Dat sommige mensen me alleen maar bellen als ze me nodig hebben om op te passen of iets anders gedaan moeten krijgen van me. Hoor ze anders ook nooit. Standaard antwoord is nu nee.
Ik heb de mijne zojuist gehad
Life just gets duuuurder
Ik heb net een kledingstuk voor het eerst gewassen en het lijkt heel erg gekrompen. Hoop maar dat het meevalt
Aan Hornbach⦠ik heb daar behang besteld wat inc verzenden 15⬠duurder was dan bij anderen, maar 2 werkdagen levertijd ipv 8 werkdagen. Top, dinsdag worden de radiatoren terug gehangen dus dan kunnen we dat er dit weekend op doen.
Inmiddels staat het al 2 dagen bij gls op āaangemeld maar nog niet ontvangenā en zijn de 2 werkdagen ook allang voorbij
Ja klopt, zijn we nu ook achter gekomen.
Ze zouden vandaag een lekkage komen fixen, of in ieder geval de nokvorsten vervangen. Om 08.30 uur. Hoe laat komen ze aankakken? 15.00 uur! Wat is dit (Mijn vriend had ondertussen wel gebeld natuurlijk en toen zeiden ze 12.00 uur dus nog steeds wtf)
@Baron ik kan je post niet zo snel meer vinden over de Videoland app maar ik zie nu dat die wel geüpdatet is. De layout met videoās kijken is heel anders. Misschien bij jou nu ook? Ik hoop het voor je zodat die beter werkt
Ik zeg door problemen met de app dus steeds weer Videoland op. Tot er iets is dat ik wil zien en weer een abonnement neem en de irritatie laat oplopen. Momenteel kan ik alleen iets kijken als ik eerst van WiFi af ga, dan de serie aanzet en dan WiFi weer aan. Volgens videoland ligt het aan mijn WiFi, wel gek dan dat geen enkel andere streaming dienst daar last van heeft.
Ik heb net even je berichtje teruggezocht en dit probleem had ik dus ook! Dus je bent zeker niet de enige en ik heb t ook gemeld bij Videoland.
Nope volgende week nog 1 aflevering! Ze hebben ām opgesplitst dit keer, heel stom
Pffff ik voel gewoon weer dat ik verkouden ga worden. Ben juist pas 3 weken geleden beter geworden na een lange verkoudheid. Echt 0,0 weerstand meer
Ik weet dat heel veel mensen dit hebben maar ik ben gewoon zo geĆÆrriteerd door die stomme wintertijd. Hier is het vorige week ingegaan en het leek toen nog wel zomer en nu lijkt het opeens om 5 uur ās avonds wel midden in de nacht. En nog erger is dat ik dus om 6 uur ās ochtends al wakker word omdat het dan al helemaal licht is.
Dus als ik zonlicht nodig heb is het er niet maar wel in de ochtend als ik nog slaap
Mijn vriend en ik slapen tegenwoordig apart omdat hij zo snurkt en mij dan continu wakker maakt en houdt, maar nu vond ie gisteravond dat we weer eens samen moesten slapen, maar 3x raden wie er nu een kut nacht heeft vanwege het gesnurk? Precies, ik. Vanavond lig ik weer lekker alleen!
Ik heb krullen maar heel zwaar en dik haar dus als ik een tijdje niet naar de kapper ben geweest, lijkt het meer slag dan krullen. Elke keer zijn kappers weer verbaasd dat het Ʃcht krult na een goede knipbeurt maar die van gisteren weigerde het van me aan te nemen. Nu is het op nat haar alleen in de lengte geknipt en zit het vreselijk.
Note to self: nooit meer moe naar de kapper gaan, zodat ik in opstand kan komen als iemand op nat haar āin modelā gaat knippen.
Misschien extra tip: een foto laten zien van jezelf met hoe je haar normaal is. Dan moeten ze het wel van je aannemen toch? Hoe dan ook, bijzonder irritant!
Ik kan je aanraden om naar een echte krullenkapper te gaan! Krullen moeten bijvoorbeeld altijd geknipt worden op droog haar. Zoek maar eens op Curly Girl of CG.
Er stond een auto op de trambaan geparkeerd waardoor de tram heel lang moest wachten. Nu had ik geen tijd om koffie te halen op het station en ik moet 1,5 uur in de trein zitten send coffee pls
Ik erger me aan die bakken in de supermarkt waar staat: koop wat voor de voedselbank.
Dan heeft dus de producent, de albert heijn en de overheid er van geprofiteerd en de voedselbank maar minimaal. De AH verdient daar gewoon aan zelfde als je denkt aan bijv tampons of shampoo kopen voor de voedselbank⦠het is zo inefficiënt om iets helemaal vanuit het eind vd keten als iets al 6x over de kop is gegaan te kopen. Waarom doneren merken niet gewoon tegen kostprijs aan de voedselbank, het gaat ook weer niet om enorme aantallen. Of dat je aan een merk een donatie doet en zij dan de waarde van dat aan de voedselbank leveren
Meeste supermarkten werken ook wel samen de lokale voedingsbanken. Maar verder heb je helemaal gelijk natuurlijkā¦
Ah je hebt zeker een punt maar ik denk wel dat het een actie is die goed werkt. Maar het is wel een beetje dubbel, want je kunt idd ook rechtstreeks doneren aan de voedselbank.