Lig al meer dan een uur wakker
Ben net wakker geworden omdat mn neus verstopt zit en heb hoofdpijn. Fijn, goed begin van de dag weer.
Ja en toen we alleen click&collect mochten doen liepen mensen dus gewoon langs de barricade de winkel in. En als ik dan uitlegde dat ze de winkel niet in mochten en ze alleen click & collect mochten doen de reactie was: “huh waarom zijn de winkels dicht dan???” Ja oke mijn woonplaats hield zich echt erg slecht aan de lockdown regels, maar ik kan mij echt niet voorstellen dat mensen zo erg in een bubbel leven dat ze helemaal niets van de lockdown weten.
Dat ik me niet gewoon ziek kan melden omdat mn lijf t niet doet. Terwijl ik liggend al pijn heb. En dat mn lijf dit moet doen in de enige fuckin week dat ik meer uren heb en als ik t eerlijk zeg op mn werk krijg ik nooit meer meer uren omdat ik dan haar idee bevestig dat ik niet betrouwbaar ben. Terwijl ik dit misschien 2x per jaar zo heftig heb en collegas die al jaren lang vaker dan dat per jaar ziek zijn. Kan wel janken.
Ik heb een brievenbus cadeautje besteld voor volgende week dinsdag. Is dat pakketje als gepland om vandaag op de deurmat te vallen
Weten we dat ook weer voor de volgende keer. Meestal komen dit soort cadeautjes altijd te laat
Niet echt ergeren maar eerder boos.
Las net bericht over het dolfinarium, dat ze dieren aan China willen verkopen. Echt wat een rot park. Ze zijn daar niet beter af.
Rechter heeft nu tijdelijk stopgezet. Hopelijk mag het definitief niet.
Mensen blijven gewoon proberen ook al weten ze dondersgoed wat wel en niet mag. Love it soms, maar op andere momenten is het strontirritant
Ik liep op straat en een vrouw liet fotootjes vallen die in haar portemonnee zaten. Ze kon zelf niet zo goed bukken, dus ik hielp om ze op te pakken. Begon ze een heel verhaal af te steken, heel warrig, maar uiteindelijk kwam het erop neer dat ze de portemonnee naar de politie ging brengen, want ze had hem gevonden. Nou, hartstikke goed. Dus ik loop verder, naar een winkel 5 minuutjes verderop. Terwijl ik daar sta te wachten tot ik geholpen word, komt er een vrouw binnen, die vraagt of er een portemonnee is gevonden. Dus ik zeg blij dat die gevonden is door een mevrouw, daar en daar, en dat ze hem bij de politie zou afleveren. Begint ze te roepen en te tieren: ‘Waarom laat je in GODSNAAM een gevonden portemonnee zomaar meenemen en waarom liet je hem niet gewoon op straat liggen want JEZUS CHRISTUS dit is echt het domste ooit, WAAAAROM doe je dat met een gevonden portemonnee, echt zo ACHTERLIJK gewoon, FUCK YOU!’
Oké, sorry hoor, zoek het lekker uit met je portemonnee!
Wat een doos. Wees blij dat iemand het fatsoen heeft om hem naar de politie te brengen en er geen misbruik van te maken.
Ik moet nog 7 van de 20 boeken voor m’n goodreads challenge, en nu verkeer ik in een twijfelvacuum waarin ik niet weet of ik alles op alles moet zetten of maar gewoon op moet geven
(Had ik m maar op 10 laten staan…)
Edit: ik probeer het lezen weer op te pakken dus vandaar dit lage aantal
20 laag? ik lees 2 boeken per jaar, in mijn vakantie
Ik raak een beetje geïntimideerd door de aantallen in het boekentopic, vandaar
Jaaa… heb ik de afgelopen tijd ook wel een beetje. En ben echt heel moe al twee maanden ongeveer (slaap slecht). Hopelijk gaat het snel beter.
Ja dat is ook mijn twijfel. Maar ik ben wel iemand die alles wil afvinken ofzo. Tegelijk ben ik in therapie ook om niet zoveel van mezelf te eisen
Maar ik kan niet meer voor ontspanning lezen. Ben alleen maar bezig met hoeveel bladzijden ik gelezen heb of nog moet, etc. Zou zo graag weer op willen gaan in een boek zonder dat ik alleen maar bezig ben het uit te lezen. Ik wil weer kind zijn
Heb je dan wel eens een kinderboek geprobeerd? Lampje van Annet Schaap is een aanrader.
Stoppen met die Challenge dan, het schiet z’n doel nu totaal voorbij.
Dankjewel. Je geeft de bevestiging waardoor ik de knoop kan doorhakken niet meer proberen te halen. Lezen is leuk en moet leuk zijn!
Aan formuleringen zoals “ik heb de afgelopen weken aan dit project MOGEN werken” of “zo blij dat ik deze kans heb gekregen en heb MOGEN ervaren hoe het is om…”. Ik denk dat daar dan uit moet blijken dat diegene dankbaar is oid maar het komt zo mega fake en juist heel pocherig over? Vreselijk
Aan mezelf. Ik had een proefsportles geboekt op de Kerkstraat. Ik kom daar aan, helemaal in mijn nopjes omdat ik snel verdwaal en vaak te laat kom, maar dit keer niet. Voordat ik naar binnen ga blijkt dat ik op de NIEUWE Kerkstraat moet zijn die minstens een half uur verder weg is, dus dat ga ik helemaal niet meer redden 🥲
Echt iets wat je terugziet op LinkedIn