Waar erger je je aan? #11

Het is ook wel logisch dat het veel meer is dan voorheen, de energiemarkt staat op z’n kop dus het ligt niet aan Eneco dat je (in het algemeen) nu deze prijzen betaalt
@George je kunt idd per 1 december gewoon overstappen

2 likes

Ja ik heb een slimme meter, dus die kregen ze automatisch!

@Brum @anon91169173 Ik had het gelezen inderdaad! Dat is wel fijn, maar toch zonde dat ik dan ineens zo’n duur voorschot moet betalen.
Het klopt ook wel dat de prijzen zijn gestegen, maar het is gewoon even balen dat ik voordelige prijzen had vastgezet en ik nu dan toch zo’n hoog tarief krijg. De prijzen van Eneco zijn ongeveer 200% meer dan de prijzen die ik bij Welkom Energie had vastgezet, dus dan is die 46% ook nog extra omdat ze niet specifiek naar mijn verbruik hebben gekregen.

Maandag gewoon even inloggen in de omgeving en hopen dat ik nog wat aan kan passen! En anders snel overstappen inderdaad.

1 like

Ik had dit op tweakers gelezen dat het succesvol kon, maar ik zie onze producten niet online nog helaas. Alleen maar de afrekening van voordat we over gestapt waren naar WelkomEnergie :sob:

1 like

Zat net ergens te lunchen en de vrouw naast ons verschoont gewoon even haar baby daar op de bank :face_vomiting: was een plasluier volgens mij maar alsnog, ze zaten zelfs naast de wc waar ook zo’n verschoonstation was.
Echt waarom denken mensen dat dat oké is, mensen zitten te eten daar??

6 likes

Nog meer horecaleed: ik zit naast een jongen en meisje op date (?) en ik hoor alleen hem maar praten, over spiermassa en calorieën en trainen en hormonen. Ik hoop dat ze het bij één date laat. Ik overweeg bij het opstaan te zeggen “niemand is geïnteresseerd in jouw spiermassa” maar ik geloof niet dat ik dat durf.

21 likes

Zonder matje eronder?

Kut hunkemöller
It’s not you it’s me :face_vomiting:

4 likes

Volgens mij niet maar dat maakt me echt niet uit. Ik vind het sowieso vies.

2 likes

Ik haat dit zo erg. En het allerirritantste bij Hunkemöller: als je een nieuwe bestelling doet, krijg je automatisch weer die kut nieuwsbrief. Ook als je aangeeft dat niet te willen.

1 like

Ik heb zo’n 5 jaar terug voor het laatst besteld en krijg helaas nog steeds mailtjes van ze, ook als ik me afmeld :rage: het duurt dan een paar maanden en dan beginnen ze weer…

1 like

Ik heb pizza besteld en het duurt lang en ineens staat er op Thuisbezorgd ook dat ze dicht zijn. Ik heb honger en echt geen zin om te bellen en er achter aan te gaan :sob::sob:

Soms gooien ze t op thuisbezorgd op dicht als t te druk is voor ze. Kan best dat t daarom dus lang duurt

2 likes

Moet ik voor je bellen hahaha?

2 likes

Ik erger me eraan dat ik lekker wilde bestellen maar er zijn alleen maar stomme restaurants open en de rest is dicht omdat het te druk is. Maar ik ga niet wachten dus nu heb ik maar snack besteld terwijl ik wat anders wilde.

1 like

Ja ik had dat ook laatst! Zo goor, zat daarnaast te lunchen ook. Maar ja wist niet of dit nu een gevalletje your the asshole was, want ja kiddos kunnen ook niet plannen wanneer hun luier vol zit

1 like

Nee hoor, ik verschoon mijn kind nog liever op de achterbank of in de koffer van de auto dan middenin een restaurant. En er is toch altijd wel een baby verschoon plek op het toilet, vind het echt aso om dit tussen etende mensen te doen

12 likes

Hoe durf je dat te zeggen! Het is een kind hoor!!! Dit is doodnormaal. Als je er niet tegen kan moet je niet uit eten gaan, want er kunnen kinderen zijn!!!
#aldus sommige Karens

5 likes

Ik schrok even, tot ik je laatste zin las

1 like

Ja inderdaad, ik zoek eerst duizenden andere manieren en dan misschien als het echt niet kan ergens in een hoekje op een matje. Maar deze mensen zaten twee stappen van een verschoningstafel.

Dat er non stop geluid is bij games. Mn man zit te gamen (Zelda) op de tv en dat vind ik prima, want ik lig gewoon relaxed op de bank met m’n telefoon, maar dat intense geluid trek ik zo slecht. Werkelijk alles moet een geluidje maken: van het selecteren van iets tot het lopen en rare kreuntjes bij sprongetjes en ontploffingen en achtergrondgeluiden als krekels en vogels etc. En als al die effecten nog niet genoeg zijn laten we er dan ook maar een muziekje onder zetten de hele tijd die steeds zenuwachtiger wordt als er blijkbaar iets spannends gebeurd.
Ik haat het woord ‘overprikkeld’, maar zo voel ik me wel van gewoon ontspannen op de bank liggen met dit soort geluiden om me heen.

10 likes