Ik heb komende dinsdag mijn eerste (telefonische) afspraak met de bedrijfsarts, PRECIES op hetzelfde tijdstip als mijn tweede afspraak met de psycholoog. Ik heb meteen mijn leidinggevende gebeld toen ik de oproep kreeg maar volgens haar was er geen mogelijkheid het op korte termijn te verplaatsen. Dus nu moet ik mijn afspraak met de psychologe afzeggen (zij zit die dag verder ook vol) waardoor ik over 2 weken pas weer terecht kan. Alsof dat goed is voor mijn herstel
De ideeƫn en die in je hoofd uitwerken is ook het leukste onderdeel
Mezelf. Ik ben ziek geweest heb weinig kunnen bewegen en nogal opgezwollen. Dit weekend zie ik mijn ouders en maak mij nu al druk over hun oordelende blikken terwijl ik zou moeten denken.
Wat is je idee?
Haha, je zou natuurlijk een plan kunnen uitwerken en samenwerkingen aan kunnen gaan met mensen die (een deel van) het plan voor je uitvoeren. Al zit er dan nog steeds een hoop werk in, al is het maar het managen van dit alles. Zou natuurlijk wel tof zijn als je precies zoān niche markt te pakken hebt waar wat in valt te verdienen
oh ik vind dit serieus een goed idee! Ik ben vorig jaar in contact gekomen met 2 meiden die dit in NL zijn begonnen en idd binnen no-time liep hun bedrijf Ʃcht als een trein, en die dendert maar door. Beiden baan opgezegd en ze werken er nu al met zn 4en. Kortom, mss op zoek naar een zakenpartner?
het scannen was volgens hen trouwens ook helemaal niet moeilijk dus hup hup
Aan mensen in mn straat die vanaf half 6 al aan t klussen zijn⦠en niet even zachtjes ofzo nee echt smijten met spullen.
Helaas mag dat niet, alleen de werkgever mag afspraken met de bedrijfsarts wijzigen of annuleren
Naar aanleiding van je post gekeken naar mijn oude zwangerschapsyogalerares. Ze hield zich destijds netjes aan afstand en dergelijke. En nu blijkt ze toch wel wappie.
Heel jammer dat ik daar mijn geld aan uit heb gegeven.
Aan mijn schoonfamilie. Omdat daar alles in de familie qua planning draait om wat de broer van mijn vriend wilt omdat die een dreumes hebben van 1 jaar. Blijkbaar is dat een vrijbrief om met kerst iedereen een uur te laten rijden (3 autoās) omdat hun (1 auto) niet willen dat hun kind niet op zijn eigen kamer slaapt terwijl er gegourmet moet worden (slaapt gewoon makkelijk en blijft vaker bij haar familie slapen, alleen nooit bij de ouders van mijn vriend). Of om op vakantie (dan is de dreumes ongeveer 1,5) een eigen huisje te eisen en de locatie en alles te bepalen. Het is zó niet gezellig sinds hun een kind hebben, en mijn schoonouders gaan er in mee en pleasen hun helemaal.
Begrijp mij niet verkeerd: ik weet dat wij onszelf makkelijker kan aanpassen omdat wij geen kinderen hebben, maar dat hoeft niet te betekenen dat je alles mag bepalen en de wereld om hun draait. Maar ook mijn schoonouders doen er Ɣlles aan om naar hun eisen te bewegen terwijl er niet word gekeken naar ons of onze mening. We zitten eraan te denken om kerst en die vakantie af te zeggen als het zo moet. We hebben er helemaal geen zin in zo. En het ergste is vinden wij dat het bij haar familie wel allemaal gewoon zonder zeuren gaat, gezamenlijk op vakantie in 1 huisje, kerst op een centrale plek voor iedereen wat voor hun langer rijden is (ook een uur). We gaan dit ook aan mijn schoonmoeder aangeven dat wij het zo helemaal niet meer leuk vinden.
Dat ik klant was van het nu failliete welkom energie en Eneco mijn contract heeft overgenomen. Ze hebben een nieuw termijnbedrag bepaald op basis van de gegevens van hun klanten in plaats van op mijn verbruik, dus mijn maandbedrag is met 246% gestegen.
Ik vind hoe dit alles gaat zo kut. Maar je kan wel je maandbedrag gewoon aanpassen naar wat past bij je eigen gebruik gelukkig!
Oh echt? Waar kun je dat doen?
Leuk dat ik een nichtje heb, maar ik hoef echt de pisvlekken op haar rompertje niet te zien
Wat bizar. Kun je het niet zelf nog wijzigen? Ik kan dat in mijn Eneco app bijv doen
Wat vervelend dat het zoveel gedoe oplevert. Even een opmerking vanuit de andere kant. Mijn ouders wonen als enige op een uur rijden van iedereen. Echt niet dat wij altijd maar naar familie reden. Een uur rijden is voor iedereen net zo lang. Dingen als kerst of oud en nieuw gaan redelijk om de beurt, soms betekent dat inderdaad dat er heel veel mensen een uurtje moeten reizen in plaats van 1 gezin.
Ik hoop het! Vanaf maandag krijg je pas inloggegevens, dus wellicht dat ik het daar inderdaad nog kan aanpassen.
Fijn om een andere kant te horen, Thanks. Hier gaat het idd ook om en om, als je zo gaat kijken is het de beurt om bij het bij ons te vieren en dit hebben we ook voorgesteld maar willen ze helemaal niet. Daarom zien wij het niet zitten om een uur te rijden, omdat we vanaf mijn schoonouders nog een taxi kunnen pakken en we beide nog een aantal wijntjes kunnen drinken.
Oh wat stom! Hebben ze je meterstanden wel? Ik ben ook over op Eneco ivm Welkom Energie, en mijn nieuwe bedrag is gebaseerd op mijn gebruik. Wel veel meer dan voorheen inderdaad.
Volgens mij moet je verplicht 1 maand bij eneco zitten en mag je daarna weer zelf bepalen waar je energie afneemt.