Waar erger je je aan? #12

Ja kwam ik ook achter nadat ik ‘m van t weekend door de wasstraat heb gehaald. Letterlijk 11€ weggespoeld.

Ik heb een auto vol vogel kak en luizen sap maar top een beetje zand kan er ook nog wel bij. Moet ook al een tijdje m’n banden weer op spanning checken maar dat vind ik nog stommer dan tanken en door de wasstraat.

4 likes

Ik zou echt graag willen weten hoeveel fucking gaten de buurvrouw al in de muur heeft geboord. Ik denk 30.000

19 likes

Ik heb zo’n zere onderrug het is echt niet te doen. Geen idee hoe het komt. Heb hele tijd de neiging om door mn knieen te gaan en mn rug bol te maken.

1 like

Mijn vriend heeft de roestvrijstale achterwand bij ons fornuis voor de tweede keer met een schuursponsje schoongemaakt. Nu zitten er nog meer krassen in die er niet meer uit gaan. Maar hij doet er zo nonchalant over ‘ach je ziet het nauwelijks, ik kreeg het anders niet schoon’. Ik zit aan de eettafel te werken en zie de krassen van af hier juist heel duidelijk en telkens als ik het zie krijg ik weer zo’n geïrriteerd gevoel

6 likes

Ik zoek een vakantie in september en wil graag een combinatie van chillen en dingen gaan bekijken. Ik denk nu aan Andalusië of een Grieks eiland. Maar ik wil nergens heen waar het mooi is, want mijn oude iphone maakt lelijke foto’s en de nieuwste iphone (die ik ga kopen) komt pas na mijn vakantie. Wat een waardeloos non probleem ook, zelfs daar erger ik me aan.

5 likes

M’n huisarts en het gezeik rondom m’n hooikoortstabletten.

Edit: het ziet ernaar uit dat ze ein-de-lijk hebben gedaan wat ik gevraagd heb. Nu hopen op een recept van meer dan 2 weken vanwege vakantie (ook zoals gevraagd maar heb t idee dat ik maar 1 ding tegelijk bij ze gedaan krijg).

2 likes

Je kan artiesten blokkeren als je dat wil

5 likes

Ik maak afspraken met iemand die 100% inzet van mij verwacht en diegene komt ze zelf niet na, want ‘druk’ en ‘niet meer aan gedacht’. En nu erger ik me eraan dat ik er om moet huilen

3 likes

“Benenwagen”

Gatver :nauseated_face:

6 likes

Gvd je zuigt een keer geraspte kaas op met de kruimeldief en je hele huis meurt de rest van de tijd direct naar kaaswinkel als je dat ding aanzet

5 likes

Oh dit doet me denken aan ‘wagen’ in plaats van ‘auto’. Vind ik zo irritant

2 likes

Meen je dit?? Ik ben vandaag ook voor het eerst in weet ik veel hoe lang geweest, echt wat een timing weer

ik stuurde mijn vriend even naar de supermarkt om een potje jalopenos te halen. Staat ie daar en belt hij MIJ om te vragen waar het ligt? Deze jongen kan mee doen aan die Netflix show met kleuters die alleen boodschappen moeten doen.

15 likes

Ik heb het niet gecheckt haha maar t zal me niks verbazen. Toen ik al mijn ramen gelapt had kwam er de volgende dag ook regen en saharazand…

Hier ook vanochtend de auto gewassen, ik wist dat er nog een laagje sahara aan komt, maar die andere 7 lagen sahara, pollen en poep moesten er echt even af bah

5 likes

Slecht geslapen door de warmte, heb last van darmkramp of ovulatiepijn idk en ik hoor een drilboor :rage: na vandaag weekend gelukkig

Klaagmodus uit

1 like

Vliegjes. Overal vliegjes. En het vieze gore klamme plakweer. Ik dacht net oh is nog niet warm, even stukje lopen. Nou werd een stukje zwemmen in m’n eigen zweet :face_vomiting:

2 likes

Oooh zo kut altijd… Ik heb vorige week mn auto gewassen, want zat weer onder de gore vogelschijt. Auto daarna bewust niet onder een boom gezet, kom ik een dag later bij mn auto: Weer onder de schijt

Intussen erger ik me ook aan muggen, hebben we eindelijk mooi weer en kunnen weer met blote benen lopen worden die van ontsierd door nu al 8 van die grote bulten per been… En ze jeuken enorm, dus mag ook weer heerlijk aan extra antihistamine. Die ik toch al dagelijks moet slikken vanwege mn zonne-allergie. Wat is de zomer toch fijn…

2 likes

Ja mijn zwarte auto is ook grijs/bruin door zo’n zandwaas en vooral het dak ziet er zoooo slecht uit. Maar gelukkig was ik nog niet door de wasstraat geweest toen ik las dat er saharazand komt. Ik wacht daar nog wel ff op

1 like