Ik moet echt dringend nieuwe kleding kopen maar ben echt een beetje clueless mbt maten en wat ik wil dragen deze winter dus iedere keer koop ik niks. Maar de kledingcrisis is wel heel erg real.
Lief! Het is gelukkig al gelukt!
Aan dagelijkse files. De gemeente waar ik werk heeft verzonnen dat een van de 2 uitgangen van het industrieterrein waar ik werk tot januari afgesloten is, daardoor doe ik elke keer zo veel langer over naar huis rijden. Heb er vandaag ook 50 minuten over gedaan terwijl het zonder file een kleine 20 minuten is. Nu komt een gedeelte door het domste knooppunt van Nederland (hooipolder, wie verzint het nu om stoplichten op de snelweg te zetten) heb ik dagelijks al file, maar het industrieterrein afrijden duurt dus zo veel langer dat daar de grootste vertraging in zit
Als je trouwens wilt hateshoppen: vooral naar de âhoera er is een baby-afdelingâ gaan van de So Low. Die zakken nog dieper.
Hooipolder hahhaa ik HAAT het daar
De hele dag de site refreshen. En toen ineens waren er nog 2 plekjes vrij.
Heel lief van die manager! Dat is juist mijn ergernis, als mensen nog binnen willen als we dicht zijn met âik heb nog iets nodigâ. Ja fijn we gaan nu dicht, morgenvroeg ben je de eerste.
Ik heb al een paar weken bijna elke dag een trillend oog. Word er gek van!
De tv bij mijn ouders, de terugkijkfunctie werkt voor geen meter en waardoor ik steeds halve afleveringen zie en dan weer de helft van de vorige aflevering die zit vastgeplakt aan de volgende
Helemaal begrijpelijk! Ik had geluk dat hij mn piepstem herkende denk ikđ
Ik heb nog maar één zwangerschaps broek die een beetje oké zit, maar vind het zó kut om geld aan iets uit te geven dat ik niet lang nodig heb. Maar ben pas 17 weken dus het duurt nog wel even⊠heb 2 broeken gekocht op vinted maar die kan ik net zo goed weggooien want ze zijn helemaal uitgelemmeld
Ik weet niks over zwangerschapskleding hoor maar kun je als je zoân broek koopt die niet na de bevalling dragen op dagen dat je opgeblazen bent of gewoon een chillbroek aan wil?
Kringloop heeft soms ook nog wel aardige zwangerschapsbroeken dan heb je toch minder gauw een miskoop. En van die flared leggingbroeken?
Volgens mij bewaren veel mensen hun zwangerschapskleding, misschien kun je van iemand wat lenen?
Ik zou eerder investeren in zwangerschapsleggings en een tent/tuniek/jurkje voor eroverheen
Na 4 maanden heb ik al mn jeans verbannen en droeg ik alleen nog maar die dingen en joggingbroeken van mn man
Ik heb dit altijd met stress
Mân oor. Het lijkt erop dat ik een oorontsteking krijg
Die stomme abortus reclame op de radio, en dan sommige domme fb reacties en kon t niet laten te reageren .
Maar nu lekker ik vertek dat is leuke irritainment.
Ik had vanavond een nare discussie en daardoor ook een giga huilbui. Ik moet echter eigenlijk iets ingewikkelds voorbereiden voor morgen en daar heb ik mijn hoofd echt bij nodig. Mijn hersens hebben alleen echt geen zin meer en dus zit ik met zere jankogen omstebeurt naar de muur en het forum te staren terwijl de minuten wegtikken en ik op tijd naar bed wilde. Ik moet echt aan de slag en hoop dat dit posten werkt
Ik heb denk ik een muggenbeet. Geen zin om de boosdoener te vinden, dus zal morgen wel onder zitten. Ze pakken ook nooit mân man.