Is dat geen wide fit voor de schoen zelf, waar de voet in zit ipv de kuiten? Kan me niet voorstellen dat 30 cm wide fit is…
Hopelijk passen de schoenen die hebt besteld.
Is dat geen wide fit voor de schoen zelf, waar de voet in zit ipv de kuiten? Kan me niet voorstellen dat 30 cm wide fit is…
Hopelijk passen de schoenen die hebt besteld.
Oh dat zal het inderdaad zijn!
Aan de wc in m’n nieuwe huis, die is een stuk hoger dan ik ben gewend. Ik heb echt een poep krukje nodig.
Dat ik mij schuld voel zodra ik reacties krijg op een tikkie terwijl het gewoon echt voorgeschoten is voor diegene en ik super gul ben. Normaal stuur ik onder de €10,- niets en voor eten enzo helemaal niets.
Waarom ben ik zo?
Er reden net allemaal van die superluide auto’s die veel te laag zijn langs. Blijkbaar was het de Streetgasm herfstrit. Ten eerste al die naam, maar ten tweede vind ik auto’s zo’n sneue hobby. Auto’s opknappen enzo snap ik wel, maar van die enorm lelijke, dure auto’s die je verder niet normaal kunt gebruiken. Ik snap het gewoon niet.
En ik snap ook niet waarom het zoveel irritatie opwekt.
Ik vind dat ook altijd een beetje viezig. Vooral als ze niet helemaal wit zijn, maar beetje gelig.
Als je mooie laarzen hebt gevonden die bijna passen, dan zou je ook kunnen kijken of de schoenmaker er een stukje in kan zetten. Dat wil ook nog wel eens helpen maar vindt niet iedereen even mooi
Vind ik ook minder mooi, maar als de laarzen verder perfect zijn zal ik er zeker over na denken. Thanks!
https://www.paprika-shopping.nl/p/laarzen-met-hakken-in-effen-suedine-6YA72128069.html#start=1
Is dit misschien wat je zoekt?
Heb gisteren een wimpertje uit mijn ooglid getrokken die continu pijnlijk in mijn oog aan het steken was en nu doet die plek pijn en is dik.
En morgen begin ik met mijn nieuwe baan. Charming om dan met zo’n oog rond te lopen.
Er ligt sinds kort een baby in ons bed incl baby nestje, dat neemt al heel veel ruimte in. De hond sliep altijd al in bed (op zn eigen kussen) maar die begint zich ook steeds meer te permitteren, die wil opeens onder het dekbed in het midden van het bed.
IK WORD ER HELEMAAL GESTOORD VAN kan in de breedte niet lekker liggen omdat daar een mini mens van 53 cm ligt en dan kan ik mn benen niet lekker strekken omdat daar een worst op poten ligt
Zit de baby niet nog in de wettelijke ruilperiode?
Zou aangeven dat je ontevreden bent en retour zender
Nee helaas niet omdat we een gepersonaliseerde hebben genomen zitten we er echt aan vast.
Dankjewel voor het meezoeken! Maar dat elastiek en de gesp zijn niet mijn smaak. Ik heb 1 paar besteld bij zalando. Hoop dat t wat is.
En A.SOS ?
Het erge hieraan vind ik de ouders die, terwijl ze hun huilende kind op de arm hebben, de discussie aangaan.
Koude badkamers met een douche met een mengkraan en douchegordijn. Het klinkt zo verwend, en dat is het ook eigenlijk maar ik haaaaaat het. En dan komt er vaak ook nog een godvergeten pisstraaltje uit nadat ik 10 keer ben bevroren en bijna mezelf heb verbrand.
Ik was in een soort V&D winkel en mijn man ging een broek passen. Er waren pashokjes naast een sectie met sportschoenen. Het waren 3 hokjes met een slot en je kon gewoon zelf naar binnen lopen.
Dus ik sta daar aan de zijkant te wachten omdat hij mijn mening wilde. Komt er opeens een oude vrouw die daar werkte helemaal woest op mij “DiT ziJn GeEn geNdeRneUtrAle PasHokJeS!!! Je mOet bUiteN wacHteN!!”
Jezus man. En er stond gewoon “pashokje” nergens dat het alleen voor mannen was. En hoezo maakt dat uit? Je zit toch in een apart hokje. En eerder was er een vrouw IN het pashokje maar die had ze niet gezien blijkbaar.
Ik snap die eerste echt niet maar ik zal wel een rasict zijn.
@Nefertiti ik snap deze ook niet want ik kan het niet lezen
kunnen die mensen bedenken dat dit niet de handigste letterkleur is als je je punt wil maken