Ik zou tussen 11 en 12 gebeld worden voor een sollicitatie. Ben ondertussen nogsteeds niet gebeld en ben er wel klaar mee. Gooit mn planning ook gewoon in de war.
Heb je zelf geen telefoonnummer om hen te bellen? Altijd irritant als ze je zo in onzekerheid laten zitten. Hopelijk straks toch goed nieuws!
Ik zou haar een 5 geven, kan ze volgend jaar op een nieuwe stage misschien wel leren iemands naam juist te spellen.
Het is nog maar een eerste gesprek. Maar vind t echt fuckin irritant. Heb geen nummer. Als ik om 13 uur nog niet gebeld ben ga ik wel mailen. Tis ook echt voor een onbelangrijke baan en dan staat er denk alvast na over waarom wil je dit werk wil gaan doen. Nou om de rekeningen te betalen en ik echt weg wil bij mn huidige werk. Tuurlijk kan er iets gebeuren maar daarom hebben ze een tijdvak van een uur. Als je dan een half uur daarna nog niet gebeld heb. En tegelijk denk ik heb ik mn nummer wel goed ingevoerd
Ik beoordeel haar niet helaas maar anders een topidee. Ik zal het eens voorleggen aan de collega die haar wel beoordeelt
Je bent hopelijk niet serieus maar het kind van een collega is van een wiebelig zitje op zijn hoofd gevallen en moest met de traumahelikopter naar het ziekenhuis. (Het is goed afgelopen).
Ja was uiteraard niet serieus, ik snap dat die dingen goed vast moeten zitten en het bevorderlijk is voor de ontwikkeling van kinderen als ze niet op hun hoofd op het asfalt vallen. Gelukkig is het goed afgelopen.
Zoān hekel aan in de telefonische wachtrij staan en dat het muziekje dan plots onderbreekt en er een stem klinkt en ik denk āyes ik ben aan de beurt!ā maar het wederom de melding is dat alle medewerkers in gesprek zijn⦠En dan niet eens aangeven hoeveel mensen er nog voor me zijn.
Ik hang al 25 minuten in de wacht bij de huisarts
Ja en als je dan eindelijk eens aan de beurt ben schrik ik altijd uit zoān trance dat ik spontaan mān eigen naam vergeet
Inmiddels toch een kaartje,maar zie t nog wel gebeuren dat t gecancelled wordt. Voelt ook een beetje gek. En denk dat ik zelf na twee uur overprikkeld en geĆÆrriteerd ben en dat ik toch naar vrienden thuis ga
Ja ik vind het ook dubbel dat het doorgaat. Heel leuk natuurlijk, maar ik twijfel wel of ik ga. Voel me er niet heel goed bij⦠wel fijn dat je alsnog een kaartje hebt kunnen krijgen!
Belde vanochtend de HA en daar zeiden ze: het is op dit moment erg druk, probeer het later nog eens en de verbinding werd dan verbroken. En dit keer 7 ofzo. Kon wel toets 1 indrukken voor een noodgeval, was er goed voor in staat omdat ik geen verdere info kreeg. Zeg gewoon hoeveel mensen er voor me zijn, dan kan ik zelf beslissen of ik aan de lijn wil blijven of niet
Ik ben zo verkouden ik ben al twee dagen geen 10 minuten doorgekomen zonder te hoesten en het is zo zo irritant en vermoeiend
(en ja ik ben al nega getest op covid)
Ik zit momenteel in hetzelfde schuitje. Ik wil alleen maar slapen, pff. Beterschap!
Ik mag niet tegen mijn moeder zeggen dat ze niet meer mijn was hoeft te vouwen want dan ben ik zogenaamd ondankbaar. Maar het is ook gewoon heel vervelend want ik heb een heel fijne indeling in de kast qua gevouwen kleding, en zij vouwt gewoon alles anders.
Ik zeg wel dankje, maar ik zeg ook eerlijk dat het niet hoeft want ik ga alles nog een keer vouwen zodat het ook daadwerkelijk past.
OkƩ het is nu wel wat sneller want ik hoef niks meer om te draaien enzo, maar alsnog. Ga lekker de keuken schoonmaken ofzo als je je verveelt (ze past hier op). Maar liever nog geniet gewoon van het kunnen niksen als de baby slaapt
Mijn vriend die de hele fucking dag zijn kut vape in zijn hand houd. De heeeeeeel dag is hij aan het vapen.
Eerlijk, het stinkt minder dan sigaretten, maar serieus ik moet soms smeken of hij dat kut ding even 15 minuten wilt neerleggen.
Oh god, nee, ik kan dit echt niet 3 weken aan. Ik ben nu pas op dag 4 T__T. Ookbeterschap!
Ik ben ook echt ruim 2 weken ziek geweest van die verkoudheidš„µ
We hebben niets lekkers in huis en ik zit hier dus een beetje zwanger te zijn zonder chocola