ik voor de lol de helft weg kan laten. Wat is dit nou weer :joy:

17 likes