Mijn beha zit totaal niet lekker. Heb echt nieuwe nodig
Oa doordat er geen btw op vliegtickets zit en geen accijns op kerosine, terwijl de accijns op benzine meer dan 30% van de prijs is en er over de volledige benzineprijs ook gewoon btw geheven wordt. Oh en vliegmaatschappijen ontvangen ook subsidie.
Om die reden heb ik altijd 1 of 2 dagen speling. Dus ipv voor 7 dagen haal ik eten voor 5 dagen en dan kunnen we bestellen oid.
Ik bedoelde de trein. Voor 21 euro heb je een enkeltje Amsterdam - Nijmegen. Zo bizar dat je ook voor die prijs naar Schotland kunt vliegen. Maar goed, ik was ook niet serieus, eerder verbaasd (of nee eigenlijk ook niet meer)
Ah zo, sorry dan begreep ik je verkeerd! Volgens google is de trein vooral zo duur omdat de infrastructuur van treinen heel duur is, het veel makkelijker is om een nieuwe vliegverbinding op te starten tov het aanleggen van een nieuwe treinverbinding, en vooral doordat met de trein reizen veel langer duurt, waardoor de kosten van de vliegreis over meer vluchten en meer passagiers verdeeld kunnen worden. Op treintickets wordt ook wel btw gerekend en op vliegtickets niet, maar dat schijnt niet zoveel uit te maken.
Om toch nog een beetje antwoord op je vraag te geven
Kun je dan niet beter gewoon een Interrail ticket kopen? Is vaak goedkoper dan een ticket boeken naar een bepaalde stad
Ja heb ik gedaan, een paar collegaâs waren het wel eens anderen ervaarden dat niet zo (goh, ik ben de enige jonge vrouw).
Ja dat hebben wij ook mja nu schuift alles weer door. Vind toko niet eens zo lekker dus echt zonde
Voor interrailers zijn beperkte plaatsen beschikbaar in internationale treinen (je moet namelijk een plek reserveren) en je moet een extra bedrag betalen in nachttreinen.
Ik ben uiteindelijk âŹ500 kwijt voor 3 nachttreinen (wel couchette/slaapcabine, voor een stoel zou ik in totaal âŹ150 kwijt zijn geweest) en één internationale trein. Met interrail zou ik âŹ350 kwijt zijn geweest, maar de treinen die ik moest hebben waren al vol. Als ik zou vliegen zou ik véél minder geld Ă©n tijd kwijt zijn, maar zou ik wel een schuldgevoel hebben voor het nemen van vluchten van max 2-3 uur.
I feel ya! Ik heb het helaas ook, op mijn armen en benen.
Als je ook jeuk hebt op je handpalmen en/of voetzolen is het raadzaam om je verloskundige te bellen.
Ik maak dit echt wekelijks mee, zo vervelend. Alsof het minder waard is omdat ik het heb gezegd. Ik zei laatst ook gewoon âgoh, dat heb ik aan het begin van de vergadering al geopperdâ. En toen bleef het doodstil, heel ongemakkelijk.
Heb sowieso het gevoel dat er binnen onze organisatie wordt neergekeken op collegaâs in lagere schalen. Krijg soms ook echt rotklusjes toegewezen, terwijl men dat prima zelf kan.
Blijkbaar hebben alle bijeenkomsten over diversiteit en inclusie weinig nut.
Mensen die (gewoon, niet video) bellen via whatsapp. Echt waarom? Altijd slechte verbinding, veel geruis.
Ik heb het idd tijdens mijn eerste zwangerschap gehad, nu blijkt het wrs puppp te zijn (onverklaarbare zwangerschapsjeuk).
Huidige situatie:
Shoot me
Hopelijk hoef jij niet meer al te lang? Jeuk is echt zoo gekmakend!
Oh god. Diep respect! Ik zou me echt moeten inhouden om niet uit te halen als mensen âGeniet ervanâ nog over hun lippen krijgen.
Ik moet nog 9 weken, helaas. Ik kende het nog niet van mijn eerste. Maar jeuk is echt het ergste wat je iemand kan toewensen.
Succes nog met de laatste weken! Ik hoop dat je snel verlost bent
Echt alle tips zijn welkom! Ik heb mentholzalf en hormoonzalf maar beide zorgen nog niet echt voor verlichting. Heb langzaamaan zin om mijzelf in brand te zetten het zit ook echt overal, zelfs tussen mijn billen
Ik heb 3 parkeerboetes ontvangen voor parkeren in een gebied waar ik een parkeervergunning voor heb. Ik wou dat ik de gemeente administratiekosten in rekening kon brengen voor deze onzin
Thanks allemaal voor de tips! In mijn geval schijnen het ook galbulten te zijn, heb mijn man naar de dichtstbijzijnde holland & barret gestuurd, daar hebben ze pure aloe vera gel (wij hebben helaas geen ekoplaza of iets vergelijkbaars in de buurt), hopelijk helpt dat net zo goed! Heel veel zin om die hele pot over mijzelf heen te kwakken zometeen haha
Ik was eerst wel happy. Mân pa heeft zân motor rijbewijs gehaald en ik heb een motor staan waar ik momenteel (medisch) niet op mag rijden. Dus ik was blij voor ons dat hij meteen kan touren en mân motor toch nog ânutâ heeft.
Normaal staat hij altijd binnen en ik ben er zuinig op dus stal hem alleen buiten als ik weet dat het droog weer blijft (alsnog met een hoes eroverheen) Maar nu staat hij al 2 dagen buiten met nat weer, wel de hoes eroverheen alleen de remschijven staan wel steeds bloot. Ik raak er een beetje geĂŻrriteerd van want als ik aangeef dat ik hem liever binnen wil hebben reageert hij nors met âdat het wel meevaltâ. En dan denk ik prima, dan doe je dat straks met je eigen motor maar. Maar zet die van mij gewoon binnen.
Oh my god wat een zalig spul, hij heeft meteen 2 potten meegenomen en heb het over mijn hele lijf heen gesmeerd wat een verlichting!!
Nou ik zou hier echt een punt van maken hoor, het is niet zomaar een prulletje van een paar euro, het is jouw motor en hij mag blij zijn dat hij hem mag lenen. Gewoon eisen dat hij naar binnen gaat als het regent en anders zoekt hij maar een andere motor om op te rijden. Haha ik word er een beetje plaatsvervangend boos van merk ik, echt zo kut als mensen niet zuinig omgaan met andermans spullen.