Waar erger je je aan? #11

Het lijkt soms net of ik een chronische loopneus heb :confused:

2 likes

Ja echt he :joy::joy::joy: corona crisis en sinterklaas maken al die aso mensen nog gekker

2 likes

Toen ik laatst voor het eerst sinds tijden weer bij de Aldi was en ik zag dat deze uit het assortiment is :sob:

De manier waarop de klantenservice van Yves Rocher communiceert. Wat is dit voor taalgebruik??

Quotes

Wij bevestigen echter dat wij nota hebben genomen van het feit dat deze persoon niet meer op het opgegeven adres woont en daarom het versturen van reclameaanbiedingen naar dit adres hebben stopgezet.

Gelieve ons daarvoor te verontschuldigen.

5 likes

Wat een lelijke zin ook :tired_face:

Lijkt alsof het uit een vertaal machine komt.

6 likes

Ambtenarentaal is het eerste wat in mij opkomt.
Op mijn werk zou dit een goede zinsbouw zijn voor een mail naar het hoofdbestuur.

5 likes

Dus of je even sorry tegen ze wil zeggen voor het feit dat zij ongewenst post naar je toesturen

2 likes

Deze hebben ze bij de Lidl ook, echt mn favo koekjes!

Heb je dit niet al gisteren een keer gepost?

Dat ik dr Martens 1460 had gezien op zalan.do met 60 euro korting maar ze niet had besteld omdat ik twijfelde (ivm zere hakken) maar ja vind ze nu maar weer eens met zoveel korting…

2 likes

Jaa hoopte ik ook op, maar vaak valt dat toch wat tegen

1 like

Ik kom er net achter dat de politie bellen geld kost en echt; hoe dan?

Alleen het 0900 nummer denk ik? 112 is toch gratis

1 like

Ja alleen het 0900, maar dan alsnog: ik bel niet voor mijn lol en het is geen 112 situatie. Vind het echt een principekwestie. Je zou toch denken dat je de drempel zo laag mogelijk wilt hebben

15 likes

Mensen die roken bij de bushalte

9 likes

Musical afleveringen in series :angry:

38 likes

Ugh wij kijken Bull, en die eerste aflevering van vorig seizoen was ook zo weird. Allemaal liedjes en dansjes enzo… Heeel irritant.

2 likes

Een buurtbewoner die de hele godganse dag in de achtertuin zit met muziek aan.

Zoek een baan :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Het kost 2.8 cent per minuut, dat zijn niet echt kapitalen. En als je echt niet wil betalen kun je je vraag ook online stellen, daar kijken dezelfde mensen naar.

2 likes