Ik heb weer eens een Samsung product gekocht met zo’n promotie actie erbij, dat je je product moet registreren op de site en dan krijg je een gratis accessoire erbij. Vorige keer een hoop gezeik en lang gewacht omdat ze na 6 weken eens aan kwamen zetten dat de factuur als pdf niet als aankoopbewijs gold maar ik de daadwerkelijke kassabon moest uploaden. Nu voor de zekerheid eerst gebeld of de factuur als pdf goed was (dit was een online aankoop dus heb niks anders). Krijg ik daarna alleen maar keuze uit accessoires voor het 2020 model van m’n product, terwijl ik het 2021 model heb (en geen idee of dat dan wel past). Half uur gewhatsappt met de klantenservice en de uitkomst is nu dat ze het gaan navragen bij de technische afdeling en ik dan weer een Whatsapp krijg als er teruggekoppeld is.
Ik verwacht dat ik er niets van hoor en er dan over een paar weken weer zelf achteraan moet, durf er bijna geld op te zetten, wat een bende daar.
De verpakking van Yildriz saus. Je moet hem open knippen om de laatste resten saus te kunnen gebruiken. Is hoeveelheid voor 1 hele maaltijd.
Je kan ze ook niet ondersteboven zetten door design van de verpakking.
Zou voor mij wel een reden zijn om het dan ook uit te maken, sowieso mega kinderachtig gedrag als iemand voor je kookt en idd hoezo zou al het vegetarische eten vies zijn
Ik heb het ook gezien, tenenkrommend. Eigenlijk was ik naderhand een soort van boos dat niemand riep: maar Remy je mist sowieso een groep namelijk long covid! En waarom heeft niemand zo’n overzichtelijke lijst bij Jinek van Merel of Krabsalade waarop staat welke patiënten er op de ic terecht komen, oftewel willekeurig…
Ik heb ooit gezegd dat ik 'm zou doen, nou daar kom ik van terug hoor
Ik word op mijn werktelefoon super vaak gebeld voor de vorige ‘eigenaar’ van het nummer. Ik erger me er echt aan hoe die gesprekken dan gaan.
Ik: hallo met California
Persoon x: ja hallo spreek ik met Piet vd Broek
Ik: dat ben ik niet helaas (want ik zei al hallo met California duh)
Persoon x: oké dus u bent niet Piet vd broek??
Ik: uhm ja nee dus
Stilte
Persoon x: Oke dan hang ik op
??
De mensen in de trein die hun mondkapje half dragen.
Terwijl dit de lekkerste knoflooksaus is. Het maakt me tegenwoordig ook erg boos.
Absoluut een mega afknapper! Zo kortzichtig en ondankbaar.
Hier in de wijk zijn ze uitgezet om boomluis tegen te gaan. Hangen kleine witte zakjes aan de bomen. Vind ze nu ook elke keer binnen
Ohhh ja een collega van me wil ook geen vaccin want 1 “iK lAaT Me NiEt DwInGeN” en “mijn moeder heeft overgewicht, kanker overwonnen en ook Corona gehad en het viel allemaal wel mee dus ik geloof er niet zo in” oké is goed Truus, blijf uit m’n buurt aub
Had ik ook in m’n vorige huis. Ze komen overwinteren maar eten niks en laten ook geen poep achter zoals vliegen. Volgens mij kan je het moeilijk tegengaan maar wij hadden er steeds maximaal 5 in huis ofzo.
Veel succes met je beleid gericht op het opleiden van meer IC personeel, ze zijn over 6 jaar klaar om ingezet te worden. Zie maar ff wat je in de tussentijd doet…
Ik heb net zelf een longontsteking achter de rug waarbij is zo goed al constant aan het hoesten was. Ook snachts. Geloof me, voor die persoon is het 1000 keer erger en een hoestdrank doet op zo een moment echt nuets.
Maar je sluit niemand uit. Mensen die ongevaccineerd zijn, moeten alleen een negatieve test laten zien. Dat ze geen zin hebben om een stok in hun neus, betekent niet dat je ze uitsluit.
Maar ik ben wel van mening dat er meer testlocaties moeten zijn, zodat je het laten testen meer stimuleert
Wéér de huisartsenpraktijk. Ze hebben dus een nieuwe werkwijze; je belt voor een afspraak op dezelfde dag. Vooruit plannen kan niet meer, prima. Paar maanden geleden toen ik dat had, zat de huisarts al vol en moest ik later maar terugbellen? Ok? Nu moet ik een injectie laten zetten, moet elke drie maanden, en kan door de assistente. Dus ik bel net om 8.06, zegt ze; kun je maandag? Ik; huh nee blabla, maar het is toch ook vandaag bellen en dan direct een afspraak? Is de reactie; nee dat geldt alleen voor de huisarts
Schiet mij maar lek! Eindstand; m’n afspraak is pas volgende week vrijdag 🥲
Edit; haha leest de assistente hier mee!? Ze belt net terug dat het vanmiddag kan! (Omdat er iemand afbelt haha, dus gelukje)
Ik probeer maar gewoon vriendelijk te zijn hoor
Ja ik zag deze ook al, verbaast me niet want haar kind is volgens mij ook niet gevaccineerd, die had een tijd geleden de mazelen
Meen je niet, wat zielig voor dat kindje!
Ik heb me eerder ook al geërgerd, er stond maanden geleden bij een review dat er geen 1,5 meter tussen de matjes was en het niet veilig voelde. Reageerde ze dat als je meet tussen het midden/hart van elke yogamat, er wel 1,5 meter tussen zit…
Ik kwam er vroeger echt graag maar het is toch fijn als mensen op deze manier even het achterste van hun tong laten zien