Wat een lelijke zin ook
Lijkt alsof het uit een vertaal machine komt.
Ambtenarentaal is het eerste wat in mij opkomt.
Op mijn werk zou dit een goede zinsbouw zijn voor een mail naar het hoofdbestuur.
Dus of je even sorry tegen ze wil zeggen voor het feit dat zij ongewenst post naar je toesturen
Deze hebben ze bij de Lidl ook, echt mn favo koekjes!
Heb je dit niet al gisteren een keer gepost?
Dat ik dr Martens 1460 had gezien op zalan.do met 60 euro korting maar ze niet had besteld omdat ik twijfelde (ivm zere hakken) maar ja vind ze nu maar weer eens met zoveel kortingâŠ
Jaa hoopte ik ook op, maar vaak valt dat toch wat tegen
Alleen het 0900 nummer denk ik? 112 is toch gratis
Mensen die roken bij de bushalte
Musical afleveringen in series
Ugh wij kijken Bull, en die eerste aflevering van vorig seizoen was ook zo weird. Allemaal liedjes en dansjes enzo⊠Heeel irritant.
Een buurtbewoner die de hele godganse dag in de achtertuin zit met muziek aan.
Zoek een baan
Het kost 2.8 cent per minuut, dat zijn niet echt kapitalen. En als je echt niet wil betalen kun je je vraag ook online stellen, daar kijken dezelfde mensen naar.
De HAP kost ook geld, vind ik ook stom. Al is er bij ons tegenwoordig zoân terugbelsysteem, dus je staat niet meer lang in de wacht.
Ja klopt! En ik bel dus in periodes echt 3 x per week ofzo vanuit mân werk. Tegenwoordig doe ik dat met de werktelefoon maar eerst deed ik dat privĂ©.
@Merel het is niet dat je met 2 minuten klaar bent met zoân telefoontje, ik vind het dus best wel aantikken en inderdaad ook een soort principekwestie.
For crying out loud iedere klantenservice is een gratis nummer en dan kost zoân instantie wel geld.
Jep, zomer, winter, maakt niet uit. Zitten altijd buiten.
Maar dan vul je dus dat contactformulier in en dan bellen ze jou terug. Er is al een oplossing voor dit probleem.
Er is brand, er worden ruiten ingeslagen en er gaan bommen af en je denkt dat je daarvoor geen 112 mag bellen?
De dingen waarvoor mensen 0900-8844 (zouden moeten) bellen zijn dingen als âde buurvrouw heeft de wasmachine na 22.00u aan staanâ, daar kun je wat mij betreft best 5 cent voor uittrekken, of anders wachten tot je teruggebeld wordt.
Zwaar vuurwerk levert toch direct gevaar op? Dat staat nota bene boven dat contactformulier: âDenkt u dat de situatie gevaar oplevert, bel dan 112â
Ik verzin deze regels ook niet hoor.
@kali kun je me een voorbeeld geven? Ik kan dus zelf eigenlijk niks bedenken dat NU (en dus niet over een half uur) moet, waar de politie heen moet, maar wat geen gevaar oplevert. Directe overlast is dus (volgens mij) iets wat een half uurtje kan wachten en wat je dan als persoon zonder beltegoed via dat formulier kan melden.