In de kinderopvang had ik weinig met office te maken
Gewoon alles in R. Veel leuker
Ik heb letterlijk 7 parkeerboetes gehad omdat ik te laat mijn kenteken heb veranderd bij de gemeente. Ik had het gewoon niet door. Dus nu moet ik er bezwaar tegen maken en ughhh waarom ben ik zo’n muts dat ik dit soort shit niet gewoon gelijk door heb en goed doe?
Toen ik winkelmedewerker was of werkte met dieren hoefde dat niet. Was op andere fronten een hel, maar toen hoefde ik niet een datum in te voeren die veranderde in ######### of te kopiëren naar een ander office programma (wat gewoon onmogelijk is zonder veel geduld en kalmeringsmiddelen)
Jeetje Bergamot, dit zijn echt beginnersfouten
Ik heb nog nooit met excel gewerkt lol
En altijd boos worden op de computer als er een error in de log zit en mijn syntax niet wil draaien is natuurlijk nooit een fout van het programma maar van mezelf…Maar waarom is het programma niet slim genoeg om daarover heen te lezen
Oh jongens, als je denkt dat excel kut is, probeer eens een dag te werken met access. Ik heb echt trauma’s aan dat programma.
Er zijn deze week alleen maar collega’s die hun werk superseriues nemen dus ik werd net zowaar teruggefloten toen ik zei dat ik WordArt in m’n presentatie ging gebruiken, booooring
Mijn collega heeft recent 6x een parkeerboete gehad omdat de niet doorhad dat haar parkeervergunning niet was verlengd. We hebben toen samen een bezwaarschrift geschreven met als grootste argument dat ze niet van haar fout had kunnen leren. Gemeente heeft 5 boetes kwijtgescholden. Kun je ook proberen.
O verschrikkelijk.
Bij ons is er iemand die de database niet wil upgraden. Hierdoor hebben we allemaal office 32 bits nodig en niet de betere 64 bits.
Zijn er genoeg hoor, ik gebruik het letterlijk nooit. Blij mee ook haha!
Ik ben in een vergadering beland waarin als ik iets zeg het neenee is en zodra een man/senior hetzelfde herhaalt er opeens lof is. Ik had mijn collega’s hoger ingeschat
Irritant zeg. Kun je het benoemen?
Verpleegster. Ik snap dat het niet slecht bedoeld is maar het is vanaf 1997 al verpleegkundige.
Waarom veranderd taal maar dit woord niet?
Ik vrees dat we moeten wachten tot alle gebruikers ervan het loodje hebben gelegd
Het is in ieder geval beter dan zuster
Ik ben naar een aantal vakantiebestemmingen aan het kijken. Uit milieuoverwegingen wil ik niet vliegen, maar meine gute wat is het verschil tussen trein en vliegen groot.
Treinticket per persoon: ± 300 euro (naar Schotland)
Vliegticket per persoon: ± 20 euro
Dit is echt zo frustrerend! Ik ga sowieso veel liever met de trein dan met het vliegtuig, maar treinen is zo duur en dan vaak ook nog eens met minstens 6 overstappen.
Hoe is een vliegticket naar Schotland goedkoper dan een ritje Amsterdam - Groningen
Het is weer 2 dagen goed gegaan met koken/weekmenu. Heb zalm voor vanavond maar nu heeft mn vriend toko gehaald en ik wil morgen geen zalm eten maar de pasta die op het menu staat dus nu verkloot hij weer alles