Ik heb pizza besteld en het duurt lang en ineens staat er op Thuisbezorgd ook dat ze dicht zijn. Ik heb honger en echt geen zin om te bellen en er achter aan te gaan
Soms gooien ze t op thuisbezorgd op dicht als t te druk is voor ze. Kan best dat t daarom dus lang duurt
Moet ik voor je bellen hahaha?
Ik erger me eraan dat ik lekker wilde bestellen maar er zijn alleen maar stomme restaurants open en de rest is dicht omdat het te druk is. Maar ik ga niet wachten dus nu heb ik maar snack besteld terwijl ik wat anders wilde.
Ja ik had dat ook laatst! Zo goor, zat daarnaast te lunchen ook. Maar ja wist niet of dit nu een gevalletje your the asshole was, want ja kiddos kunnen ook niet plannen wanneer hun luier vol zit
Nee hoor, ik verschoon mijn kind nog liever op de achterbank of in de koffer van de auto dan middenin een restaurant. En er is toch altijd wel een baby verschoon plek op het toilet, vind het echt aso om dit tussen etende mensen te doen
Hoe durf je dat te zeggen! Het is een kind hoor!!! Dit is doodnormaal. Als je er niet tegen kan moet je niet uit eten gaan, want er kunnen kinderen zijn!!!
#aldus sommige Karens
Ik schrok even, tot ik je laatste zin las
Ja inderdaad, ik zoek eerst duizenden andere manieren en dan misschien als het echt niet kan ergens in een hoekje op een matje. Maar deze mensen zaten twee stappen van een verschoningstafel.
Dat er non stop geluid is bij games. Mn man zit te gamen (Zelda) op de tv en dat vind ik prima, want ik lig gewoon relaxed op de bank met m’n telefoon, maar dat intense geluid trek ik zo slecht. Werkelijk alles moet een geluidje maken: van het selecteren van iets tot het lopen en rare kreuntjes bij sprongetjes en ontploffingen en achtergrondgeluiden als krekels en vogels etc. En als al die effecten nog niet genoeg zijn laten we er dan ook maar een muziekje onder zetten de hele tijd die steeds zenuwachtiger wordt als er blijkbaar iets spannends gebeurd.
Ik haat het woord ‘overprikkeld’, maar zo voel ik me wel van gewoon ontspannen op de bank liggen met dit soort geluiden om me heen.
Hoezo heeft hij geen koptelefoon dan? Lijkt me ook bloedirritant
Dat DUO op zaterdagavond belangrijke berichten stuurt. Rustaaagghh
Wow… niet eens aan gedacht om hem te vragen op te zetten. Zn koptelefoon ligt letterlijk naast me ook gewoon.
Bij mij vanochtend en toen was de website slecht bereikbaar.
Ik word volgens mij ongesteld en het doet echt afschuwelijk veel pijn
Maakt het niet altijd beter vind ik, want hij gaat dan harder lopen vloeken tegen het scherm. Als hij bij me intrekt eis ik zo’n noise controle headphone denk ik
Bah bah ik ben gewoon echt een fucking vampier ofzo. Ik kan al maanden niet meer slapen en over 2,5 uur gaat de levende wekker al af.
Ondertussen zit ik lekker te hypochonderen op internet. Ook lekker bevorderlijk
Oh nee, de mijne maakt zelf gelukkig geen geluid, dat scheelt al een hoop.
Mensen die roken. Ik vind het zo vies en word echt misselijk van die geur. Dan ben je binnen in een restaurant aan het eten, komen ze van buiten en nemen ze alsnog een hele walm mee.
Dat mag niet! Stuur een mail dat je verwijderd wil worden uit hun systeem en dat je anders melding maakt bij de autoriteit persoonsgegevens. Heb ik nu al een paar keer gedaan en het werkt haha