Waar erger je je aan? #11

Hit me up als je m op marktplaats zet :nail_care:. Wel vervelend dat je ruzie hebt, bah.

2 likes

Ik heb een rare craving voor zout eten en heb het heel koud maar wil ijs :crazy_face:

1 like

Ergens zou ik het doen, mij zou je ook niet blij maken met zoiets en dat hoor je eigenlijk wel te weten als je me goed kent. Zonde om iets in de weg te laten staan wat je niet gebruikt.

Ik zou 'm houden zodat ik elke dag extra dingen heb om uit te pakken want uitpakken is leuk. En daarna alles weggeven of op marktplaats zetten

Ik heb een training van mijn werk en normaal gaat dat via zoom/teams, ik doe dat via mijn telefoon maar kan dan nog gewoon iets anders doen en het geluid loopt dan door. Nu is het via een of andere website en ik kan alleen tussen tabbladen switchen in Safari, als ik naar whatsapp ga stopt heel die training er mee en moet ik opnieuw inloggen. :expressionless:

Door mijn korte cyclus ben ik nu voor de 13e keer ongesteld dit jaar en er volgt nog een 14e keer. Word je toch moe van :sob:. Oh en ik heb mijn app erbij gepakt. Dit is mijn 107e dag dit jaar met bloed. Wtf man. 1/3e van een jaar.
Stomme baarmoeder.

3 likes

Wooh nu was ik ook benieuwd. Tot en met vandaag 100 dagen bloedverlies, 6 menstruaties. Het dieptepunt was 6 weken achter elkaar bloedverlies :sob: Ik sluit me aan bij de stomme baarmoeder club.

Wilde niet nog een dode cavia neerleggen, maar meer zeggen: I feel you :hugs:

2 likes

Ik heb zorgvuldig de IKEA adventskalender opengemaakt om alvast de waarde van mijn cadeaubonnen te checken. Kun je pas vanaf de dag van het vakje die dingen checken :cry: (

11 likes

Eerlijk, ik zou nog steeds falen voor die marshmallow test.

6 likes

Dat ik na het zien van een hele irritante tiktok video ik de hele tijd ā€œBitch clap! Swipe up for die bitch clapā€ in m’n hoofd heb :confused:

:thumbsup:

6 likes

Ja. Ja. Jaaaa

9 likes

Jullie zijn jaloes jaaaaaaa

6 likes

Ja en die lippen :flushed: ik denk altijd dat moet wel nep zijn… maar dat kan eigenlijk niet natuurlijk

1 like

Rivella

2 likes

Een oud-collega van me heeft zich laten omscholen tot orthomoleculair therapeut en heeft nu een eigen praktijk. En nou gaat ze ook nog eens binnenkort de ā€œEMB-testā€ aanbieden. En maar ratelen op linkedin dat ze medische basiskennis leert en alles is wetenschappelijk onderbouwd natuurlijk. Wetenschappelijk m’n reet

3 likes

Mn badjassen verslaving. Het is zo stom. Ik zag laatst een HELE zachte badjas bij de h&m omg :smiling_face_with_three_hearts: :pleading_face: en nu wil ik dat ding natuurlijk weer en denk ik daar elke ochtend aan. De kapstok in de slaapkamer hangt vol met badjassen. Ik kan beter investeren in een grote voorraad paraplu’s ofzo.

3 likes

Bij het woord orthomoleculair moet ik al een klein beetje overgeven

17 likes

Heeft vast te maken met je lekkende candida-darm. :hugs:

28 likes

Altijd als er celebrity nieuws is op Twitter ofzo dan zijn er mensen die tweeten ā€œWho even are they?!ā€ Ik vind dat zo irritant!! Als je niet weet wie het is waarom comment je dan?

ā€œIk volg geen celebritiesā€ Ok maar waarom moet je dan wel alle nieuwsartikelen aanklikken en aan de wereld meedelen dat jij deze persoon niet kent? Nobody asked.

14 likes

Ohhh ja dat vind ik ook zo irritant! Is ook altijd als er bekend wordt gemaakt welke kandidaten er mee doen aan bijv expeditie robinson of wie is de mol ā€œalle A BN’ers zijn op zeker, ik ken echt niemandā€ 🄲

6 likes