Waar erger je je aan? #11

Of ipv dreigen het sowieso doen. Want het mag zeker niet wat ze doen dus zou dat dan aangeven. Echt aso!

3 likes

Ja, dit is zo hatelijk aan Zelda. Ik heb n.a.v. Zelda ook de term ā€œvechtgeluidenā€ in het leven geroepen (als in: ik hoor de hele tijd die vechtgeluiden en dat vind ik irritant). Ik kan me er gelukkig meestal wel voor afsluiten maar ik snap je ergernis heel goed.

3 likes

Ahh nu heb ik zo’n zin om weer zelda te doen! Maar ja, rare geluiden maakt die gast wel.

Ik heb vandaag met vriendinnen aan de andere kant van het land afgesproken, wat normaal prima te bereizen met de trein (alsnog meer dan 2 uur, maar dat heb je snel als je in Groningen woont), maar vandaag is het echt drama zie ik. Werkzaamheden, logistieke beperkingen, snelbussen. De reis doet er sowieso drie kwartier langer over en ik moet ook weer terug. Ugh, heb er echt geen zin in.

2 likes

Aan schoonmoeder, wij gingen dit weekend niet naar haar verjaardag omdat vriend en peuter veel aan het hoesten zijn (vriend wel negatief getest), is ze kennelijk zelf ook hartstikke verkouden en niet lekker, maar laat haar feestjes voor familie (met 85+ers) en vriendengroep doorgaan, want zelftest (die je niet met klachten moet doen) was donderdag negatief. :expressionless:

2 likes

Er zitten echt zulke vervelende kinderen in de trein, steeds te schreeuwen zonder dat de vader er wat zegt :roll_eyes:

2 likes

Ugh.

Mijn schoonouders waren net op de koffie en die zijn zo ontzettend luidruchtig aanwezig altijd. Schoonmoeder zat ook lekker in haar hand te hoesten en met consumptie te praten, en haar parfum is zo penetrant dat ik mede daarom nog maar even extra geventileerd heb :grimacing:

Per direct rapporteren die hap.

3 likes

Inderdaad geen voldoende waard

2 likes

Dat men vaak vraagt waarom ik geen alcohol drink.

17 likes

Mijn zus heeft weer eens besloten kerstmis te cancelen terwijl we al afspraken erover hadden. Zou de eerste kerstmis zijn dat ik ook een kind heb en had me er echt op verheugd. Maar ze heeft nu besloten toch niet langs te komen. TAKKEWIJF

3 likes

Ik ga volgende week een weekend weg met vriendinnen en het was gedoe om een slaapplek te vinden. Ik zou bijna op vakantie gaan en een andere vriendin ook dus wij hadden eigenlijk helemaal geen ruimte in ons hoofd om dit te regelen. Een vriendin stuurde de hele tijd dingen die ik niks vond, maar uiteindelijk heb ik daar toch iets van geboekt want ik wilde er vanaf zijn. Komt 1 vriendin er nu achter dat het niet heel centraal is en minstens 15 minuten naar de stad. Ja duh dat had ik toen al gelezen, ik dacht jij ook aangezien je zelf die link stuurde?

En nu erger ik me dat we niet zo’n chille slaapplek hebben (het is heel groot en we zijn maar met z’n drieĆ«n en het is lelijk en ongezellig ingericht) en ik m’n eigen zin niet heb doorgedrukt. Maar ja.

3 likes

Ik las eerst de kermis en ik dacht, nou good for her dat ze de kermis zo leuk vindt🤣

Maar wel erg stom van haar inderdaad.

9 likes

Neurie het, neem het op en post hier, sowieso dat er iemand is die het herkent

5 likes

Met pijn en moeite m’n bed opgemaakt. Eindelijk klaar, zit het overtrek binnenstebuiten :cry:. Ben nu aan het afwegen of m’n slaap of ergernis belangrijker is.

Daar voel je toch niks van? En je ziet het ook niet als je slaapt, dus win-win haha. Ik zou lekker gaan slapen nu ipv het te veranderen.

1 like

Klopt helemaal, maar de perfectionist in mij heeft er heel veel moeite mee haha

2 likes

Ik zou dit niet aankunnen en het alsnog opnieuw doen voordat ik vredig kan gaan slapen haha

9 likes

Omg no :frowning: ik ben op vakantie en heb mooie oorbellen gekocht die bij deze streek horen, alleen ze vielen de hele tijd uit. Nu kwam ik net onze kamer in en hoorde er 1 op de grond vallen, is die andere dus al weg?! Dus nu het restaurant gebeld en die gingen het heel lief aan iederen vragen en in de groepsapp gooien, maar we hebben daarna naar de sterren gekeken bij een vuurtoren, dus denk eerder dat die al weg was :frowning:

2 likes

Ja! dat gaat ook wel lukken maar het is meer mijn eeuwige ergernis dat mijn zus altijd alles bepaald in onze familie. Ik heb gewoon liever dat alles om mij draait.

Verheug me nu wel door jou serieus heel erg op het kerstboekje van de AH en de lidl :face_with_monocle:

10 likes

Dit soort ongein

9 likes