Dat ik niet op de bonnefooi uit eten kan vanavond. Nu net bedacht: nergens meer te reserveren.
Ik wilde eten bestellen, maar blijkbaar bezorgd dit restaurant niet meer in mijn wijk. En ik wil alleen dit, niks anders
Kun je het misschien afhalen?
Nee helaas niet.
Ben gaan sporten, heb te veel met mijn goede knie gecompenseerd. Nu doet die veel meer pijn dan mijn blessure knie.
Wat een boomer smiley gebruik die op het einde
Exposed
Ik erger mij aan mensen die voordat ze op vakantie gaan op social media een foto posten van het weer in Nederland waarbij het hard aan het regenen is en dan zo een afscheidsfoto met een strekking als: wij gaan lekker op zonvakantie en jullie losers mogen lekker hier blijven, lekker puh! En dan vervolgens alleen fotoâs posten als het weer mooi is terwijl ik soms weet dat het ook geregend heeft en bewolkt was.
Hahaha dat doet een vriendin van mij ook, stuurt ze dat waar ze gisteren was 14 graden was, nou waaauw gisteren was het ook zonnig en 11 graden ofzo in NL zelfs, wat ga je pochen
Ja zo irritant, dat je zelfs als je op vakantie bent die drang hebt om het perfecte plaatje te laten zien. Dat je het toch echt leuker hebt dat iedereen die in NL zit, dus wat zal iedereen jaloers op je zijn.
Ik erger mij ook ontzettend aan mensen die het altijd voor elkaar krijgen om in het middelpunt van de aandacht te staan. Dus ook als het om iemand anders hoort te draaien zoals op een verjaardag. Ik voel mij er soms rot over dat ik zo denk maar laatst zat een vriendin op iemands anders verjaardag te vertellen dat het wat minder met haar ging en dat ze somber was en hulp ging zoeken. En dat is helemaal prima, maar ik vond het lullig voor het jarige meisje dat omdat ze het er de hele tijd over had de hele feestsfeer weg was. (Ik heb trouwens later met dat meisje afgesproken om het wat uitgebreider over haar somberheid te hebben, maar ik vond het toch niet gepast ofzo om de aandacht zo naar je toe te trekken op andersmans verjaardag).
Ik krijg zo vaak advertenties voor spelletjes op insta die me best leuk lijken. En dan download ik het en is het ineens een HEEL ander spel??!
Waarom doen ze dat? Ik word er echt gek van
Ik heb zo heftig de buikgriep dat ik continue denk dat ik out ga op de badkamer
Ik heb per ongeluk een kleine zak chips besteld đ„Č
Nee die idd echt totaal niet!! En Blockudoku ook niet
Dat je op de parkeerplaats van McDonaldâs in de auto zit te eten en dat er dan een andere auto PRECIES naast je gaat parkeren en hetzelfde gaat doen??!
Ongeschreven regel dat je dat niet doet toch
Dat ik om 17.00 uur eten bestel voor 18.00 uur en het er nog steeds niet is.
Ik weet gewoon echt mân ontgrendelingspatroon niet meer, gelukkig heb ik ook nog de mogelijkheid om met mân vinger te ontgrendelen maar als mijn telefoon opnieuw opgestart moet worden dan is die verplichtâŠ
Mezelf. Het is nu bijna 2 maanden na mijn liposuctie tegen lipoedeem. En hoewel ik geen dagelijkse pijn meer heb hierdoor, heb ik echter nog wel veel moeite met hoe mijn benen eruit zien. Op een of andere manier had ik een plaatje in mijn hoofd waarvan ik al wist dat deze onrealistisch was. De arts heeft ook echt verteld dat mijn benen nooit zoals ik zou willen eruit gaan zien.
Ik zat nu mijn before en after fotos te kijken en ik zie het verschil gewoon echt niet meer. Het is ook niet dat ik bij vriendinnen aankom en ze zeggen âwow wat een verschilâ, nee gewoon niks. Ik ben er gewoon onredelijk verdrietig over terwijl ik al dankbaar mag zijn dat ik deze operatie heb kunnen doen & dat ik geen pijn meer heb.