Ik kom vanochtend extra vroeg naar kantoor (zodat ik extra vroeg kan vertrekken), zie ik dat er eigenlijk nog geen werk is voor me.
Nou zal ik maar een dutje doen op de bank dan?
Ik kom vanochtend extra vroeg naar kantoor (zodat ik extra vroeg kan vertrekken), zie ik dat er eigenlijk nog geen werk is voor me.
Nou zal ik maar een dutje doen op de bank dan?
Ja, maar vervolgens moet je wel vroeg vertrekken hoor, je bent immers op kantoor geweest.
Die van Lidl is er al, de kerstfolder! Heb me er gisteravond al mee vermaakt.
Ik erger me eraan dat mensen denken dat mits en tenzij synoniemen van elkaar zijn. Ze zijn juist precies tegenovergesteld in betekenis. Ik las het toevallig net bij @Broodrooster maar sowieso lees/hoor je het wel vaker ook buiten het forum om.
Heb een tweedehands fiets gekocht met kinderzitjes die ik niet hoef maar ik dacht die schroef ik er wel ff af. Niet dus, die krengen zitten met 500 vastgeroeste bouten Waarom zo overdreven, worden ze toch alleen maar lekker weerbaar van als zoān kind een keertje valt van een wiebelig zitje. Nu kan ik amper fietsen op dat kutding omdat mān knieĆ«n bij elke trap tegen dat rugsteuntje aan beuken
Dat ik niet meer gewend ben om een druk weekend te hebben en nu voel ik mij totaal niet uitgerust op maandag
Dat kinderen gewoon hoestend en proestend zich in de openbare omgeving mogen begeven terwijl die juist niet geprikt zijn en t vaakst iets hebben.
Sinaasappelsap zonder pulp. Ook al is het van tropicana of een ander premium merk, het blijft goedkoop smaken.
Maar niet het vaakst corona toch?
Nee maar ook niet niet toch? Je weet niet of die hoest corona is of wat anders. En t anders hoef ik ook niet.
Als een kind de hele tijd aan het hoesten en proesten is moet het ook gewoon testen/thuisblijven
Kinderen moeten in principe ook testen bij klachten. Ik vind zelf volwassenen ergerlijker die in het rond lopen te hoesten etc, die zouden echt beter moeten weten, maar helaasch
Nou ja dat kind van 3 heeft een volwassene die beter zou moeten weten toch? En snap echt dat sommige kinderen gewoon nog niet denken aan hand voor je mond. Maar deze was gewoon t hele winkelbezoek aan t hoesten.
@Lemongrab Oh dat wist ik niet. Dacht dat dat beleid anders was.
Ja met lichte verkoudheidsklachten wel idd maar de hele tijd hoesten of andere zwaardere klachten niet
Ik moet iets ophalen bij een docent wat ik nodig heb voor mān eindassesment. Hij weet dat ik dat vandaag kom halen, maar heeft geen tijdsindicatie gegeven en reageert ook niet op mails.
Dus ik zit inmiddels al 2 uur te wachten voor de docentenkamer tot ie er is. Terwijl ik verder eigenlijk niks te doen heb hier op die school.
Is er een andere docent die in contact kan komen met jouw docent, of iig weet waar die uithangt?
Ja bedankt deze allochtoon doet haar best.
Nou het gekke is dus dat het echt extreem rustig is hier. Zo erg dat ik dacht dat de coronaregels voor hbo weer waren veranderd. Maar het is nu lunchtijd dus ik hoop dat er zo wat docenten op deze verdieping lopen
Onze stagiair die bijna altijd (maar niet helemaal altijd, dus ze weet het wel) mijn naam verkeerd schrijft Ik heet niet Lamongreb, het staat in mijn mailadres, in mijn afsluiting en in mijn handtekening dus HOE moeilijk is het nou helemaal. Ik heb de hele tijd zin om haar naam ook steeds net verkeerd te schrijven maar ik moet natuurlijk weer volwassen en vriendelijk en professioneel doen dus ik doe het niet maar ik rage van binnen. Hopelijk heeft de volgende stagiair wel ogen