Waar erger je je aan? #11

Ik haat het als ik op een advertentie op Instagram klik omdat ze een leuke trui laten zien en ik vervolgens op de pagina kom met alle truien en ik dus tussen 700 truien zelf die ene trui kan zoeken. Daar heb ik toch geen zin in, link me gewoon door naar de trui waarmee je adverteert

38 likes

Een collega die 1 x in de week werkt en ik leg voor haar een briefje klaar met kleine taken en ELKE WEEK krijgt ze het voor elkaar om iets wat op dat lijstje staat NIET uit te voeren.

Als je er niet aan toe komt, oké… maar ik weet gewoon dat ze het vergeet, zo irritant.

1 like

Dat ik, nu ik zwanger ben, allerlei berichten te zien krijg over miskramen (ook al in een ver gevorderde zwangerschap). Echt hou op :pensive:

3 likes

Zeg dag je niet kan, ivm een andere afspraak. De douche

3 likes

Dat ik de vensterbank aan het schoonmaken was met de stofzuiger en dat m’n plantje ineens in m’n stofzuiger kop zat :sob::sob::sob: I’m such a loser

5 likes

Maar het is toch niet reƫl om je als ongevaccineerde om wat voor reden dan ook meerdere malen per week te moeten laten testen om te kunnen sporten?

1 like

Dat zijn de consequenties die je moet accepteren als je je niet laat vaccineren. Niemand ontneemt jou om te gaan als je niet gevaccineerd bent, consequentie is alleen dat je je gratis (!!!) moet laten testen. Wil je dat niet, dan is dat het gevolg van je keuze.

44 likes

Omg nog 1 :weary:

Ik was lekker in de keuken bezig vanochtend. Totdat ze bij graaf werkzaamheden in de straat een waterleiding hebben geraakt en we nu al een de dag afgesloten zijn van water :triumph:

Aan dat ik het plasticje niet normaal van m’n tampons af krijg. Zal wel m’n straf zijn omdat ik B-merk tampons gekocht heb.

1 like

Ik heb komende dinsdag mijn eerste (telefonische) afspraak met de bedrijfsarts, PRECIES op hetzelfde tijdstip als mijn tweede afspraak met de psycholoog. Ik heb meteen mijn leidinggevende gebeld toen ik de oproep kreeg maar volgens haar was er geen mogelijkheid het op korte termijn te verplaatsen. Dus nu moet ik mijn afspraak met de psychologe afzeggen (zij zit die dag verder ook vol) waardoor ik over 2 weken pas weer terecht kan. Alsof dat goed is voor mijn herstel :triumph:

1 like

De ideeƫn en die in je hoofd uitwerken is ook het leukste onderdeel :sweat_smile:

3 likes

Mezelf. Ik ben ziek geweest heb weinig kunnen bewegen en nogal opgezwollen. Dit weekend zie ik mijn ouders en maak mij nu al druk over hun oordelende blikken terwijl ik :fu: zou moeten denken.

Wat is je idee? :grin:

Haha, je zou natuurlijk een plan kunnen uitwerken en samenwerkingen aan kunnen gaan met mensen die (een deel van) het plan voor je uitvoeren. Al zit er dan nog steeds een hoop werk in, al is het maar het managen van dit alles. Zou natuurlijk wel tof zijn als je precies zo’n niche markt te pakken hebt waar wat in valt te verdienen :grimacing:

1 like

oh ik vind dit serieus een goed idee! Ik ben vorig jaar in contact gekomen met 2 meiden die dit in NL zijn begonnen en idd binnen no-time liep hun bedrijf Ʃcht als een trein, en die dendert maar door. Beiden baan opgezegd en ze werken er nu al met zn 4en. Kortom, mss op zoek naar een zakenpartner?

het scannen was volgens hen trouwens ook helemaal niet moeilijk dus hup hup :upside_down_face:

2 likes

Aan mensen in mn straat die vanaf half 6 al aan t klussen zijn… en niet even zachtjes ofzo nee echt smijten met spullen.

Helaas mag dat niet, alleen de werkgever mag afspraken met de bedrijfsarts wijzigen of annuleren :pensive:

Naar aanleiding van je post gekeken naar mijn oude zwangerschapsyogalerares. Ze hield zich destijds netjes aan afstand en dergelijke. En nu blijkt ze toch wel wappie.

Heel jammer dat ik daar mijn geld aan uit heb gegeven.

1 like

Aan mijn schoonfamilie. Omdat daar alles in de familie qua planning draait om wat de broer van mijn vriend wilt omdat die een dreumes hebben van 1 jaar. Blijkbaar is dat een vrijbrief om met kerst iedereen een uur te laten rijden (3 auto’s) omdat hun (1 auto) niet willen dat hun kind niet op zijn eigen kamer slaapt terwijl er gegourmet moet worden (slaapt gewoon makkelijk en blijft vaker bij haar familie slapen, alleen nooit bij de ouders van mijn vriend). Of om op vakantie (dan is de dreumes ongeveer 1,5) een eigen huisje te eisen en de locatie en alles te bepalen. Het is zó niet gezellig sinds hun een kind hebben, en mijn schoonouders gaan er in mee en pleasen hun helemaal.

Begrijp mij niet verkeerd: ik weet dat wij onszelf makkelijker kan aanpassen omdat wij geen kinderen hebben, maar dat hoeft niet te betekenen dat je alles mag bepalen en de wereld om hun draait. Maar ook mijn schoonouders doen er Ɣlles aan om naar hun eisen te bewegen terwijl er niet word gekeken naar ons of onze mening. We zitten eraan te denken om kerst en die vakantie af te zeggen als het zo moet. We hebben er helemaal geen zin in zo. En het ergste is vinden wij dat het bij haar familie wel allemaal gewoon zonder zeuren gaat, gezamenlijk op vakantie in 1 huisje, kerst op een centrale plek voor iedereen wat voor hun langer rijden is (ook een uur). We gaan dit ook aan mijn schoonmoeder aangeven dat wij het zo helemaal niet meer leuk vinden.

17 likes