Waar erger je je aan? #11

Ja ik vind het ook echt sneu voor de bezorger. En hij of zij zit nu ook 100 kilometer verderop, dus ik denk dat diegene dan nog niet eens klaar is en nog moet terugrijden.
Ik dacht dat het een beetje een Picnic idee was met routes, nu voel ik me helemaal schuldig voor die kutcroissants.

1 like

Zo herkenbaar, waar is mijn lichaam?!

1 like

Die croissants zijn wel echt alle moeite waard, die zijn echt het lekkerste ooit! En ik had ze vanochtend vrij vroeg gebakken en ik bleef het gewoon de hele dag ruiken zodra ik de keuken in liep :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Dat m’n oude Xbox het aan het begeven (kut ding valt elke keer uit) maar dat ik geen nieuwe Xbox kan vinden omdat all die kut idioten alles opkopen om door te verkopen.

Mijn zusje is volgende week jarig en heeft handschoenen gevraagd aan mn vader en zn vrouw. Gaat zijn vrouw mij appen of ik weet waar ze leuke hebben. Dus ik zei geen idee maar ik weet wel wat ze leuk vindt dus je kan het wel naar me doorsturen als je iets gevonden hebt. Stuurt ze drie voorbeelden die niet zijn wat ze zoekt/leuk vindt, dus dat zeg ik. Zegt ze misschien geven we geld, dan kan ze het zelf uitzoeken.

Lekker veel moeite gedaan weer! Vind dat zo flauw, zij doen nooit moeite voor een cadeau, laten het altijd door anderen (mij) regelen. En zij werkt maar twee dagen en mn vader is met pensioen dus het is niet alsof ze geen tijd hebben, gewoon geen zin.

10 likes

Het kwam om half twaalf. Ik kan eindelijk slapen :’)

5 likes

We zitten weer met zijn allen in een eeuwigdurende verkoudheidsloop. Is standaard in ons gezin deze tijd van het jaar (twee kinderen die naar de opvang gaan), maar betekent nu dus elke keer weer naar de teststraat. Plus ik voel me wederom ellendig :tired_face:

1 like

Klopt inderdaad, de AH doet veel voor de voedselbank. Mijn vader werkt in een distributiecentrum van de Appie waar alle diepvriesproducten vandaan komen zoals ijs, snacks en groenten/fruit (vooral veel B&J, Ola ijs, Iglo en Mora bijv). In de periode met kerst ook vaak stollen en luxe broden. Sowieso zijn ze best streng met wat de winkel in mag (als de plastic seal om de pallet bijv kapot is willen ze de pallet vaak al niet meer richting winkel), en dan bewaren ze alles een week in een vriescel. Na een week gaan er een hoop pallets direct naar de voedselbank (het blijven diepvriesproducten natuurlijk dus kan niet meteen heen). Ook mag je als medewerker wat meenemen van de pallets of mag je het zelf uitdelen aan familie en/of vrienden (zolang je het gratis weggeeft en er geen geld mee verdient). Zo heb ik ik mijn jeugd alle smaken van B&J getest en onze vriezer zat altijd vol met ijs en snacks :+1:t2: Alles wat overblijft doneren ze verder zelf. Ze hadden ook een keer een ‘familiedag’ en dan mochten alle werknemers het gezin uitnodigen voor een rondleiding en daar hebben ze dus ook altijd een mega grote vriezer staan met alle nieuwe soorten ijs wat je dan kunt proeven. Tegenwoordig moet ik helaas mijn eigen beker B&J kopen in de Appie.

18 likes

Ik was echt kapot na deze werkweek maar gister werd ik al om 9 uur wakker gemaakt omdat ze bij de buren de oude keuken met flink geweld eruit ging slopen. Ook zonder enige waarschuwing vooraf, echt top. En net belde iemand me wakker om half 9? Op een zondag??? Gvvrdmme LAAT ME GEWOON EEN KEERTJE UITSLAPEN :fu:t2:

5 likes

Dat teringfelle licht wanneer je je qr laat checken

24 likes

Ik zoek mooie zwarte, “suede” laarzen met een hak maar ik vind niets dat om mijn brede kuiten past. Als ik zoek op laarzen voor brede kuiten, kom ik meteen op websites met mega oubollige laarzen, niet mijn smaak. Op veel sites staat de schachtwijdte ook helemaal nergens vermeld. Waarom is het zo lastig een leuk paar laarzen te vinden met brede kuiten?!

5 likes

Ik heb hetzelfde probleem. Heb 2 jaar geleden bij mango over knee ‘suède’ laarzen gekocht met een hele rekbare stof. Eerste paar in 6 jaar tijd ofzo.

2 likes

Ik heb 2 jaar geleden op zalando laarzen met wide fit kunnen vinden. Volgens mij van new look ofzo. Iig een engels merk want die hebben naar mijn idee meer opties

2 likes

Filmpjes over dierenleed die mensen in hun Insta Storys posten. Het is natuurlijk heel erg, maar ik zit dan doelloos ter vermaak op insta en dan wordt je random door zoiets geconfronteerd en dan zit dat de hele dag in mijn hoofd. Helemaal geshockeerd enzo ervan. Ik vind dat zo naar, hoef ik niet te zien. (Ik vind het dubbel om zoiets te verspreiden, de awareness is goed, maar ik kan er ook niks mee door ernaar te kijken en daarna een kutdag te hebben).

5 likes

Ja rot is dat he, kan er zo moedeloos van worden.

@Lichtknopje ik had zalando gisteren boos weggeklikt omdat er bij een “wide fit” een schachtwijdte van 30 cm stond, dat gaat m niet worden. Heb nu wel een paar laarzen besteld, hoop dat t iets is!

1 like

Oh stom. Ik hoop dat het goed zit! Ik zie zoveel mooie laarzen maar kan die ook nooit aan.

Ja die had ik gezien! Maar het lijkt alsof die opvang alleen open is in de middag? Klopt dat

Verder wel chill met dat zwembad :flushed:

Nee juist alleen in de ochtend! Is idd verder wel echt een chille sportschool. En je zou er dus ook nog samen met beep kunnen zwemmen na het sporten. Je moet wel inschrijven voor de opvang dus je moet het wel kunnen plannen. Tenminste dat was zo toen ik er werkte (ook alweer 6 Jr geleden)

1 like

Misschien bij Schuurman schoenen? Ik kan me van de winkel herinneren dat ze daar heel uitgebreid assortiment hadden voor grote maten en voor brede kuiten.

3 likes

Ja ik zag het al helemaal zitten maar ik sport meestal in de avond dus heb er niet zoveel aan :cry: