Waar erger je je aan? #12

Dit is zo’n fijn gevoel!! Ik had vreselijke jeuk en brand gevoel van laser therapie en dan werkte dit ook zo goed! (Alleen het plakte nogal :sweat_smile:)

4 likes

Dagelijks blijven smeren! Ik heb thuis een plant haha. Heb al een tijdje niet meer gesmeerd tho haha maar het helpt echt tegen heel veel huid kwaaltjes. Ook als je in de zomer verbrand haah

4 likes

Helpt dit tegen alle soorten jeuk? @Soy.peor @kali Dus ook voor eczeem of hooikoorts?

2 likes

Zou ik niet weten maar het kan geen kwaad om het te proberen.
Ik gebruikte het voor rode acne vlekjes in mn gezicht en die gingen er wel van weg. En ik smeerde het in mn haar haha.

2 likes

Chillll dan ga ik dit ook aanschaffen!

6 likes

Ja hij is momenteel niet thuis en ik heb hem net binnen gezet. Nu nog bozer omdat de wind zo stevig was dat ik met dat ding nog om pleur ook. En precies het is voor mij geen goedkoop ding dus ik baal nu als een stekker. Kon niet goed meer zien of hij nu schade heeft.

Heb hem maar wel weer even extra via de app laten weten dat ik hem met weer en wind binnen wil hebben omdat anders de onderkant wegroest. Sorry voor m’n klaagmodus btw maar ben echt boos op mezelf nu dat ik omflikker met m’n motor en om het feit dat dat niet gebeurd was als hij het gewoon binnen had gezet. :rage: :sweat:

10 likes

Nou je bent 100% gerechtvaardigd om te klagen!!! Hij mag blij zijn dat jij zo lief bent om hem zo’n duur ding te laten gebruiken, mag hij er wel goed voor zorgen. En anders koopt ie maar een eigen die buiten weg mag roesten :+1::+1:

5 likes

Ja jeetje, niet boos op jezelf zijn, het is heel terecht dat je boos bent op je pa. Kan hij wel nors doen en zeggen dat het meevalt maar dat is gewoon niet zo. Het is jouw motor dus jij bepaalt hoe ermee omgegaan wordt. Ik hoop dat je oké bent nadat je net gevallen bent, echt niet fijn dit.

5 likes

Wij hebben binnenkort een High tea met vrouwen op werk in plaats van dat ze secretaressedag doen (bedrijf waar voornamelijk mannen werken, 1 op 7 is vrouw per afdeling denk ik?). En dat ik al heel wat mannen heb gehoord met “eN wIj DaN?!” “OnEeRLiJk” “zou andersom eens moeten gebeuren dan waren de poppen aan het dansen” :woozy_face:.

3 likes

Zij krijgen gelukkig 14% meer salaris :thumbsup:

7 likes

Dat het forum nog steeds vanzelf omlaag gaat :triumph:

25 likes

Precies mijn reactie, daar hadden ze dan niks meer tegenin te brengen!

4 likes

Dat het nu een ding is (in iig mijn werkomgeving) om te vragen “schud jij handen?” Op zich aardig dat ze het vragen ofzo, maar ik heb nog steeds geen zin in Corona krijgen :geek:, alleen voelt nee zeggen ook weer zo stom. Gelukkig heb ik nu nog een gebroken vinger dus gebruik ik dat als smoes

1 like

Ik had vanochtend dat ik een hand wou geven en die man een boks en toen hij dat zag veranderde hij naar hand en ik naar boks.
Ongemakkelijk :persevere:

Vind een boks ook zo informeel ofzo.

1 like

Laatst had ik een afspraak en stak de klant zijn hand naar mij uit. Ik vond het een beetje lullig om te weigeren, dus uit fatsoen ofzo schudde ik zijn hand maar (was voor mij de 1e keer in 2 jaar dat ik een vreemde een hand gaf) en we waren 10 min verder in de afspraak, staat ie in diezelfde hand te hoesten :sob:

1 like

Wij hadden een dame van in de 90 en die zei altijd:’ Hey! Daar is die lieve zuster met de konijnen weer’.
Maakte altijd wel mijn dag. Zij en haar man hadden een schildpad die ouder was dan zijzelf. Stoffel de schildpad.

Verder is het in mijn wijk wel verpleegkundige bij de cliënten.

6 likes

Zuster :nauseated_face:

Oh @Camomille zag jouw reactie daarna pas haha

1 like

Alsof het leven niet al genoeg tegenzat heb ik nu al drie dagen buikgriep, IN MIJN VAKANTIE.

4 likes

Je mag je gewoon ziekmelden tijdens een vakantie! Dan behoud je als het goed is die vrije dagen.

17 likes

Klopt! Las ik eens ergens op het forum dus heb dat gisteren nagevraagd en krijg inderdaad verlofdagen terug, dat is het enige lichtpuntje haha. Thanks voor je reminder!

3 likes