Een bedrijf hier in de straat heeft een briefje op de ramen geplakt met ‘HIER GEEN FIETSEN PLAATSEN’, maar mensen blijven gewoon hun fietsen daar plaatsen want: handige plek, deden ze voorheen ook (er zat eerst een ander bedrijf en die vond het oké). Nu zet die eigenaar elke ochtend alle fietsen, ik denk een stuk of 15, heel demonstratief op straat Maar hoezo bepaal jij dat daar geen fietsen mogen staan denk ik dan, is toch niet aan jou. Ze hebben zelfs het fietsenrekje weggehaald.
De manier waarop is niet goed, maar ik kan mij best voorstellen dat je niet allemaal “vreemde” fietsen voor je bedrijf wil hebben staan. Staat nogal rommelig en je wil toch een clean entree hebben
Ja de fietsen staan niet in de weg dus ik zie het probleem niet zo en ik vind het arrogant van ze om te denken dat zij als nieuw bedrijf daar dan ff nieuwe regels gaan bepalen. Dan moet je met je bedrijf maar niet op zo’n locatie midden in de stad gaan zitten (er zitten allemaal appartementen boven). Ik zet m’n fiets er niet eens neer maar erger me er gewoon aan
Ja, mijne hebben dat nog niet (was nog voor die tijd) en nu ik weet hoe de Sony MX-nog wat klinkt (de over-ear) wil ik ook echt niet meer terug naar AirPods, haha. Wellicht dat de huidige wel beter zijn, mijne zijn van 2019 of zo.
En ugh, ongevraagd commentaar is zo irritant! Zeker op deze manier.
Nog een ergernis. Ik had dus 2 weken terug een paar vragen gesteld bij de GGZ-instelling waar ik zit en daar heb ik gewoon nooit antwoord op gehad. Eerder zouden zij mij terugbellen over hetzelfde onderwerp en dat deden ze ook al niet. Nu opnieuw de vragen aan een ander gesteld, dus ik ben benieuwd.
Douglas verkoopt dat tegenwoordig hè. Of ici paris.
Ah dat is zo kut, ik vind dat ook altijd zó kut aan die skere vakanties die wij hebben in NL met maar een x aantal weken en dat als je dan vrije dagen opneemt en het KUTweer is… het weer is ook zo onvoorspelbaar. Ik zou daar ook om kunnen janken haha
Ja en hoe onflexibel soms… Ik moest mn vakantiedagen van 2021 per se voor 1 februari 2022 opnemen, kon ze niet verder meenemen door een stomme contractreden, had ik dus twee weken kerstvakantie met kutweer en lockdown. (en nu heb ik ene nieuw contract met maar 20 ipv 25 vakantiedagen grrr)
Ja echt verschrikkelijk he
Gadverdamme ze hebben weer die emojis bij WhatsApp veranderd en nu is m’n favoriete emoji niet meer geschikt voor schattige plaatjes
Welke??
Ik zie dat het forum zowel m’n favo: als de cursed versie:
heeft.
Ik heb bij WhatsApp nu alleen deze:
Echt wat moet ik hiermee??
Ik heb ze allebei nog!! (iPhone, toevallig gister update gedaan)
Ja inderdaad, vind het zo zonde van mijn vakantiedagen . Heb al een half jaar geen vakantie meer gehad dus ik was er echt aan toe, maar het voelt nu zo nutteloos.
Ruim 8 weken geleden heb ik voor deze week vakantie aangevraagd. Helemaal blij en was al enthousiast vakanties aan het zoeken. Tot dat ik erachter kwam dat het deze week ook tentamenweek is. Ben er bijzonder zuur over dat ik uitgerekend deze week heb gekozen
50 inschrijvingen, 10 bezichtigingen en nog steeds geen (huur)woning. Ik kan niet meer
Oh wow wat een vreselijke vervanger
Oh dat is ook echt heel zuur
Aan de AH bezorgservice, waarbij het 10-minutentijdvak steeds opschuift waardoor ik vaak een uur in de wachtstand zit. Dan kun je wel doen alsof je een heel precieze tijdsindicatie geeft maar op zo’n manier heb ik er toch niks aan; geef dan gewoon een 1- of 2-uurstijdvak.
Ik heb dit gekocht:
Opzich al dom natuurlijk maarja je probeert eens wat hé. Ik ging er van uit dat het vegetarisch was door de kleur ofzo, geen idee waarom… maar ik bekeek de achterkant en toen stond er ineens van “dagje zonder vlees” terwijl er helemaal geen vlees in de bereiding stond, ging ik de ingrediënten checken:
Fucking HAM
Nu ga ik een klacht naar Knorr sturen dat ze er duidelijk op moeten zetten als iets vlees bevat en dat suggestie dagje minder vlees nergens slaat als het enige vlees op de verpakking in het product ZELF zit.
Even off-topic: Wat een mooie kleur nagellak! Mag ik vragen welke dat is?