Dat je zo’n operatie hebt kunnen doen en geen pijn meer hebt, betekent niet dat je er niet verdrietig over mag zijn. Ik hoop dat het je wel ooit lukt om je benen te accepteren, dat ze sterk zijn en ook jouw benen er gewoon mogen zijn, maar je mag er gewoon balen nu. Sterkte
Die reclame van Plus-Dental ofzo waarbij die meid nog zegt dat niemand zal merken dat je een beugel draagt maar ze slist de hele reclame erdoor
Gek hè, hoe snel je went aan een nieuw lichaam. Ongeacht of je het accepteert of niet. Je mag ook best verdrietig zijn, want we zijn heel erg gewend dat alles maakbaar is en dan is het maar wat zuur dat wat je zo graag wil niet kan. Compleet buiten jezelf om. Maar ik hoop natuurlijk dat je gevoel hieromheen, al dan niet met hulp erbij, beter gaat worden. Misschien zelfs wel dat je het kunt accepteren en de verbeterde kant er van ziet en ervaart wat je daardoor weer positiviteit oplevert!
Maar het is pas twee maanden, verandert er dan verder niks meer (zoals het afnemen van verdere zwellingen)?
Het is prima om er verdrietig erover te zijn, dat hoort gewoon bij het proces van zelfacceptatie. En dan nog heb je dagen dat je wat minder over jezelf denkt, maar er komen ook dagen dat je jezelf ontzettend lekker vindt.
Maar wat fijn dat de pijn weg is. Dat is ook wat waard.
Hahahah @Oprah mijn twee laatst geïnstalleerde apps:
Zo teleurstellend inderdaad. Als iemand nog écht leuke spellen weet…
Project makeover vind ik wel echt leuk
442! Ik vond het ook wel snel best lastig worden, speel het nu langer dan een jaar en vind het nog steeds leuk!
@Luzarl en @Koda thanks! Ik speel(de) al wat soortgelijke spelletjes dus denk dat ik deze ook leuk vind!
Geen oog dicht doen en dan ook nog wakker voor de wekker
Aan hoe druk komende 2 weken zijn zonder enige relaxtijd in pyjama
Je moet eventjes volhouden. twodots in in het begin heel gemakkelijk maar dat veranderd nog. Ik speel het denk ik al 8j ofzo. Het enige spel dat ik blijf spelen…
Aan expats die maar blijven zeuren over de Nederlandse huisartsen dat ze steeds naar huis worden gestuurd met alleen maar paracetamol. Ik ben alleen maar blij dat ze hier niet voor elke verkoudheid antibiotica voorschrijven en dat alleen maar doen bij bacteriële infecties.
Aan dat de ah to go geen warme chocomelk meer verkoopt.
Zijn ze de hele nacht bezit met die baby’s te leren praten ofzo?
Ik had een x een vergadering gehad op dinsdagavond waardoor ik pas na middernacht thuis was, dag erop was ik weer om half 8 op werk en doodmoe. Dus ik had blikje red Bull (dronk toen nog geen koffie). En toen ging een collega me judgen van “nou 1 nachtje weinig slaap, dat is niks. Ik heb al 4 maanden niet doorgeslapen want baby blaablaa”.
Alsof er een rangorde moet zijn in slaapgebrek voor je je moe mag voelen
Ik vond kryss ook wel een heel leuk spelletje! Maar altijd iemand nodig om tegen te spelen. Blue block speel ik soms ook wel
Ik hou vooral van puzzelspellen die er een beetje leuk uit zien
Nou heel eerlijk wakker worden door externe factoren vind ik wel altijd erger dan wakker worden of wakker liggen door mijn eigen toedoen
En ze zijn ook goed in het meppen over onze psychologen dat ze niet genoeg medeleven betuigen etc.
Oh die had ik nog niet gehoord! Maar het is gewoon zo frustrerend om het steeds opnieuw aan te horen. Heb veel expat vrienden en élke keer komt het aan bod. Studies aandragen die aantonen dat de Nederlandse gezondheidszorg aan de top van de wereld staat helpt ook niet. Vraag me af of huisartsen / psychologen die hier op het forum zitten dit herkennen.
Dit komt regelmatig terug op bepaalde Reddits en in bepaalde kringen waarin ik mij verkeer. Met name Amerikanen vonden Nederlandse psychologen ‘kil’.