Waar erger je je aan? #12

Satin slippers van CND 3 laagjes. Kom naar het nageltopic :smiley::smiley:

7 likes

Haha wat stom! Staan trouwens ook nog meer vage ingredienten op. Je kan het maar beter gewoon ā€˜vers’ maken en er lekker veel kruiden doorheen doen.

3 likes

Ik snap deze producten van Knorr nooit zo goed, want het is altijd alleen maar een soort mengsel van kruiden die je in het hoofdgerecht pleurt, wat je er nog gewoon bij moet kopen. Ik bedoel er staat ā€œBoerenomeletā€ maar er zitten geen eieren in het doosje.
Er is dan toch geen verschil met zelf eieren klutsen en er zout, peper en wat je voor kruiden in je kast hebt staan in te flikkeren.

2 likes

Ik heb niks tegen de mensen die het gebruiken, maar het product. Als je het wil moet je het gewoon kopen.

3 likes

M’n sjneks zijn op maar ik zit nog in quara :thumbsdown:

2 likes

Ugh heb echt een hekel aan moeten avondeten in de trein :disappointed_relieved:

Ja het slaat ook nergens op maar soms vind ik die pakjes smaak juist lekker. Ook bijv van die poedermix waarmee je soep kan maken. Dat heeft gewoon iets.
En dit had ik gekocht omdat we laatste tijd wat vaker AVG eten maar we eten dus geen V dus voor de variatie dacht ik: we doen een keer een omeletje :woman_shrugging:t4: Heb dit ook nog nooit van m’n leven op haha
Maar ik ga het aan m’n schoonmoeder geven. Denk dat zij het wel kan waarderen.

5 likes

3x moeten lezen wat hier stond.

5 likes

Meh, als ik een financiƫle tegenvaller heb los ik dit zelf op, als mijn vriend er een heeft moet ik mee betalen en daar baal ik wel eens van. Dus de nieuw gekochte airfryer retour gedaan.

Is in deze context toch hetzelfde? Het product spreekt bepaalde personen wel aan

Maar waarom dan, als ik vragen mag?

12 likes

Ja dus dan moeten ze het vooral kopen.

1 like

Omdat hij dan bepaalde rekeningen niet meer kan betalen. En indirect heeft dit ook gevolgen voor mij.

1 like

Ik heb een maand geleden (ergens toen het mooi weer was), mijn tuinmeubelen in de lak gezet. En nu heb ik er nog niet op kunnen zitten en heb ik wel een foto dat er 10cm sneeuw op ligt?!?!

4 likes

Dat ik nog steeds zwanger ben en al de hele na ht wakker lig van de jeuk. als ik in deze termijn ook nog eens zwangerschapscholestase krijg word ik heeelemaal gek. Oh en als bijkomende ergernis: mensen die zeggen ā€˜geniet er nog maar even van’

:triumph::triumph:

6 likes

Dat mn ontslagbriefgoedkeuring iets online in t formulierenverwerkingsprogramma staat en ik geacht word t daar te tekenen. Vind dat zo onpersoonlijk. Wacht mooi zaterdag af of ze er zelf nog mee komen. Ze willen toch van me af :joy:

Ik praat graag en mijn familie ook. Alleen ze zijn zo tergend lang van stof. Ik vind dat er in een lang verhaal wel een plot moeten zitten en het liefst iets met humor. En niet 100 oninteressante zijwegen.

2 likes

Mijn voeten doen zoveel pijn en m’n schoenen zijn niet meer waterdicht en m’n sokken zijn nat en ik moet nog 6 uur werken binnen en daarna heb ik een wandelafspraak voor werk maar ik kan niet langs huis voor betere schoenen. Argh, nu al chagrijnig.

Ik ga een baan zoeken waarbij ik niet met Excel hoef te werken, microsoft office is echt incompetent

6 likes

Ik ben aan het googelen over stress naar onderprikkeling (want ik gok dat ik daar nu last van heb), krijg ik alleen hsp en holistische websites voor mij snufferd :tired_face: