Wil je nog even bedanken voor deze tip. Ben vanochtend geweest en zij denkt ook aan te gespannen spieren. Weet nog niet of t geholpen heeft maar toen ik vroeg of t weer over zou gaan zei ze van wel. Want die hoop vervloog een beetje.
Ik heb een boek gekocht en zie nu dat één van de auteurs iemand van de universiteit is die had verzuimd mijn werk op tijd na te kijken (lees; een jaar te laat) en daarna nog durfde een shitload aan feedback te sturen terwijl de clienten waarover het ging al dood waren. Nu heb ik per ongeluk zijn portemonnee gespekt en ben er onredelijk geirriteerd om
Gelukkig verdien je niet veel aan de verkoop van boeken
Ik erger me aan dat ik met iemand om half 4 had afgesproken even te laten weten wat onze plannen vandaag zijn en dat ik nu nog geen antwoord heb. Zeg dan niet half 4
En dat ik achter mijn eigen geld aan moet omdat de Tikkies nog niet betaald zijn en ik dat heel irritant vind
omg ik moest nog iemand betalen, thanks for the reminder
Geen idee wat je bedoelt
Idd. Troost je met de gedachte @august dat stel dat het een boek van 20 euro is de auteur daar maar 2 euro van terugziet, en opmakend uit je bericht is er minimaal 1 andere auteur met wie hij dat moet delen dus meer dan een euro zal het niet zijn. En als je echt zuur wil zijn kan je een negatieve review op bol schrijven en hou je zo ongetwijfeld een handjevol mensen tegen om het boek te kopen en heb je hem weer wat euro’s ontnomen
Haha het is een boek met nog zo’n 8 anderen. En aangezien ik er meerdere ken die wel aardig waren laat ik het maar bij zuur zijn dat ik hem om en nabij 10 cent heb gegeven
Na lang zoeken, doorklikken eindelijk gevonden wat ik zocht op Etsy. Doet die kut site het niet meer blijft laden
Ik heb morgen een cursus voor werk (niet verplicht maar eigen initiatief) ergens in de bossen bij Tilburg. Ik zou met een collega carpoolen maar nu is haar kind ziek en ben ik aangewezen op OV. Dat is eerst 2 uur met tram en treins en vervolgens nog een half uur fietsen met OV fiets. En dan zeggen ze dat ze goed bereikbaar zijn met de auto ja.
Blij dat het om 10 uur begint en niet om 9 al
Mag je haar auto niet lenen?
Ik kan niet goed rijden al 2 jaar niet gedaan dus dit lijkt me een te spannende vuurdoop
Toen het zulk mega lekker weer was vorige week zat ik thuis met corona en was ik stikjaloers op iedereen die lekker op het terras zat. Uiteraard is het deze week gigantisch kutweer én heb ik precies nu een week vrij. En wanneer wordt het weer warm? VOLGENDE WEEK. Echt ik kan serieus wel janken , kan vrijwel niks anders doen dan thuis hangen en wordt er depressief van na die week corona. Wil lekker slenteren door de stad zonder zeiknat te regenen en weg te waaien. Tyfuszooi.
Reclames op YouTube. Filmpje opgestart, twee reclames die je niet door kon spoelen, oké irritant maar prima. Nog maar 30 seconden aan het kijken en het wordt alweer onderbroken voor nog eens twee niet door te spoelen reclames. Doe normaal YouTube
hahahha ja dit heb ik ook
Haha, graag gedaan Overigens werden ze vlak na bovenstaand berichtje betaald.
Ik ben de grootste kniert maar heb paar maanden terug de draadloze EarPods pro met noise canceling gekocht en mijn levenskwaliteit is drastisch verhoogd. En rib uit mijn lijf maar ik wou dat ik het jaren eerder had gedaan.
Ik heb een aantal jaar geleden AirPods gekocht, omdat ik hetzelfde probleem had en ik had dat echt veel eerder moeten doen. Vond ze echt ideaal. Nu gebruik ik ze overigens nog zelden omdat ik een noise cancelling koptelefoon heb aangeschaft (en ik die beter vind, ook met muziek).
Die pro versie heeft dus ook die noise canceling en het werkt echt super goed!
——————
Een gesprek met een tinder dude over m’n werk (ben ondernemer) en hij vroeg naar m’n website. Dus ik geef die.
Zegt ie ‘ziet er goed uit! Eigenlijk heb ik er niks op aan te merken’
Eh nee possible mansplainer dat mag ik ook niet hopen want ik ben hier de professional en ik weet dat m’n website er fucking goed uit ziet en ik vroeg ook niet om jouw goedkeuring of feedback???