Waar erger je je aan? #11

Ik werk bij de AH en mensen komen altijd met problemen van het winkelcentrum naar ons toe. Bijvoorbeeld als de roltrap of lift het niet doet. Ik snap dat ergens wel, we zijn de grootste en bekendste winkel. Al vind ik het wel irritant. Maar vandaag sloeg echt alles. Iemand belde om te vragen wanneer de Lidl dichtgaat :face_with_raised_eyebrow: Ja weet ik veel, bel de Lidl.

28 likes

Staat misschien jullie nummer ergens per ongeluk als het algemene nr van het winkelcentrum vermeld?

2 likes

Nee, ze wist ook dat ze met AH belde. Het was een vreemd gesprek :woman_shrugging:t3:

2 likes

Myn god hee !!! Ik zou echt uit mn slof schieten

Ik heb wel een keer de AH om 21.50 gebeld of ze meetlinten hadden. Antwoord was ja. Ik erheen racen, gingen ze al dicht. Ik riep “heb maar 1 ding nodig!” Zei die manager: “Oh meetlint!?” En bracht er 1 naar de kassa. :heart: Love de AH

53 likes

Ja ik was echt iets te verbaasd. Ik zei gewoon ehh nee. Mensen komen ook weleens naar ons toe om te zeggen dat de winkelwagens van de Lidl de parkeergarage blokkeren. Ik zeg dan altijd maar: oké, de Lidl is daar.

4 likes

Peren zijn nog erger dan avocados, zijn een week lang nog keihard en als je op een bepaald moment twee seconden niet kijkt zijn ze ineens rot :cry:

17 likes

Ik moet echt dringend nieuwe kleding kopen maar ben echt een beetje clueless mbt maten en wat ik wil dragen deze winter dus iedere keer koop ik niks. Maar de kledingcrisis is wel heel erg real.

2 likes

Lief! Het is gelukkig al gelukt!

1 like

Aan dagelijkse files. De gemeente waar ik werk heeft verzonnen dat een van de 2 uitgangen van het industrieterrein waar ik werk tot januari afgesloten is, daardoor doe ik elke keer zo veel langer over naar huis rijden. Heb er vandaag ook 50 minuten over gedaan terwijl het zonder file een kleine 20 minuten is. Nu komt een gedeelte door het domste knooppunt van Nederland (hooipolder, wie verzint het nu om stoplichten op de snelweg te zetten) heb ik dagelijks al file, maar het industrieterrein afrijden duurt dus zo veel langer dat daar de grootste vertraging in zit :roll_eyes:

1 like

Als je trouwens wilt hateshoppen: vooral naar de ‘hoera er is een baby-afdeling’ gaan van de So Low. Die zakken nog dieper.

1 like

Hooipolder :smiling_face_with_three_hearts: hahhaa ik HAAT het daar

1 like

De hele dag de site refreshen. En toen ineens waren er nog 2 plekjes vrij.

3 likes

Heel lief van die manager! Dat is juist mijn ergernis, als mensen nog binnen willen als we dicht zijn met “ik heb nog iets nodig”. Ja fijn we gaan nu dicht, morgenvroeg ben je de eerste.

2 likes

Ik heb al een paar weken bijna elke dag een trillend oog. Word er gek van!

1 like

De tv bij mijn ouders, de terugkijkfunctie werkt voor geen meter en waardoor ik steeds halve afleveringen zie en dan weer de helft van de vorige aflevering die zit vastgeplakt aan de volgende

1 like

Helemaal begrijpelijk! Ik had geluk dat hij mn piepstem herkende denk ik😂

2 likes

Ik heb nog maar één zwangerschaps broek die een beetje oké zit, maar vind het zó kut om geld aan iets uit te geven dat ik niet lang nodig heb. Maar ben pas 17 weken dus het duurt nog wel even… heb 2 broeken gekocht op vinted maar die kan ik net zo goed weggooien want ze zijn helemaal uitgelemmeld

1 like

Ik weet niks over zwangerschapskleding hoor maar kun je als je zo’n broek koopt die niet na de bevalling dragen op dagen dat je opgeblazen bent of gewoon een chillbroek aan wil?

3 likes

Kringloop heeft soms ook nog wel aardige zwangerschapsbroeken dan heb je toch minder gauw een miskoop. En van die flared leggingbroeken?

2 likes

Volgens mij bewaren veel mensen hun zwangerschapskleding, misschien kun je van iemand wat lenen?

1 like