Waar erger je je aan? #11

Dominos heeft hele lekkere zoete dingen en ze bezorgen heel snel :clap:t3::clap:t3:

3 likes

Ik wilde samen met mn vriend douchen maar mn baby is echt een cockblocker :triumph:

9 likes

Aan een kennis van me die zn tweede intercontinentale weekendje weg in een maand aan het houden is. En ondertussen doet alsof hij met zijn havermelk de wereld redt. Meine gute ik moet me zo inhouden.

9 likes

@boemboem @Westwood ik ben ook echt 2 weken goed ziek geweest inclusief die verkoudheid. Het is gelukkig al geminderd maar blaf nog steeds als een zeehond als ik weer moet hoesten. Stem is ook nog niet helemaal terug. Beterschap en sterkte voor de komende dagen nog!

1 like

Ik moest perse friet met ui hebben voor avondeten. Nu vieze uiensmaak in mijn mond en de friet valt enorm zwaar, alsof een steen in mijn maag ligt.
Friet was verder wel een keer goed gebakken en saus friet verhouding ook. Maar meteen gestraft.

3 likes

Ik heb eng gedroomd en nu durf/kan ik niet meer slapen. Was ook nog eens helemaal gedesorieenteerd dat het pas 1 uur is… dacht dat het echt al 4 uur zou zijn ofzo. Maar nee hoor, 1 klein uurtje geslapen.

Wat een klein kind ben ik toch

Vergeet z’n elektrische auto niet. :grimacing:

Mijn vader die thuis aan het opruimen is en zijn eigen zooi denkt weg te doen maar in plaats daarvan mijn spullen weg wil geven. Bijna al mijn cd’s kwijt.

2 likes

Ik help een collega ergens mee vanuit huis, dus ik vraag haar via skypechat om informatie maar ze reageert zoooooo traag. Telkens gewoon half uur/drie kwartier tussen elk bericht :crazy_face: hoe wil je dat ik je help dan

2 likes

Ik wil een afspraak maken voor een coronatest maar alle testcentra in de buurt zijn volzet de komende 2 dagen :roll_eyes: Ik wil gewoon weten of mijn klachten van Corona komen :angry:

Heb je al gebeld?

Ik heb met de auto van mijn man tegen een geparkeerde auto aangezeten en een flinke kras achtergelaten op beide auto’s :triumph::triumph: hopelijk valt het allemaal mee qua verzekerings rompslomp, moet nog even wachten op een telefoontje van de eigenaar.

Gelukkig was mijn man niet boos :sweat_smile:

2 likes

Gaat niet helpen denk ik, als je al iemand te spreken krijgt.

4 likes

Wat een vreselijke reclame is er op de radio over abortus :weary: (week van het leven) bahh snap niet dat dit zo op de radio komt hoor

4 likes

Mijn telefoon is 2 weken geleden kapot gegaan. Dus ik naar de mediamarkt want de iphone 10 was in de aanbieding, nou die was niet meer leverbaar. Heb ik me laten verleiden om zo een vrij goedkope oppo telefoon te kopen. Wat een ellende was dat, hij was zo langzaam. Gelukkig kon ik hem terug brengen. Ondertussen had ik gezien dat als je de iphone 13 via KPN koopt dat het €100 scheelt met de mediamarkt. Je moet dan wel een abonnement nemen maar je kan hem gewoon eenmalig betalen. Dus ik alles besteld in die winkel regelen, had ik het even gemist dat ze gewoon voorraad meer hebben. De levertijd zou 2 dagen zijn, dikke prima. Kom ik thuis heeft die idioot de verkeerde kleur besteld. Dus ik weer bellen om het om te zetten en toen was het ineens week 44. Nu is het week 44 en word het ineens half november. Ik wil gewoon een telefoooooon, die het doet.

Ja wow wtf. Ik zat net in de auto half naar de radio te luisteren en toen kwam die reclame voorbij, maar was niet heel goed aan het luisteren en dacht toen ‘Is dit nou een anti abortus reclame?’ :confused:

1 like

Oei ja, halverwege je bericht wist ik al waar het heen zou gaan helaas. Jammer dat dit nog steeds zo is. Ik heb vorig jaar ook echt weken moeten wachten op een iphone. Van tevoren was online ook niet duidelijk te zien dat het niet direct leverbaar was, zo ongelofelijk irritant als je 'm bestelt omdat je oude kapot is.
Hopelijk is ie er dan echt half november!

Het zijn er zelfs meer, hoorde net nog een andere :sob:

1 like

image

Zoveel spierpijn dat ik me alleen van de bank kan laten rollen om er vanaf te komen.

1 like

Omg ja ik was vanaf 8 uur bezig uiteindelijk rond 11 gelukt na 15 keer vernieuwen en inloggen Jesus Christ

Nu mezelf bij elkaar rapen om daar naartoe te fietsen :mask: