Neurie het, neem het op en post hier, sowieso dat er iemand is die het herkent
Met pijn en moeite m’n bed opgemaakt. Eindelijk klaar, zit het overtrek binnenstebuiten . Ben nu aan het afwegen of m’n slaap of ergernis belangrijker is.
Daar voel je toch niks van? En je ziet het ook niet als je slaapt, dus win-win haha. Ik zou lekker gaan slapen nu ipv het te veranderen.
Klopt helemaal, maar de perfectionist in mij heeft er heel veel moeite mee haha
Ik zou dit niet aankunnen en het alsnog opnieuw doen voordat ik vredig kan gaan slapen haha
Omg no ik ben op vakantie en heb mooie oorbellen gekocht die bij deze streek horen, alleen ze vielen de hele tijd uit. Nu kwam ik net onze kamer in en hoorde er 1 op de grond vallen, is die andere dus al weg?! Dus nu het restaurant gebeld en die gingen het heel lief aan iederen vragen en in de groepsapp gooien, maar we hebben daarna naar de sterren gekeken bij een vuurtoren, dus denk eerder dat die al weg was
Ja! dat gaat ook wel lukken maar het is meer mijn eeuwige ergernis dat mijn zus altijd alles bepaald in onze familie. Ik heb gewoon liever dat alles om mij draait.
Verheug me nu wel door jou serieus heel erg op het kerstboekje van de AH en de lidl
Ik kom vanochtend extra vroeg naar kantoor (zodat ik extra vroeg kan vertrekken), zie ik dat er eigenlijk nog geen werk is voor me.
Nou zal ik maar een dutje doen op de bank dan?
Ja, maar vervolgens moet je wel vroeg vertrekken hoor, je bent immers op kantoor geweest.
Die van Lidl is er al, de kerstfolder! Heb me er gisteravond al mee vermaakt.
Ik erger me eraan dat mensen denken dat mits en tenzij synoniemen van elkaar zijn. Ze zijn juist precies tegenovergesteld in betekenis. Ik las het toevallig net bij @Broodrooster maar sowieso lees/hoor je het wel vaker ook buiten het forum om.
Heb een tweedehands fiets gekocht met kinderzitjes die ik niet hoef maar ik dacht die schroef ik er wel ff af. Niet dus, die krengen zitten met 500 vastgeroeste bouten Waarom zo overdreven, worden ze toch alleen maar lekker weerbaar van als zo’n kind een keertje valt van een wiebelig zitje. Nu kan ik amper fietsen op dat kutding omdat m’n knieën bij elke trap tegen dat rugsteuntje aan beuken
Dat ik niet meer gewend ben om een druk weekend te hebben en nu voel ik mij totaal niet uitgerust op maandag
Dat kinderen gewoon hoestend en proestend zich in de openbare omgeving mogen begeven terwijl die juist niet geprikt zijn en t vaakst iets hebben.
Sinaasappelsap zonder pulp. Ook al is het van tropicana of een ander premium merk, het blijft goedkoop smaken.
Maar niet het vaakst corona toch?
Nee maar ook niet niet toch? Je weet niet of die hoest corona is of wat anders. En t anders hoef ik ook niet.
Als een kind de hele tijd aan het hoesten en proesten is moet het ook gewoon testen/thuisblijven