Waar erger je je aan? #11

Heb je dan wel eens een kinderboek geprobeerd? Lampje van Annet Schaap is een aanrader.

1 like

Stoppen met die Challenge dan, het schiet z’n doel nu totaal voorbij.

20 likes

Dankjewel. Je geeft de bevestiging waardoor ik de knoop kan doorhakken :joy: niet meer proberen te halen. Lezen is leuk en moet leuk zijn!

3 likes

Aan formuleringen zoals “ik heb de afgelopen weken aan dit project MOGEN werken” of “zo blij dat ik deze kans heb gekregen en heb MOGEN ervaren hoe het is om
”. Ik denk dat daar dan uit moet blijken dat diegene dankbaar is oid maar het komt zo mega fake en juist heel pocherig over? Vreselijk

15 likes

Aan mezelf. Ik had een proefsportles geboekt op de Kerkstraat. Ik kom daar aan, helemaal in mijn nopjes omdat ik snel verdwaal en vaak te laat kom, maar dit keer niet. Voordat ik naar binnen ga blijkt dat ik op de NIEUWE Kerkstraat moet zijn die minstens een half uur verder weg is, dus dat ga ik helemaal niet meer redden đŸ„Č

4 likes

Echt iets wat je terugziet op LinkedIn :nauseated_face:

5 likes

Dat ik gewoon nergens hoeslakens kan vinden in maat 200x200 in het wit?? Ik word gek. Overal waar ik kijk gaan ze maar tot 180x200 of het is niet op voorraad aaaaahhh fml

1 like

Dat ik nog van 3 organisaties geld verwacht en bij 1 de deadline is verstreken en ze me negeren. Ondertussen ben ik zelf redelijk skeer en heb ik het echt nodig.

1 like

Ik las huh slechte ventilatie in huis door mondkapjes? Haha
Irritant wel

2 likes

Kan ook door de kou buiten en hitte binnen komen? Ik heb er altijd rond deze periode iets meer last van en ga dan weer consequent crÚme s ochtends én s avonds gebruiken.

2 likes

Maar is het dan niet ook aan hem en z’n medestudenten daar iets over te zeggen? Of op den duur te zeggen, Jo, ik ga eruit, ik had tot half negen de tijd.

1 like

Draag je van die weggooi mondkapjes? Bij mij maken van katoen een erg groot verschil! Dat broeit een stuk minder.

3 likes

Ja ik zou dat zelf niet kunnen handelen, wordt daar heel onrustig van en het is gewoon asociaal. Had ook met een vriendin een tijd terug dat we zouden afspreken, maar zij steeds later pas kon door zo’n vergadering die uitliep. Denk het is toch perfect normaal om op den duur een grens te trekken omdat je nog andere plannen hebt. Gebeurt bij mij op het werk iig wel altijd.

2 likes

Ik ben op maandag en vrijdagochtend echt niet vooruit te branden.

Eind van de werkdag vaak wel een inhaalspurt maar zou liever dat in de ochtend hebben. Zodat ik eerder kan stoppen. Maar weer niet.

2 likes

De dansjes in de MostWanted reclames op social media en hoe die m’n timeline overspoelen. Ga weg.

8 likes

Maar een bed van 200x200 is ook wel echt supergroot en weinig voorkomend toch? Meestal is 180 de grootste breedtemaat van het matras dacht ik.

1 like

wow ja, dan heb je gewoon een vierkant bed!

Mensen die aan mn kassa zeggen oh wat spannend he vanavond. Joe de winkels gaan echt niet dicht hoor.

4 likes

Tip, Smulderstextiel.nl heeft ze wel!
Wij hebben zelfs een bed van 200 breed bij 210 lengte (2matrassen van 100cm breed) en slagen daar altijd.

1 like

Ik moest een presentatie maken en ik had wat actualiteit over het probleem met een filmpje verbonden. Zegt mijn manager: kun je dit niet vervangen door een Arjan Lubach filmpje, want dit vinden mensen saai. In dit filmpje zegt hij precies hetzelfde, maar dan op zijn Arjan Lubach :sob:

1 like