Waar erger je je aan? #11

Ja, maar dit zijn de mensen die allerlei performative klimaatreddende dingen doen, maar ondertussen op zo’n barbecue gewoon ordinair vlees willen vreten.

1 like

Ben net gebeld op m’n werktelefoon door een collega die gewoon weet dat ik ziek thuis ben (telefoon stond ff aan omdat het gekoppeld is voor m’n sms code voor het verzuim portaal)
Waarom voel je je zo belangrijk

Edit: heb dus ook niet opgenomen en m’n telefoon weer uit gezet

5 likes

Ik heb nog Efteling kaartjes van de AH. Dus mijn vriend overgehaald om morgen naar de Efteling te gaan. Blijkt het dat je moet reserveren. Alle dagen zijn beschikbaar behalve morgen :disappointed_relieved:
Ik had me er zo op verheugd.

Ik erger me aan mezelf omdat ik alles zo goed check altijd maar dit over het hoofd heb gezien. En dat ik nu mijn geld en tickets kwijt ben. Pfff

Je kunt nog even bellen naar ze en uitleggen hoe en wat…
Efteling denkt graag mee in oplossingen. Misschien heb je geluk.

Nope helaas niet. Heb gebeld en gechat maar ze kunnen niets betekenen en hun advies was om de site in de gaten te houden. Maar ik ben bang dat niemand zijn reservering nog gaat annuleren.
Tja het is ook mijn eigen schuld.

Wat jammer!

1 like

Dat ik keurig m’n raam open heb op werk om te ventileren en er vervolgens fucking bladblazers in de straat aan 't werk gaan.

1 like

Jammer! Maar zou de site gewoon super goed in de gaten houden! Zelfs bij mijn yogales (waar 16 mensen reserveren oid) komen er altijd last minute nog wat plekjes vrij. Dus dan van honderden (duizenden?) reserveringen bedenkt iemand zich vast nog wel vandaag of morgenochtend!

Het is net gelukt :tada: :tada:

46 likes

Mijn abonnement is automatisch overgezet van Oxxio naar KPN. Nu wil ik inloggen om op te zeggen maar daar heb ik mijn klantnummer voor nodig. Ik heb nooit een klantnummer gekregen. Blijkbaar kan je die vinden op je factuur. Die achter je inlog staat.

Argh.

1 like

Als ik zin heb ik peren en ik ben in de supermarkt en koop peren, dan kan je ze nooit meteen “perfect” eten.
Nu liggen er al 2 dagen peren op de fruitschaal, tussen dr bananen. Maar ze zijn nog niet goed en ik heb er zo’n zin in 🥲

1 like

Ik heb nog steeds m’n corona uitslag niet

Dat sommige mensen echt ‘in de kerk geboren’ zijn. Doe gewoon de deur achter je hol dicht.

2 likes

En meestal is de baby degene die een teringherrie maakt, waardoor je geen schaatsen kunt kijken

6 likes

Ik werk bij de AH en mensen komen altijd met problemen van het winkelcentrum naar ons toe. Bijvoorbeeld als de roltrap of lift het niet doet. Ik snap dat ergens wel, we zijn de grootste en bekendste winkel. Al vind ik het wel irritant. Maar vandaag sloeg echt alles. Iemand belde om te vragen wanneer de Lidl dichtgaat :face_with_raised_eyebrow: Ja weet ik veel, bel de Lidl.

28 likes

Staat misschien jullie nummer ergens per ongeluk als het algemene nr van het winkelcentrum vermeld?

2 likes

Nee, ze wist ook dat ze met AH belde. Het was een vreemd gesprek :woman_shrugging:t3:

2 likes

Myn god hee !!! Ik zou echt uit mn slof schieten

Ik heb wel een keer de AH om 21.50 gebeld of ze meetlinten hadden. Antwoord was ja. Ik erheen racen, gingen ze al dicht. Ik riep “heb maar 1 ding nodig!” Zei die manager: “Oh meetlint!?” En bracht er 1 naar de kassa. :heart: Love de AH

53 likes

Ja ik was echt iets te verbaasd. Ik zei gewoon ehh nee. Mensen komen ook weleens naar ons toe om te zeggen dat de winkelwagens van de Lidl de parkeergarage blokkeren. Ik zeg dan altijd maar: oké, de Lidl is daar.

4 likes

Peren zijn nog erger dan avocados, zijn een week lang nog keihard en als je op een bepaald moment twee seconden niet kijkt zijn ze ineens rot :cry:

17 likes