Aan mijn vader. Eerst komt die zondag langs bij mij terwijl hij niet lekker was EN al een afspraak had ingepland voor een coronatest. Dit wist ik niet anders had ik hem niet binnen gelaten. Toen werd ik maandag door hem gebeld dat hij dus corona heeft. Gelukkig was ik alleen thuis toen hij hier was + 1,5 meter afstand. Het heeft tot nu toe verder geen gevolgen voor de rest van het gezin omdat ik vanaf dat ik het weet apart leef en de rest geen klachten heeft. Maar echt, ik vind hem zo dom. Heeft totaal geen idee wat de gevolgen zijn en wat een gedoe het allemaal is in ons gezin want hij is zelf alleen. Zorg van kinderen komt nu helemaal op mjjn vriend terecht + mijn dochter is 4 en wil ook gewoon bij mij zijn want snapt het nog niet. Maar toen appte die mij later over iets, was die gewoon gaan werken?! Maar dat kon gewoon want hij was alleen
echt hoe kan hij zo zijn??? Zo dom! Ik heb toen geappt dat ik dat niet vind kunnen en niet verstandig van hem vind maar dat ik er verder niet veel op ging zeggen omdat we dan anders weer ruzie krijgen + dat wij er beide anders over denken. Zegt die ja het moet toch af. Ik zeg ja dat zal maar door mensen zoals jou blijft corona in stand. Maar wel allemaal klagen dat we weer niks kunnen of mogen. Onze band is na een aantal gebeurtenissen heel oppervlakkig en heb het idee dat deze alleen nog maar oppervlakkiger wordt door dit soort dingen.
Het liedje 501 blijft maar in mijn hoofd hangen.
Ken je dit instagram account al? Ik vind het grappig (steps in de h&m?!) en irritant (steps in de h&m?!) tegelijk.
nou ja ergeren, ik vind mezelf vooral even heel zielig.
Ik heb een blessure en mag en kan dus niet sporten. Ik ben vanwege die blessure ingetapet dus ik mag ook niet in bad. Tape moet zo lang mogelijk blijven zitten.
Douche mag wel, maar mijn ervaring is dat de tape dan ook los gaat. ARGH.
Ik ben mijn verdriet aan het weg eten, maar dat is niet slim, want ik mag niet sporten.
Oh dan is of je tape niet goed geplakt of het is geen goede tape, want je zou er gewoon mee moeten kunnen douchen hoor!
Ik snap dat dat vervelend is voor je, maar vind het toch best grappig, sorry!
Jouw kat wil gewoon ook een succesfull adult zijn⊠.
Hahaha geweldig! Jouw kat heeft gewoon groene pootjes. Zou handig zijn mocht ie water kunnen geven,scheelt jou weer werk.
Praat. Echt steeds als ik dat programma een tijdje niet heb gebruikt ben ik daarna weer superlang bezig met ontdekken hoe alles ook alweer werkt.
Ga weg, met je vuurwerk! Is dit een protest of iets? Ook gewoon carbidschieten in de straat. Wtf
Ik hoorde hier net ook al knallen
En wat vind je dan van dit
Kwam vandaag een vrouw tegenover me zitten in de bus terwijl mijn baby in de draagzak zat en ze heeft de hele tijd naar ons gestaard. Ze wilde graag met me praten volgens mij maar had ik geen zin in.
Maar ze keek ook echt zo van âoh wat is moederschap toch prachtigâ en ik dacht echt âik leef gewoon me leven, laat me en staar uit het raam zoals elk normaal mens doetâ.
Ik moet wel zeggen dat ik een extreem leuke baby heb dus ergens snap ik het wel.
Het ligt volgens mij ook wel echt aan de kat.
Mijn kat eet als hij de kans krijgt kaas, yoghurt, kwark, slagroom, melk⊠echt van alles. Nooit ergens last van.
Toen dacht ik 1x ik geef hem kattenmelk, gelijk dunne ontlasting
Nee, officieel niet goed voor ze inderdaad.
Aan t litteken op mân neus! Ben in juni flauwgevallen en toen is mân neus gelijmd. Daarna goed met litteken crĂšme gesmeerd en dat leek te helpen, in normaal licht zie je t alleen als je er heeeel goed op let. Maar nu maakten we net een foto en lijkt t net alsof dat Harry Potter teken op mân neus zit.
En ik weet dat er wel mensen zijn die veel grotere littekens hebben of andere ergere dingen maar baal er wel beetje van dat dit zo duidelijk op mân neus zit
Nou dit maar dan met honden!! Echt waarom geeft iedereen zân koffiekoekjes aan zân hond?? Ik zeg er soms wat van maarja ze weten toch zelf wel wat de hond het lekkerst vindt .
De inkt van mijn printer is op en ik heb voor 3,50 iets op vinted verkocht via DHL en dat moet je dus printen. Nou, daar ga ik geen nieuwe cartridge voor kopen. Heb het maar geannuleerd, sorry mevrouw
Kleding die ik via vinted gekocht heb die erg naar een stinkend wasmiddel of rook ruikt en die vervolgens niet makkelijk te wassen isđ„ vooral van die rook stank ga ik echt over mân baard
Urgh die parfum walm die er soms opgespoten wordt. houd daar eens mee op, verschrikkelijk.
Ik stond 21e op de wachtlijst van picnic, en nu 22e welke witte man is er voor gedrongen??