Dat ik klant was van het nu failliete welkom energie en Eneco mijn contract heeft overgenomen. Ze hebben een nieuw termijnbedrag bepaald op basis van de gegevens van hun klanten in plaats van op mijn verbruik, dus mijn maandbedrag is met 246% gestegen.
Ik vind hoe dit alles gaat zo kut. Maar je kan wel je maandbedrag gewoon aanpassen naar wat past bij je eigen gebruik gelukkig!
Oh echt? Waar kun je dat doen?
Leuk dat ik een nichtje heb, maar ik hoef echt de pisvlekken op haar rompertje niet te zien
Wat bizar. Kun je het niet zelf nog wijzigen? Ik kan dat in mijn Eneco app bijv doen
Wat vervelend dat het zoveel gedoe oplevert. Even een opmerking vanuit de andere kant. Mijn ouders wonen als enige op een uur rijden van iedereen. Echt niet dat wij altijd maar naar familie reden. Een uur rijden is voor iedereen net zo lang. Dingen als kerst of oud en nieuw gaan redelijk om de beurt, soms betekent dat inderdaad dat er heel veel mensen een uurtje moeten reizen in plaats van 1 gezin.
Ik hoop het! Vanaf maandag krijg je pas inloggegevens, dus wellicht dat ik het daar inderdaad nog kan aanpassen.
Fijn om een andere kant te horen, Thanks. Hier gaat het idd ook om en om, als je zo gaat kijken is het de beurt om bij het bij ons te vieren en dit hebben we ook voorgesteld maar willen ze helemaal niet. Daarom zien wij het niet zitten om een uur te rijden, omdat we vanaf mijn schoonouders nog een taxi kunnen pakken en we beide nog een aantal wijntjes kunnen drinken.
Oh wat stom! Hebben ze je meterstanden wel? Ik ben ook over op Eneco ivm Welkom Energie, en mijn nieuwe bedrag is gebaseerd op mijn gebruik. Wel veel meer dan voorheen inderdaad.
Volgens mij moet je verplicht 1 maand bij eneco zitten en mag je daarna weer zelf bepalen waar je energie afneemt.
Het is ook wel logisch dat het veel meer is dan voorheen, de energiemarkt staat op z’n kop dus het ligt niet aan Eneco dat je (in het algemeen) nu deze prijzen betaalt
@George je kunt idd per 1 december gewoon overstappen
Ja ik heb een slimme meter, dus die kregen ze automatisch!
@Brum @anon91169173 Ik had het gelezen inderdaad! Dat is wel fijn, maar toch zonde dat ik dan ineens zo’n duur voorschot moet betalen.
Het klopt ook wel dat de prijzen zijn gestegen, maar het is gewoon even balen dat ik voordelige prijzen had vastgezet en ik nu dan toch zo’n hoog tarief krijg. De prijzen van Eneco zijn ongeveer 200% meer dan de prijzen die ik bij Welkom Energie had vastgezet, dus dan is die 46% ook nog extra omdat ze niet specifiek naar mijn verbruik hebben gekregen.
Maandag gewoon even inloggen in de omgeving en hopen dat ik nog wat aan kan passen! En anders snel overstappen inderdaad.
Ik had dit op tweakers gelezen dat het succesvol kon, maar ik zie onze producten niet online nog helaas. Alleen maar de afrekening van voordat we over gestapt waren naar WelkomEnergie
Zat net ergens te lunchen en de vrouw naast ons verschoont gewoon even haar baby daar op de bank was een plasluier volgens mij maar alsnog, ze zaten zelfs naast de wc waar ook zo’n verschoonstation was.
Echt waarom denken mensen dat dat oké is, mensen zitten te eten daar??
Nog meer horecaleed: ik zit naast een jongen en meisje op date (?) en ik hoor alleen hem maar praten, over spiermassa en calorieën en trainen en hormonen. Ik hoop dat ze het bij één date laat. Ik overweeg bij het opstaan te zeggen “niemand is geïnteresseerd in jouw spiermassa” maar ik geloof niet dat ik dat durf.
Zonder matje eronder?
Volgens mij niet maar dat maakt me echt niet uit. Ik vind het sowieso vies.
Ik haat dit zo erg. En het allerirritantste bij Hunkemöller: als je een nieuwe bestelling doet, krijg je automatisch weer die kut nieuwsbrief. Ook als je aangeeft dat niet te willen.
Ik heb zo’n 5 jaar terug voor het laatst besteld en krijg helaas nog steeds mailtjes van ze, ook als ik me afmeld het duurt dan een paar maanden en dan beginnen ze weer…