Waar erger je je aan? #11

Ik ken dit hele lied niet, maar je verwoordt het wel leuk. :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik heb in juni kaartjes voor een concert gekocht voor over 5 maanden.
Dat concert is nu dus verzet naar over anderhalve maand. Dus ik vroeg in de groepsapp of iedereen dan kon.
Reageert iemand met “nou dat weet ik echt niet nu al hoor”. Terwijl uhm de vorige keer wist je 't 5 maanden van tevoren al, what changed??

8 likes

Ohhh ik kan zo slecht tegen die reactie. Als je nu niks in je agenda hebt staan voor die avond, dan kan je toch? Dan noteer je nu het concert en plan je de rest daar omheen?

30 likes

Hahah ik heb het net opgezocht, maar die clip is ook heel random, staan ze opeens op een rij in de branding te dansen. Enrique heeft een beetje een kleuterlook met die pet en bril

1 like

Ok, ok, ok, ik voelde nu toch echt de drang om het liedje op te zoeken met clip. Niet in de laatste plaats omdat ik Enrique heet vind, maar het is inderdaad helemaal niks. Zowel het jajaja als de clip.

3 likes

Dat het ziekenhuis zegt ‘we bellen woensdagochtend’
 het is nu toch echt wel middag.

2 likes

Ik heb teveel zorgtoeslag ontvangen en nu moet ik 850 euro terugbetalen :’( Ben vorig jaar meer gaan verdienen en heb mn inkomen wel doorgegeven maar blijkbaar toch te laag.

2 likes

Holy shit ik dacht wie luistert dit het gaat zo snel het is bijna een muppet die rapper, hier krijg je toch de zenuwen van, maar goed zal wel hip zijn.

Maar had m’n YouTube speed nog op x 1.75 omdat ik net een vlog van Mascha had gekeken.

15 likes

Ja van die hotness was voor mij niets meer over door die look van hem :disappointed_relieved:

Die mensen in de branding zijn trouwens net die oompa loompas

1 like

Ik heb van mn zus de rituals adventkalender gekregen toen ik bevallen was. Echt heel lief. Maar ik haat adventkalenders en hou ook niet van rituals. En het is echt een enorm ding.

Nu heb ik ook nog eens ruzie met mn zus, zou dat ding het liefst op mp knallen.

10 likes

Daarom demp, archiveer Ă©n zet ik m’n telefoon op ‘niet storen’ tegenwoordig. Kan 'm dus net zo goed in de wc flikkeren, want totaal onbereikbaar, maar goed.

1 like

Kaarsen die niet mooi opbranden. Zo zonde om weg te gooien als er nog veel in zit, maar de lont is wel al op is :broken_heart:

3 likes

Ik gooi die wax dan altijd in zo’n brander en maak het zo op!

3 likes

Hit me up als je m op marktplaats zet :nail_care:. Wel vervelend dat je ruzie hebt, bah.

2 likes

Ik heb een rare craving voor zout eten en heb het heel koud maar wil ijs :crazy_face:

1 like

Ergens zou ik het doen, mij zou je ook niet blij maken met zoiets en dat hoor je eigenlijk wel te weten als je me goed kent. Zonde om iets in de weg te laten staan wat je niet gebruikt.

Ik zou 'm houden zodat ik elke dag extra dingen heb om uit te pakken want uitpakken is leuk. En daarna alles weggeven of op marktplaats zetten

Ik heb een training van mijn werk en normaal gaat dat via zoom/teams, ik doe dat via mijn telefoon maar kan dan nog gewoon iets anders doen en het geluid loopt dan door. Nu is het via een of andere website en ik kan alleen tussen tabbladen switchen in Safari, als ik naar whatsapp ga stopt heel die training er mee en moet ik opnieuw inloggen. :expressionless:

Door mijn korte cyclus ben ik nu voor de 13e keer ongesteld dit jaar en er volgt nog een 14e keer. Word je toch moe van :sob:. Oh en ik heb mijn app erbij gepakt. Dit is mijn 107e dag dit jaar met bloed. Wtf man. 1/3e van een jaar.
Stomme baarmoeder.

3 likes

Wooh nu was ik ook benieuwd. Tot en met vandaag 100 dagen bloedverlies, 6 menstruaties. Het dieptepunt was 6 weken achter elkaar bloedverlies :sob: Ik sluit me aan bij de stomme baarmoeder club.

Wilde niet nog een dode cavia neerleggen, maar meer zeggen: I feel you :hugs:

2 likes