Mijn huid is zooo slecht de laatste dagen. Vraag me af of het door mondkapjes komt. Heb last van onzuiverheden maar tegelijkertijd schrale plekjes.
Dat ik gewoon nergens hoeslakens kan vinden in maat 200x200 in het wit?? Ik word gek. Overal waar ik kijk gaan ze maar tot 180x200 of het is niet op voorraad aaaaahhh fml
Dat ik nog van 3 organisaties geld verwacht en bij 1 de deadline is verstreken en ze me negeren. Ondertussen ben ik zelf redelijk skeer en heb ik het echt nodig.
Ik las huh slechte ventilatie in huis door mondkapjes? Haha
Irritant wel
Kan ook door de kou buiten en hitte binnen komen? Ik heb er altijd rond deze periode iets meer last van en ga dan weer consequent crÚme s ochtends én s avonds gebruiken.
Haha oh aangepast
@Feather dat doe ik altijd al trouw! Schrale plekjes kunnen zeker door de kou en droge lucht komen maar die puistjes
Maar is het dan niet ook aan hem en zân medestudenten daar iets over te zeggen? Of op den duur te zeggen, Jo, ik ga eruit, ik had tot half negen de tijd.
Draag je van die weggooi mondkapjes? Bij mij maken van katoen een erg groot verschil! Dat broeit een stuk minder.
Ja ik zou dat zelf niet kunnen handelen, wordt daar heel onrustig van en het is gewoon asociaal. Had ook met een vriendin een tijd terug dat we zouden afspreken, maar zij steeds later pas kon door zoân vergadering die uitliep. Denk het is toch perfect normaal om op den duur een grens te trekken omdat je nog andere plannen hebt. Gebeurt bij mij op het werk iig wel altijd.
Ik ben op maandag en vrijdagochtend echt niet vooruit te branden.
Eind van de werkdag vaak wel een inhaalspurt maar zou liever dat in de ochtend hebben. Zodat ik eerder kan stoppen. Maar weer niet.
De dansjes in de MostWanted reclames op social media en hoe die mân timeline overspoelen. Ga weg.
Maar een bed van 200x200 is ook wel echt supergroot en weinig voorkomend toch? Meestal is 180 de grootste breedtemaat van het matras dacht ik.
wow ja, dan heb je gewoon een vierkant bed!
Mensen die aan mn kassa zeggen oh wat spannend he vanavond. Joe de winkels gaan echt niet dicht hoor.
Tip, Smulderstextiel.nl heeft ze wel!
Wij hebben zelfs een bed van 200 breed bij 210 lengte (2matrassen van 100cm breed) en slagen daar altijd.
Ik moest een presentatie maken en ik had wat actualiteit over het probleem met een filmpje verbonden. Zegt mijn manager: kun je dit niet vervangen door een Arjan Lubach filmpje, want dit vinden mensen saai. In dit filmpje zegt hij precies hetzelfde, maar dan op zijn Arjan Lubach
aan de laatste iOS update waardoor mijn zoekbalk nu onderaan staat
Aan mijn schoonfamilie die bijna geen een van allen werken en degene die wel werken dan partners hebben die dan alles doen. Daardoor kunnen de neven van mijn vriend hun kinderen 14 keer per week bij die ouders stallen zodat ze overal de tijd voor hebben. Ik app niet meteen terug en mijn schoonmoeder die meteen zegt: ja je moet die en die nog terugappen want dat hadden ze gevraagd om te vragen(???, kunnen ze zelf niet nog een keer appen of bellen, hebben de hele dag niks te doen) Mens cut me some slack, heb deze week sollicitatiegesprekken en daarnaast gewoon werk wat ook nog doorgaat. Op de dag dat ik vrij ben wil ik mijn kinderen niet droppen bij iedereen omdat ik misschien ook gewoon tijd voor die kinderen wil hebben en niet de hele tijd op mijn telefoon wil zitten voor onbelangrijke appjes!!! Sorry moest er even uit, wordt hier doodmoe van
Een mail van de zorgverzekering met de inhoud: vandaag mailen we uw premie voor 2022.
Die mail volgt dus later vandaag
Nutteloze mails