Waar erger je je aan? #11

Kinderen moeten in principe ook testen bij klachten. Ik vind zelf volwassenen ergerlijker die in het rond lopen te hoesten etc, die zouden echt beter moeten weten, maar helaasch

Nou ja dat kind van 3 heeft een volwassene die beter zou moeten weten toch? En snap echt dat sommige kinderen gewoon nog niet denken aan hand voor je mond. Maar deze was gewoon t hele winkelbezoek aan t hoesten.

@Lemongrab Oh dat wist ik niet. Dacht dat dat beleid anders was.

1 like

Ja met lichte verkoudheidsklachten wel idd maar de hele tijd hoesten of andere zwaardere klachten niet

Ik moet iets ophalen bij een docent wat ik nodig heb voor m’n eindassesment. Hij weet dat ik dat vandaag kom halen, maar heeft geen tijdsindicatie gegeven en reageert ook niet op mails.

Dus ik zit inmiddels al 2 uur te wachten voor de docentenkamer tot ie er is. Terwijl ik verder eigenlijk niks te doen heb hier op die school.

1 like

Is er een andere docent die in contact kan komen met jouw docent, of iig weet waar die uithangt?

2 likes

Ja bedankt deze allochtoon doet haar best.

10 likes

Nou het gekke is dus dat het echt extreem rustig is hier. Zo erg dat ik dacht dat de coronaregels voor hbo weer waren veranderd. Maar het is nu lunchtijd dus ik hoop dat er zo wat docenten op deze verdieping lopen :crossed_fingers:t2:

Onze stagiair die bijna altijd (maar niet helemaal altijd, dus ze weet het wel) mijn naam verkeerd schrijft :rage: Ik heet niet Lamongreb, het staat in mijn mailadres, in mijn afsluiting en in mijn handtekening dus HOE moeilijk is het nou helemaal. Ik heb de hele tijd zin om haar naam ook steeds net verkeerd te schrijven maar ik moet natuurlijk weer volwassen en vriendelijk en professioneel doen dus ik doe het niet maar ik rage van binnen. Hopelijk heeft de volgende stagiair wel ogen

1 like

Ik zou tussen 11 en 12 gebeld worden voor een sollicitatie. Ben ondertussen nogsteeds niet gebeld en ben er wel klaar mee. Gooit mn planning ook gewoon in de war.

Heb je zelf geen telefoonnummer om hen te bellen? Altijd irritant als ze je zo in onzekerheid laten zitten. Hopelijk straks toch goed nieuws!

Ik zou haar een 5 geven, kan ze volgend jaar op een nieuwe stage misschien wel leren iemands naam juist te spellen.

7 likes

Het is nog maar een eerste gesprek. Maar vind t echt fuckin irritant. Heb geen nummer. Als ik om 13 uur nog niet gebeld ben ga ik wel mailen. Tis ook echt voor een onbelangrijke baan en dan staat er denk alvast na over waarom wil je dit werk wil gaan doen. Nou om de rekeningen te betalen en ik echt weg wil bij mn huidige werk. Tuurlijk kan er iets gebeuren maar daarom hebben ze een tijdvak van een uur. Als je dan een half uur daarna nog niet gebeld heb. En tegelijk denk ik heb ik mn nummer wel goed ingevoerd

3 likes

Ik beoordeel haar niet helaas maar anders een topidee. Ik zal het eens voorleggen aan de collega die haar wel beoordeelt

4 likes

Je bent hopelijk niet serieus maar het kind van een collega is van een wiebelig zitje op zijn hoofd gevallen en moest met de traumahelikopter naar het ziekenhuis. (Het is goed afgelopen).

Ja was uiteraard niet serieus, ik snap dat die dingen goed vast moeten zitten en het bevorderlijk is voor de ontwikkeling van kinderen als ze niet op hun hoofd op het asfalt vallen. Gelukkig is het goed afgelopen.

9 likes

Zo’n hekel aan in de telefonische wachtrij staan en dat het muziekje dan plots onderbreekt en er een stem klinkt en ik denk ā€˜yes ik ben aan de beurt!’ maar het wederom de melding is dat alle medewerkers in gesprek zijn… En dan niet eens aangeven hoeveel mensen er nog voor me zijn.

31 likes

Ik hang al 25 minuten in de wacht bij de huisarts :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Ja en als je dan eindelijk eens aan de beurt ben schrik ik altijd uit zo’n trance dat ik spontaan m’n eigen naam vergeet

6 likes

Inmiddels toch een kaartje,maar zie t nog wel gebeuren dat t gecancelled wordt. Voelt ook een beetje gek. En denk dat ik zelf na twee uur overprikkeld en geĆÆrriteerd ben en dat ik toch naar vrienden thuis ga

1 like

Ja ik vind het ook dubbel dat het doorgaat. Heel leuk natuurlijk, maar ik twijfel wel of ik ga. Voel me er niet heel goed bij… wel fijn dat je alsnog een kaartje hebt kunnen krijgen!