Belde vanochtend de HA en daar zeiden ze: het is op dit moment erg druk, probeer het later nog eens en de verbinding werd dan verbroken. En dit keer 7 ofzo. Kon wel toets 1 indrukken voor een noodgeval, was er goed voor in staat omdat ik geen verdere info kreeg. Zeg gewoon hoeveel mensen er voor me zijn, dan kan ik zelf beslissen of ik aan de lijn wil blijven of niet
Ik ben zo verkouden ik ben al twee dagen geen 10 minuten doorgekomen zonder te hoesten en het is zo zo irritant en vermoeiend
(en ja ik ben al nega getest op covid)
Ik zit momenteel in hetzelfde schuitje. Ik wil alleen maar slapen, pff. Beterschap!
Ik mag niet tegen mijn moeder zeggen dat ze niet meer mijn was hoeft te vouwen want dan ben ik zogenaamd ondankbaar. Maar het is ook gewoon heel vervelend want ik heb een heel fijne indeling in de kast qua gevouwen kleding, en zij vouwt gewoon alles anders.
Ik zeg wel dankje, maar ik zeg ook eerlijk dat het niet hoeft want ik ga alles nog een keer vouwen zodat het ook daadwerkelijk past.
Oké het is nu wel wat sneller want ik hoef niks meer om te draaien enzo, maar alsnog. Ga lekker de keuken schoonmaken ofzo als je je verveelt (ze past hier op). Maar liever nog geniet gewoon van het kunnen niksen als de baby slaapt
Mijn vriend die de hele fucking dag zijn kut vape in zijn hand houd. De heeeeeeel dag is hij aan het vapen.
Eerlijk, het stinkt minder dan sigaretten, maar serieus ik moet soms smeken of hij dat kut ding even 15 minuten wilt neerleggen.
Oh god, nee, ik kan dit echt niet 3 weken aan. Ik ben nu pas op dag 4 T__T. Ookbeterschap!
Ik ben ook echt ruim 2 weken ziek geweest van die verkoudheidđ„”
We hebben niets lekkers in huis en ik zit hier dus een beetje zwanger te zijn zonder chocola
Dominos heeft hele lekkere zoete dingen en ze bezorgen heel snel
Ik wilde samen met mn vriend douchen maar mn baby is echt een cockblocker
Aan een kennis van me die zn tweede intercontinentale weekendje weg in een maand aan het houden is. En ondertussen doet alsof hij met zijn havermelk de wereld redt. Meine gute ik moet me zo inhouden.
@boemboem @Westwood ik ben ook echt 2 weken goed ziek geweest inclusief die verkoudheid. Het is gelukkig al geminderd maar blaf nog steeds als een zeehond als ik weer moet hoesten. Stem is ook nog niet helemaal terug. Beterschap en sterkte voor de komende dagen nog!
Ik moest perse friet met ui hebben voor avondeten. Nu vieze uiensmaak in mijn mond en de friet valt enorm zwaar, alsof een steen in mijn maag ligt.
Friet was verder wel een keer goed gebakken en saus friet verhouding ook. Maar meteen gestraft.
Ik heb eng gedroomd en nu durf/kan ik niet meer slapen. Was ook nog eens helemaal gedesorieenteerd dat het pas 1 uur is⊠dacht dat het echt al 4 uur zou zijn ofzo. Maar nee hoor, 1 klein uurtje geslapen.
Wat een klein kind ben ik toch
Vergeet zân elektrische auto niet.
Mijn vader die thuis aan het opruimen is en zijn eigen zooi denkt weg te doen maar in plaats daarvan mijn spullen weg wil geven. Bijna al mijn cdâs kwijt.
Ik help een collega ergens mee vanuit huis, dus ik vraag haar via skypechat om informatie maar ze reageert zoooooo traag. Telkens gewoon half uur/drie kwartier tussen elk bericht hoe wil je dat ik je help dan
Ik wil een afspraak maken voor een coronatest maar alle testcentra in de buurt zijn volzet de komende 2 dagen Ik wil gewoon weten of mijn klachten van Corona komen
Heb je al gebeld?
Ik heb met de auto van mijn man tegen een geparkeerde auto aangezeten en een flinke kras achtergelaten op beide autoâs hopelijk valt het allemaal mee qua verzekerings rompslomp, moet nog even wachten op een telefoontje van de eigenaar.
Gelukkig was mijn man niet boos