Ik mis de dagen dat het door corona rustig is in het ov. Waar komen al deze mensen vandaan. Ga weg laat me met rust
Ik vind dit alleen leuk bij hele oude mensen.
Ja dat gaat op zich nog haha
Wat is nou eigenlijk de reden van deze taalverandering?
Van verpleegster naar verpleegkundige?
Hoe bedoel je omlaag gaat?
Als ik aan 't scrollen ben en bv 120 berichten bij aan 't lezen ben, pakt die soms opeens alles in 1 x en scrollt die uit zichzelf naar de nieuwste post. Dat terug knopje is er dan ook niet.
Als je (op mobiel) oude posts aan het lezen bent springt hij soms ineens een heel stuk omlaag en kan je ook niet meer terug naar waar je was.
Dat als ik iets over fysieke ongemakken google gelijk āzwangerā er bijkomt . Zwanger zijn is mijn grootste angst. Terwijl die stomme metaalsmaak ook nog zoveel andere redenen kan hebben dan dat ik zwanger zou zijn. (Lang niet ontkalkte waterkoker, mijn ijzertabletten zijn op, nieuwe medicatie waar ik een droge mond van krijg etc etc).
Toevallig pijnboompitten gegeten?
Ja! Maar wel afgelopen weekend al. Kan dat nog zo lang nasudderen?
Wow lees net dit:
De bittere smaak verschijnt typisch 1 tot 2 dagen na het eten van de pijnboompitten en houdt 1 Ć 2 weken aan, in uitzonderlijke gevallen tot maximaal 45 dagen.
Haha oh wat erg dit moet het wel zijn want lees ook dat het āwordt uitgeloktā door voedsel. Wat helemaal klopt want als ik wakker word geen last tot ik ga eten of drinken. Mysterie opgelost!
Hardnekkige recruiters op linkedin. āHi Baron, ik zie dat je ooit als x hebt gewerkt, heb je interesse in een nieuwe uitdaging daarin?ā Ik doe nu echt totaal wat anders en dat is niet voor niets. Had ook niet gereageerd, want kan wel aan de gang blijven. Gaat die vrouw er berichten achteraan sturen. Echt kssssssttt
Ik had laatst ook iemand met zoān standaard āgeen interesseā bericht afgewezen. Kwam er nog een heel oh bedankt voor je positieve bericht kunnen we misschien bellen verhaal. Echt man LEES.
Ooit 1x mijn nummer gegeven, nooit wat gehoord. Maaaanden later kreeg ik een mail van een collega van die vrouw en die begon ook echt met ābeste Hendrikā ofzo. Mijn naam lijkt niet eens een klein beetje daarop
Ik reageer nooit op recruiters. Is dat asociaal? Hoor altijd van dit soort verhalen en daar heb ik echt geen zin in haha
Die heb ik ook weleens gehad dan wel mijn eigen achternaam maar als voornaam Jan ofzoā¦Alsof er dan iets niet goed is gegaan in de mailinglijst vanuit Excel :ā)
@kaneel ik doet het eigenlijk alleen als ik in een chagrijnige bui ben onaardig genoeg. Staat duidelijk dat ik niet op zoek ben naar werk.
Nee hoor, die berichten zijn ook alleen maar een kwestie van copy paste, soms wordt het zelfs door een bot gedaan. Een recruiter ligt er echt niet wakker van als je niet reageert.
Ik zou voor het eerst in tijden ook weer eens iets leuks gaan doen en nu gooit die klote corona weer roet in het eten, ik voel me net een klein kind maar ik ben gewoon echt zo teleurgesteld Wat een kut timing